SELAM KİZLARRR!
Hos geldiniz, keyifler nasilll?
Umarim cokcok iyidir, degilse de biraz gulucez bu bolum baslarinda merak etmeyin 🥹🥹
Sizi mutlu edicegine cok inandigim bir bolum ama sonda kestigim yer icin biraz sinirlenebilirsiniz 😽😽
YETERİNCE KONUSTUM oylar veridliyseee,
İyi okumalarr!
***
"Tae-ay! Taehyung- Hyungiee!"
Hıçkırığıyla bölünen cümlesine gülümseyerek yanıt verdi esmer tenli,
"Bebeğim."
"Yürüyemiyorum, bak ayaklarıma. Gördün mü Hyung? Bak, ben nereye atıyorum o nereye gidiyo'. Sen de gördün mü? Ha, gördün mü Hyung?"
Tüm gece içmiş ve dolayısıyla fazlasıyla sarhoş olmuş Jungkook, kolunu Taehyung'un boynuna atmış ve indiği arabadan binalarına doğru yürümeye çalışıyordu. Her zamanki gibi, her alkol aldığında olduğu gibi, yine tatlı tatlı konuşuyor ve karşısındakinin içini eritiyordu. Gurup olarak bara girdikleri andan beri, Taehyung bakışlarını ondan ayıramıyordu ve gecenin sonunun böyle biteceği de aslında başından az çok belliydi.
"Hmhmm, görüyorum bir tanem. Seni kucağıma almak istedim ama izin vermedin ki. Gel itiraz etme, eve kadar kucağıma gel bari."
"Peki."
"Aferin tatlıma. Gel bakalım."
Uzanıp onu kucağına alan ve bacaklarını beline dolamasına yardım eden Taehyung, bir eli ile kalçasından onu sabitlerken, diğeriyle binanın şifresini girerek kapıyı açıyordu.
Sonunda başardığında, içeriye girdi ve asansöre doğru ilerledi. Ancak beklemediği şey, önüne konulmuş olan 'asansör arızalıdır' tabelasıydı.
"Siktir ya."
"Ne oldu Hyungiee?"
"Asansör arızalıymış bebeğim, merdivenle çıkacağız."
"Kaç kat?"
"Evimiz kaçıncı katta güzelim?"
"Bilmem. Hem, evimiz mi gerçekten Hyungiee? Bizim evimiz, değil mi?"
"Hmhm, bizim evimiz."
Kıkırdayarak yüzünü sevgilisinin boynuna gömdü ve tatlı sesler çıkarttı küçük olan. Taehyung'un onun bu hareketlerine karşı içi içine sığmıyor, sevgisi taşıyormuş gibi hissetmesi kaçınılmazdı.
Merdivenlere gelip çıkmaya başladıklarında, önlerinde 9 kat vardı ve bu 9 kat boyunca, Jungkook susacağa benzemiyordu. Bu işi katlanılabilir yapan da zaten tam olarak buydu. Jungkook sarhoş olunca bebek gibi olmasının yanı sıra, çok konuşkan oluyor ve utandığı için ayıkken söyleyemediği çoğu şeyi patır patır söylüyordu. Bu yüzden Taehyung, onun sarhoş halini çok seviyordu.
Tüm gece boyunca pistte dans etmişlerdi, gece boyu herkesin gözlerini üzerlerine çekmeyi başarmışlardı. Özellikle Jungkook, fazlasıyla dikkat çekiciydi ve Taehyung bu gece, etrafında ona yönelik bakışları fark ettikçe zor dayanmıştı.
Beyaz tenli, sadece şarapla, ama hatırı sayılır ölçüde fazla şarapla sarhoş olmuştu, her zamanki gibi. Bu onun çizgisiydi, asla kırmızı şaraptan başka bir şey içmezdi. Geçen günki oyunları dışında...
"Hyung."
"Söyle Jungkook'um."
"Şimdi ben sana Hyung diyorum ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between Universes | taekook
FanfictionSıradan bir hayat süren ve sevgilisi Jeon Jungkook'u yıllar önce kaybetmiş Kim Taehyung, bir iş dönüşü duyduğu ağlama seslerinin ve bir gurup bilim insanının yaptığı çalışmanın hayatında neleri değiştireceğinden habersizdi... Evrenlerarası açılan r...