2| Tanışma

117 23 80
                                    

SELAM KİZLARİİİM BEN GELDİİM!!

Nasilsinizz nasil gidiyor?? Her sey yolundadir umariiimm 😽

Begendiginizi umdugum (🙏) bebek ficimin ikinci bolumune HOS GRLDİNİZZZZ

Bu bolumdee, bebeklerimin gecmislerini desecegiz, ogrenecegiz ve ufak ufak taslar yerine oturmaya baslauayacak.

Ancak daddy issues takintili yazariniz yuzunuzu ne derece guldurur bilemiyorum JSKJSLDKDLEKLWKSLS

Cok uzatmak istemiyorumm, hadi bolume gecinn 🤧🤧

İYİ OKUMALARRR!!!!

***

İkili eve varalı 3 saat kadar olmuştu, Taehyung küçük olana bir odasını vermiş, onun için temiz çarşaf ve yastık kılıfları sermiş, uzun süredir girmediği odayı camını açarak bir nebze de olsa havalandırmaya çalışmıştı. Ardından salon masasına geçmiş, çalışmaya ve evin içine uygun mobilyaları, müşterilerinin isteklerine uygun şekilde bulup araştırmaya, evin ölçüleriyle karşılaştırıp uygun modeller, planlar çıkartmak için uğraşmaya başlamıştı.

Ancak aklı asla orada değildi, geldiğinden beri ona gösterdiği odada oturan çocukta, Jungkook'taydı. Alışması için ona süre vermiş, işine odaklanmaya çalışmıştı ancak olmuyordu.O kadar karışık hissediyordu ki, aklı öylesine karman çorman olmuştu ki! Onu tanımayan bu çocuğun sevgilisi olmadığının ve onu sevgilisinin yerine koymayacağının, onun yalnızca fiziksel görünüşü sevgilisinin aynısı olan bir yabancı olduğunun pekala farkındaydı; aynı zamanda, sevgilisinin ölümünden sonra karşılaştığı o kamera görüntülerindeki Jungkook olmadığının da farkındaydı, yüzüne baktıkça öfkelenmesi gereken kişi o değildi. Ancak yine de Tanrı'nın onlarca kişi arasından bu çocuğu onun karşısına çıkarmasının altında bir anlam olduğuna inanıyordu. Çünkü bu, gerçekten büyük bir tesadüftü ve başlarda Taehyung'un aklından şüphe etmesine sebep olmuştu.

Açıkçası haberlerde ve gazetelerde istemese bile karşısına evrenler arası geçişlerin son zamanlarda sıkıntı çıkarttığıyla ilgili haberler çıkıyordu, ancak paralel evrenden gelen biriyle bizzat karşılaşmak, ve o kişinin bu evrende bir zamanlar canından çok sevdiği ve aynı zamanda düşmanından çok nefret ettiği ölü sevgilisinin diğer evrendeki bedeni olması... Bilemiyordu. Yalnızca, onu öylece orada bırakıp gidemeyeceğini biliyordu. Çocuk, onda değişik bir sorumluluk hissi uyandırmıştı. Eğer sahip çıkmasa başına gelecekleri tahmin edebildiğinden de kaynaklanıyor olabilirdi bu his.

Evreler arası meseleler ise... Asırlardır, her evren, kendinden başka evrenler olduğunu bilir ve doğa, insanların karışamayacağı bir şekilde gerekli olduğu takdirde evrenler arası iletişimi sağlardı, ancak hiçbir insan geçmemiş, geçmeye de çalışmamıştı daha önce. Çünkü kurulu bir düzen vardı, doğa ve dünya kendi işini düzgün bir şekilde yürütüyordu ve bozmak da kimsenin haddine değildi.

Ancak bundan aylar önce, birtakım bilim insanının evrenler arası geçit açacağı, bu sayede bu evrende eksik olan, yanlış olan şeyleri başka evrenlerden sağlayabileceklerini, evrenlerini güzelleştirebileceklerini öne sürmüş, ve rahatın battığı insanoğlu da bu saçma fikri desteklemişti.

Taehyung ve onun gibi olan, azınlıktaki insanlar ise, doğa ananın ve tanrının işine karışılmaması gerektiğini düşünüp savunmuşlardı ancak sesleri yeterince çıkmamış, çalışmalar başlamış ve aradaki perde insanlar tarafından zedelenmişti.

Şimdi ise, evrenler bozulan düzen dolayısıyla rastgele portallar açmaya, insanları yutup evren değişikliğine zorlamaya başlamıştı. Bu bir nevi, evrenlerin birbirinden intikam alma şekliydi. Evet, tüm bunları her gün haberlerde izliyordu çünkü güncel global kriz buydu ancak hiç buna şahit olabileceğine, veya durumun ciddiyetine önem vermemişti, üzerinde durmamıştı. Bir hikayeymişçesine dinleyip geçmişti, ta ki bugün başka bir evrenden gelen o çocukla eve dönesiye kadar.

Love Between Universes | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin