Bugunun 2. Bolumudur, 4. Bolumu atlamayalimmm!!!
SELAMMMM KİZLARRRR
Bolume hos geldiniiiiizzzz!!!
Size bir iyi haberrr, bu bolum baslarinda yumusssss yumus olucaksiniz
(En azindan ben yazarken oldum)Ama bi de kotu haberim var... sonunda da jk ben senin aklina siciyim diyebilirsiniz belki 💓💓
AMA ONEMLİ DEGİL Safligiyla salakligiyla tatliligiyla seviyoruz bence LBU jungkook'umuzu AHAJDJLDJDLDKDL
bebegim o benimm 😔💖
Biraz kisa bi bolum ama zaten dedigim gibi gunun 2. Bolumuuu 🥹
Oylar verildiyseee,
İyi okumalarrrr!!!!
***
2 hafta sonra
Günlerden cumartesiydi, Jungkook ve Taehyung alışverişten dönmüşlerdi. Ellerinde bir dolu market poşeti vardı ve hepsini mutfakta yere bıraktıktan sonra, üstlerini değiştirmek üzere ikisi de kendi odalarına çekilmişti.
İki haftadır her şey olabildiğince normal ve olağan düzeninde ilerliyordu, artık birbirlerine alışmışlardı ancak değişmeyen şeylerden biri de elbette, bu iki hafta boyunca Jungkook'un içini dürten yük olma hissiydi.
Ayrıca, o hala fazlasıyla çekingen ve utangaçtı. Bunu aşamamışlardı, ki Jungkook aşabileceğini de düşünmüyordu, çünkü onun yapısı buydu. Bu aşılması gereken bir şey değil, onun karakteriydi.
Şimdi ise, Taehyung duşa girmişti ve Jungkook ise daha sabah duş aldığı için buna gerek duymamış, rahat kıyafetlerini giymiş ve mutfağa geri dönmüştü.
Aslında, poşetler aklına gelmediği için mutfağa girerkenki planı su alıp salona geçmek ve dinlenmekti, ancak yerleştirilmesi gereken poşetleri görünce plan değiştirmiş ve hazır Taehyung da duştayken onları yerleştirmeye koyulmuştu.
Bu evde iki haftadır kalıyordu ve artık ne neredeyse, hepsinin yerini aşağı yukarı öğrenmişti. Çünkü Taehyung'un ona izin verdiği ölçüde bir şeylere o da yardım etmeye çalışıyordu ve iki hafta zaten bunun için fazlasıyla yeterli bir süreydi.
Dört beş poşetlik market alışverişini on dakikada yerleştirmiş, son olarak süt kutularını çekmeceye dizmişti Jungkook. Çok sıcakladığı için, orta uzunluğa ulaşmış dalgalı saçlarını bileğindeki lastikle tepeden rasgele bağlamış ve alnını açmıştı. Taehyung duşta olduğu için keyfine göre takılıyordu şimdilik, rahattı. Kafasının üzerinde oluşan minik fıskiye topuzun komik olmasını umursamadı.
Ardından boşa çıkan poşetleri koyduğu sandalyenin üzerinden toparladı ve bir yumak haline getirerek çöp kutusuna attı. Ancak yumakladığı poşetlerin çöp kutusunun içinde tekrar birbirinden ayrılarak açılmasıyla üstten bastırmış, tekrar yükselen poşetleri görmesiyle ise kaşlarını çatmıştı. Kafasının üzerindeki bağa rağmen alnına düşen birkaç teli, inanılmaz sıcaktan dolayı terle ıslanan alnından bir hışımla çekti ve küçük yumruklarıyla poşetleri yumruklamaya başladı çöpün içine doğru.
"Düzgün dursanıza ama!"
O kadar inat etmişti ki, mutfak kapısına omuzunu yaslayarak, şaşkınlıkla onu izleyen Taehyung'u fark edememişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between Universes | taekook
FanfictionSıradan bir hayat süren ve sevgilisi Jeon Jungkook'u yıllar önce kaybetmiş Kim Taehyung, bir iş dönüşü duyduğu ağlama seslerinin ve bir gurup bilim insanının yaptığı çalışmanın hayatında neleri değiştireceğinden habersizdi... Evrenlerarası açılan r...