Eğer otel odalarında bela çıkarmayı seviyorsan
Ve eğer ufak,saklı randevuları seviyorsan
Eğer yapmamamız gereken şeyleri yapmayı seviyorsan
Bebeğim ben mükemmelim.
Bebeğim ben senin için mükemmelim
Ve eğer gece yarısı pencereleri açık yolculukları seviyorsan
Ve eğer ismini telaffuz bile edemediğimiz yerlere gitmeyi seviyorsan
Eğer hayalini kurduğun şeyleri yapmayı seviyorsan
Bebeğim sen mükemmelsin.
Öyleyse hadi başlayalım..
İnce parmakları şarkının sesini kıstıktam sonra minik çıplak ayaklarıyla ıslak zemine bastı ve yavaşça duştan çıktı.
Askıdaki bornozu alıp giyinirken gözleri de aynadaki kendisini bulmuştu.
Kırmızı damarlar..
Yüzündeki solgun ifadeye tezat kızarık gözler vardı karşısında.Duştan yeni çıktığı belli olacak şekilde yüzü fazla solgun ve bir o kadar temizdi.Bornozunun ipini öne getirip sakince bağladı.Hemen ardından kuruladığı yüzünü nemlendirmek için kremlerini dolaptan çıkardı ve hepsini sırasıyla cildine uygulamaya başladı.
Yeterli bakımı yaptığını düşünürken aynanın karşısından güzelliğinin eseriyle gurur duyarak ayrıldı.
Askıdan diğer havluyu da alıp saçını kurulamaya başladı ve saçını kurutmaya odaklı başı yere eğik şekilde kapıdan dışarı çıktı.
"Siktir.."
Duyduğu kalın sese aniden irkildi ve geriye sıçradı.
Dövmeli,yatağında boylu boyunca uzanmış iki ayağını birbirinin üstüne atarak arsızca onu izliyordu.
Jungkook ayaklarını çözüp şaşkın bakışlarını bozmadan yatakta doğrulmaya başlarken saçını kuruladığı havluyu sinirle yere fırlattı Ay Kuşağı.
"Senin burada ne işin var?!"Dövmeli önündeki mükemmel görüntüyle dilini arsızca dudaklarında gezdirdi ve hızla yataktan zıplar gibi kalkarak Ay Kuşağı'nın karşısına dikildi.
"Seni özledim"
Ardından diliyle birlikte dudağını dişlerinin arasına aldı ve sertçe ısırarak gözlerini baştan aşağı taptığı adamda gezdirdi.
Siyah saçları duştan yeni çıktığı için epey nemli,anlına tutam tutam dağılmıştı.Anime gözleri hafif kızarmış,soluk yüzüne mükemmel bir uyum sağlıyordu.Dolgun dudakları soluk pembeye bürünmüş olsa da daha önceki görüşmelerinden epey şişkin duruyordu.Üstündeki siyah bornozu ise bu minik bedeni,yerdeki küçük çıplak ayaklarının aksine süt beyazı tenini daha da ortaya çıkarmış ve mükemmel sexy bir görünümü gözlerine sunmuştu.
Gözleri hala üzerinde bir kaç damla suyun kaydığı beyaz bacaklara indi.Bornozu diz kapaklarında bittiği için bacakların rengi ve inceliği en açık şekilde farkediliyor dokusunu ise dün gece yeterince hissedip o tenin yumuşaklığına da yeterince şahit olduğu için şu an yediği lezzetli yemeği tekrar ister gibi bir arzuyla,ihtiyacı hücrelerinin en küçük ayrıntılarında hissederek izliyordu bu mükemmel parçasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Kuşağı
Fanfiction"𝐺𝑒𝑐𝑒𝑚𝑖 𝑟𝑒𝑛𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑙𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑎𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑑ı𝑛.. 𝑆𝑒𝑛𝑖 𝑛𝑎𝑠ı𝑙 𝑐𝑒𝑧𝑎𝑙𝑎𝑛𝑑ı𝑟𝑚𝑎𝑚 𝑔𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝐴𝑦 𝐾𝑢𝑠̧𝑎𝑔̆ı.." 𝑆𝑒𝑢𝑙'𝑢𝑛 𝑢̈𝑐𝑟𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑜̈𝑠̧𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑒𝑔̆...