Selam:)) Size yazarken ağladığım bir Jimin ile geldim.Ben bu Jimin'in gerçek Jimin oluşuna çıldırarak yazdım siz de bu Jimin in gerçek Jimin oluşuna çıldırarak okuyun.Huzursuz okumalar dilerim:))🩷
❦
Genç,sokak lambalarının loş ışıklarının altında siyah uzun saten gömleği salına salına yürüyordu.
Dün sapığın biri yüzünden barda unuttuğu kot cekedi üstündeki taşların parıltılarıyla şimdi koluna asılı duruyordu.Sonunda eve vardığı hissi ve bu hissin içine yerleştirdiği rahatlık tüm bedeninde hissedilirken elini cekedinin cebine soktu.Telefonunu buraya koyduğuna emindi.
Cekedi yan çevirip diğer cebini araştırmaya başladı."Pişt güzellik alayım mı seni?"
Duyduğu sesle bir anda kolundaki ceketi refleksle yere bıraktı ve kendisi de korkuyla geriye doğru sıçradı.
Kulağına kıkırtı sesleri dolarken tam çarprazında siyah bir araba ve ona pişkince yaslanmış bedeni gördü.
Parmaklarının arasında tuttuğu sigarası ve sinir bozucu sırıtışıyla onu izliyordu dövmeli..
Korkudan tuttuğunu farketmediği nefesini öfkeyle dışarı verdi.
Evini nasıl bulmuştu bu sapık?!
Dövmelinin yüzüne yerleştirdiği sırıtış daha da sinirlerini bozarken sert adımlarla oraya doğru adımladı.
Dövmeli,sigarasından çektiği dumanı yan tarafa doğru verirken minik olanın yaklaşmasını bekledi.
Çocuk, yaklaşmaya devam ettikçe elindeki sigarayı istemsizce dudaklarından uzaklaştırdı ve aynı dudakların üzerindeki gülümsemeyi farketmeden yüzünden sildi..
Gözlerini minik bedende en aşağıya indirdi ve yavaşça yukarı doğru kaydırmaya başladı.Yaklaştıkça daha da netleşiyordu ayrıntıları..
Üstündeki parlak siyah kumaş bir gecelik gibi salınıyordu.
İnce bacaklarına tezat geniş duruşu onu daha da minik göstermişti.
Üstünde siyah bir sıfırkollu vardı.Bakışlarını yukarı çıkardı.. gözleri kararıyordu dövmelinin..
Dilini dışarı çıkarıp iştahla alt dudaklarını yaladı.
Bunu yaptığında piercingi de aynı dilin arasında ezilmişti.
Dilini içeri alırken dişleri de ona eşlik etmiş ve dudaklarını esir almıştı.Buna sebep olan şey miniğin üstündeki siyah sıfırkollu ya da kalçalarını örten ince uzun gömlek değil aynı gömleğin göbeğinin tam önünde gelişi güzel bağlanıp omzunun birinden düşmesini sağlaması ve bu sebeple süt beyazı pürüzsüz teninin köprücük kemiğinin üstündeki benle beraber açıkta kalmasıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Kuşağı
Fanfiction"𝐺𝑒𝑐𝑒𝑚𝑖 𝑟𝑒𝑛𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑙𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑎𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑛.. 𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑛𝑎𝑠ı𝑙 𝑐𝑒𝑧𝑎𝑙𝑎𝑛𝑑ı𝑟𝑚𝑎𝑚 𝑔𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐴𝑦 𝐾𝑢𝑠̧𝑎𝑔̆ı.." 𝑆𝑒𝑢𝑙'𝑢𝑛 𝑢̈𝑐𝑟𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑜̈𝑠̧𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑒𝑔̆...