‼️Cinsellik uyarısı‼️
Rahatsız olacaklar 🪳 emojisinden sonrasini okumayabilirler, hikaye acisindan kaciracaklari hicbir nokta olmazzzzz!!(Emojiyi ozenle sectim nasi olmus 🪳🪳)
SELAM KİZLARRRR!!!
Yine mi hastane ben boyle isin ta amk dediginizş duyar gibiyim ama COK UZGUNUM bu ficde hastanelerden cok zor kurtuluyoruz 🐢
Ama basliktaki (m) belki sinirinizi hafifletebilir 💗💗
JAKWJWLWJLSKWLW UMARİM BEGENİN.
Oylar verildiyseee
İyi okumalarrr!!!
***
"Taehyung sen git annenlere televizyonu ayarla, ben halledeceğim sofrayı iki dakikada merak etme."
"Güzelim hızlıca ayarlayıp geliyorum, hem azıcık baş başa oluruz."
Bunu söyleyip hızlıca salona sıvıştığında, Jungkook arkasından kıkırdamıştı. Annesi ve babası eve geleli yaklaşık 1 hafta olmuştu ve cidden geceleri dışında hiç yalnız kalamıyorlardı. Bu özellikle Taehyung için büyük bir sıkıntıydı çünkü ona kalsa Jungkook, kucağından hiç inmemeliydi. Ancak bir haftadır doğru dürüst öpüşemiyorlardı bile. Aslında annesiyle babası geri kafalı insanlar değillerdi, yanında öpse bile ne tatlılar diyecek türden bir ebeveynlerdi ancak Jungkook bunu istemiyor, huzursuz oluyordu.
Geceleri ise, Taehyung'un sabrını sınıyordu. Üzerinden sıyrılan kısacık geceliğiyle, kalçasının bitimine kadar açıkta kalan ve saten çarşafa sürtünen süt beyazı bacaklarıyla, kimi zaman açılan karnıyla, onun üzerine attığı bacağı ve koluyla, yanağına, dudaklarına vuran nefesiyle, yatarken daha da belirginleşen ince beli ve şekilli kalçalarıyla gerçekten sabrını sınıyordu.
Taehyung için en sabır sınavı olan şey ise, tüm bunları farkında bile olmadan yapıyor olmasıydı.
Ve Jungkook, asla Taehyung'u kendine dokundurtmuyordu. Evet, geceleri öpüştükleri oluyordu ancak iş ilerleyecek gibi olduğu saniyede Jungkook ondan hızlıca ayrılıyor ve iyi geceler diyerek huzurla uykuya dalıveriyordu.
Arkasında etkilenmiş bir Taehyung bırakarak.
Ve Taehyung da, birkaç denemenin sonunda, annesi ve babası evdeyken ona hiçbir şekilde yaklaşamayacağından emin olmuş ve uğraşmayı kesmişti çünkü sonunda zararlı çıkan kesinlikle kendisi oluyordu.
Jungkook, farkında olmasa da çok fena bir şeydi...
Taehyng, kısa geceliğinin şortunun yatarken iyice sıyrılmasıyla kalçalarının ortaya çıktığı manzarayla bile, kaç gece etkilendiğini saymamıştı.
Ve doğruyu söylemek gerekirse, tüm bunların acısını tatlı sevgilisinden çıkartmak için, ailesinin gitmesine gün sayıyordu.
Şimdi ise Jungkook, içeriden annesi ve Taehyung'un kumanda hakkındaki tartışmasını dinlerken, tabakları makinaya yerleştiriyordu. O esnada ise, başının dönmesiyle, tezgaha tutundu sıkıca ve gözlerini kapattı. O anda içeriye Taehyung girmişti.
"Güzelim? Neyin var, ne oluyor?"
Hızlıca yanına varıp onu belinden tuttuğunda kendine gelen Jungkook, gözlerini açmıştı tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between Universes | taekook
FanfictionSıradan bir hayat süren ve sevgilisi Jeon Jungkook'u yıllar önce kaybetmiş Kim Taehyung, bir iş dönüşü duyduğu ağlama seslerinin ve bir gurup bilim insanının yaptığı çalışmanın hayatında neleri değiştireceğinden habersizdi... Evrenlerarası açılan r...