Millet öncelikle merhaba..Bugün yeni bölüm yayınlayacağım ama ondan önce bir konuda anlaşmamız gerektiğini düşündüm..Öncelikle ben açıkçası okuduğum bölümlerde smut gibi içeriklerin bölüm başında veya içinde haber verilmesine sinir olurum.Spoiler yemiş gibi oluyorum bu yüzden kendi sinir olduğum şeyi kendim yapamayacağım üzgünüm.
Yani eğer yaşınız veya tarzınız uymuyorsa smut yerleri atlayacağım haber ver diyorsanız üzgünüm ama o zaman size kitabı okumayın derim çünkü zaten ficde karakterlerin özellikleri bu utanmaz ve arsızlar yani anlayacağınız üzere smut gereğinden fazla olacak.Çünkü zaten karakterlerin karakter özellikleri sebebiyle kitabın içeriği smut.Neredeyse her bölüm karşınıza çıkabilir smut çıkmasa bile kirli kelimeler olacak.Rahatsız olacaksanız baştan uyarıyorum hiç okumayın.Size bölümlerde smut olacağı hakkında bir haber vermeyeceğim sürpriz gibi kendiniz karşılaşacaksınız bunu bilin.
Ve son olarak..Bölümde karakterlerin tipleriyle alakalı sonda fotoğraflar gifler paylaşıyorum gördüğünüz gibi bazılarınız sanırım önceden görüp hayal ederek okumak istiyor bu yüzden fotoğrafları en başa koymayı düşündüm ama bu da spoiler olur diye size danışmak istedim.
Fotoğraflar başta mı olsun sonda mı?
Ve şunu da bilin..smut diye yazdığım sahneler bir kaç kelimeden ibaret olmayacak kimi zaman bölüm full smut olacak veya en az 5000 kelimelik falan oluyor yani biraz açık ve..kirli olacak bu yüzden tekrar uyarıyorum rahatsız olacaksanız hiç okumayın.
Her neyse bölümü bugün atacağım.Önceki bölümü yayından kaldırdım çünkü söylemiştim yeni bölümü devamına ekleyeceğim diye.Yani yeni bölüm değilmiş eskisini tekrar yayınlamış diye düşünmeyin sadece yeni bölümü altına ekledim:)sabırla bekleyin şu an toparlıyorum şimdilik hoşçakalın
Bu uyarılarımı göz önüne alarak okuyun sonra rahatsız olduğunuza dair yorumlar almak istemiyorum.
Sizi seviyorum yeni bölümde görüşmek üzere:)🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Kuşağı
Fanfiction"𝐺𝑒𝑐𝑒𝑚𝑖 𝑟𝑒𝑛𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑙𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑎𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑛.. 𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑛𝑎𝑠ı𝑙 𝑐𝑒𝑧𝑎𝑙𝑎𝑛𝑑ı𝑟𝑚𝑎𝑚 𝑔𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐴𝑦 𝐾𝑢𝑠̧𝑎𝑔̆ı.." 𝑆𝑒𝑢𝑙'𝑢𝑛 𝑢̈𝑐𝑟𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑜̈𝑠̧𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑒𝑔̆...