15| Piknik

24 5 0
                                    

SELAM KİZLSRRRR BEN GRLDİMMMM!!!

Keyifler nasilllll???

İyi degilse de artik iyi cunku MUKEMMEL OTESİ bir bolum yazdim size cok eglenceli bence ben yazarken keyif aldim sahsen

FAV BOLUMLERİMDEN BIRI hemen kosun

OYLAR VERİLSİYSEE,

İyi okumalarrrr!!!

***

Kapı ziline alacaklı gibi basılmasıyla gözlerini aralayan ikili, yatakta birbirlerine uyku mahmuru ve ne olduğunu anlayamayan gözlerle bakmışlar ve daha sonrasında Taehyung göz devirmişti.

"Jimin bu."

Oflayarak ayaklanıp kayan eşofmanı ve tişörtünü düzelte düzelte odasından çıkmış ve dış kapıya yönelmişti, bu sırada pıtı pıtı adımlarla Jungkook da peşinden geliyordu gözlerini ovuşturarak. Taehyung deliğe bakma gereği bile duymadan kapıyı açtı.

"GÜÜNAYDINNN!"

İkiliden ses gelmeyince göz deviren Jimin, uzanıp yanaklarını sıktı ikisinin de. Taehyung neler olduğunu whatsapp guruplarına dün kısaca anlatmıştı ve partiden sonra merakta kalmamışlardı, bu yüzden Jimin biraz daha yakın olduklarını az çok biliyordu. Detay yoktu, ama öğrenmeye kararlıydı.

"Ölü toprağı atılmış sizin üzerinize! Bu ne hal ya?"

"Jimin yeni uyandık ya hani kardeşim, ondandır belki."

"E daha iyi! Hadi hadi, oyalanmayın da hazırlanın."

"Ne hazırlanması ya?"

"E pikniğe gidiyoruz!"

Taehyung göz devirdi.

"Hadi ya? Bizim ned-"

Jungkook uykusundan arınıp bir anda sohbete daldı engel olamadan yüksek çıkarttığı sesiyle.

"Gerçekten mi! Aman Tanrım çok heyecanlandım!"

Esmerin anında sesi kesilmişti. "Ne zaman gidiyoruz?"

Onun bu değişimine şahit olan Jimin sesli bir kahkaha atmış, kendini sakinleştirmeyi başardığında ise konuşmuştu.

"Sadece 20 dakikanız var. Herkese haber verdim, herkes neredeyse hazır. Jin'in arabasıyla gideceğiz en azından azıcık daha geniş diye, ben her şeyi hazırladım bile. 20 dakikaya kapınızın önündeyiz. Öptüm!"

Kapıyı çekip ikiliyi şaşkınca kapının ardında bıraktığında, Jungkook elleriyle ağızını kapatmıştı.

"Hi! İlk kez pikniğe gideceğim! Hyung çabuk giyin haydi, koş!"

Onun çabucak kabullenmesi ve koşarak odasına girmesine şaşıran Taehyung, hala tam anlamıyla uyanamamıştı. Kendi kendine mırıldanarak o da odasına girdi,

"Madem istiyorsun, gidelim bakalım küçüğüm."

Taehyung beş dakika içinde neredeyse tamamen hazır hale geldiğinde, Jungkook daha kıyafet seçmeye çalışıyordu.

"Saçmalama Kook, pikniğe gidiyorsun düğüne değil. Tamam, bu olsun. Son kararım."

Kafasında oluşturduğu kombin, süveterli bir kombin olmuştu çünkü onlara tam anlamıyla bayılıyordu.

Taehyung'un kapısının açıldığını duymasıyla giyindiğini anlamış, panikle hızlanmıştı. Beş dakika içinde beyaz tişörtünü, üzerine mavi, çiçekli süveterini giyindi ve altına da bir kot şort çekti.

Love Between Universes | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin