"Sevgilim neler oluyor burada?"
Songül'ün gözlerinden bir yaş daha akıp gitti, bu gözyaşı sebepsizdi; ondan habersizce akıp gitmişti sanki, kalbinde küçük bir sızı peydah oldu nedense.
Uğur Yeliz'e öfkeli bakışlarını yöneltti, onun bu aptalca hareketleri onu deli ediyordu.
Yeliz Uğur'a biraz daha yaklaştı. Gözleri onun hemen arkasında, gözleri kızarmış kıza kaydı bir anlığında. "Üzgünüm habersizce geldim, seni merak ettim işte."
Uğur Yeliz'e acımıştı, resmen Songül'e nispet olsun diye böyle davranıyordu.
Songül Uğur'un hemen karşısındaki kadına baktı. Bakımlı ve güzel bir kadındı, omuzuna kadar uzanan dalgalı saçları, keskin hatlara sahip bir yüz şekli vardı; çekici bir kadındı işte. Uğur'a yakışıyordu, alımlı ve kendinden emin bir duruşu vardı.
Songül gözlerini ondan kaçırdı, neden böyle saçma şeyler düşündüğüne anlam veremedi. Uğur'un pekâlâ sevdiği biri olabilirdi; alımlı ve güzel bir sevgilisi.
Songül eliyle yanağındaki gözyaşlarını sildi, sonra hızlı adımlarla banyoya gitti.
Uğur'un gözleri Yeliz'de olmasına rağmen Songül'ün her hareketini dinliyordu. Songül'ün banyoya girdiğini duyduğunda, odak noktası tekrar Yeliz oldu.
"O konuşmalardan sonra buraya gelmezsin diye düşündüm. Ama sen yine sana yakışanı yapıp hiçbir şey olmamış gibi buraya gelip, patavatsız bir şekilde konuşuyorsun."
Yeliz Uğur'un söylediği şeylere bozulmamış gibi yapıp kollarını Uğur'un boynuna sardı.
"Seni gerçekten çok özledim Uğur, ne zamandan beri doğru düzgün konuşup görüşmedik."
Uğur Yeliz'in kollarını boynundan çözüp, onu kendinden uzaklaştırdı.
"Sana, bana böyle davranmamanı söylemiştim. Ne kadar komik göründüğünün farkındasındır umarım." Uğur, Yeliz'in biraz uzağındaki Türkan Abla'ya baktı.
"Türkan Abla sana söylediğim şeyleri unuttun mu? Bu kız buraya gelirse bile geri göndereceksin demedim mi ben sana?"
Yeliz Uğur'a doğru bir adım atıp ona daha da yaklaştı. "Onun bir suçu yok, çok ısrar ettim. Hem sözlümü görmek için izin mi almam gerekiyor?"
Yeliz boğazını temizleyip devam etti. "Buraya getirdiğin kız. Adı neydi hatırlayamadım, Solmaz mıydı ne? Her neyse... Ondan ne zaman kurtulmayı düşünüyorsun?"
Uğur Yeliz'in böyle ukalaca konuşmasına katlanamıyordu. Yine de sakin bir şekilde ona cevap vercekti. "Birincisi; onun ismi Solmaz değil, Songül. İkincisi de; benim işlerime burnunu sokma hakkını nereden buluyorsun hiçbir fikrim yok ama bizim aramızda duygusal denilebilecek bir bağ yok, babana güvenip bana bu kadar yakınlaşmamanı önermiyorum aksi takdirde kalbin her defasında kırılır. Sana olan genel tavrımdan anlamış olman gerekirdi aramızda bir şey olamayacğını."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İRİSİ
JugendliteraturKendi halinde; sıradan bir hayatı olan Songül, o gece hayatının tamamen değişeceğinin farkında değildi. Songül'ün babasından annesinin intikamını almak isteyen Uğur, Yusuf Özer'in zaafı olan kızını hedef alır, ama unuttuğu bir şey vardır. Songül'...