SELAM KİZLARRRRR BEN GELDİMM
Bu bolum asik olucaz bu bolum huzurdan bayilicaz YAZAR NOTU BU KADARDİ.
Yildizlara bastiysanizzz,
İyi okumalarrr!!!
***
Geri geri adımlayan Jungkook, birkaç saniye sonra dizinin arkasının çarptığı baza ile geriye doğru, yatağa sırt üstü düşmüş ve Taehyung da üzerine devrilmişti. Çocuğun başının iki yanına koyduğu elleriyle gücünü ona vermekten kaçınıyordu ve şimdi, çok değişik bir ortamda göz gözelerdi.
"Hyung..."
"Jungkook."
Dolan gözleriyle tekrar etti, "Taehyung Hyung..."
"Söyle tatlım." Hipnoz olmuş gözlerle altındaki beyaz tenliye bakan esmerden gelmişti bu cevap.
"Kafam çok karışık. Gerçekten rüyada değiliz, öyle değil mi?"
"Hayır, ama konuşmamız gerekiyor güzelim."
Duyduğu hitapla eli ayağına dolaşan Jungkook, anında kıpkırmızı olmuştu.
"Seni giydirirken neden kızardığın belli oldu öyleyse... Ben de nasıl uykuda kızarabilirsin diye düşünmüştüm."
"Hyung, özür dilerim. Numara yapmamalıydım."
Gittikçe daha çok kızaran beyaz tenli utançla konuştuğunda, siyahlı şefkatle saçını okşamış ve kulağının ardına sıkıştırmıştı.
"Özür dilenecek bir şey yapmadın Jungkook. Şimdi konuşmamız gerekenler bunlar değil. Otur haydi."
Üzerinden kalkan Taehyung ile, Jungkook da doğrulmuş ve yatakta karşısına oturmuştu. Dizleri birbirlerine değiyordu ve bu bile içini hoş ediyordu küçük olanın.
"Jungkook, az önce konuştum ve planlamadığım şekilde anlatacaklarımın hepsini duydun aslında, ama bu şekilde çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Benden tekrar bir şeyleri dinlemeni isteyebilir miyim?"
"Tabii ki Hyung. Zaten benim de kafama takılan yerler vardı..."
"Pekala, rahatça bölüp sorabilirsin o halde. Jungkook, etik mi değil mi, ya da sana nasıl hissettirir hiç düşünmeden girdim bu yola, üzgünüm. Sana kötü hissettirdiğimi fark edemedim, sarhoşken içini dökmesen muhtemelen uzun bir süre de fark edemeyecektim. Ben.. seni gerçekten çok seviyorum ve başta arkadaş veya kardeşçe diye tanımlamaya çalıştığım bu hisler bir süre sonra kalıplara sığmamaya başladı, gözlerim bu kalıpları yok sayıp gözlerinden dudaklarına kaymaya başladı sen bakmazken ve bu öyle hızlı oldu ki, fark edemedim bile. İdrakına vardığımda, hislerimi kabullendiğimde bencilce düşündüm ve sana kötü hissettireceğini yine fark edemedim. Şimdi bile, hala hislerimin önceki ilişkimle alakalı olmadığına emin olmama rağmen bunu sana nasıl hissettireceğimi şaşırmış haldeyim.
Jungkook, nasıl anlatırım bilmiyorum, daha nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama yemin ederim ben her şeyimle, seni sen olduğun için seviyorum. Ben sadece seni seviyorum güzelim."
"Taehyung Hyung, bana bakarken gerçekten aklına gelmiyor mu o? Bilmiyorum, nasıl emin olabilirsin ki? Tamamen aynıyız biz, bu sana doğru hissettiriyor mu? Az önce seni öptüğüm için sözlerim tezat gelebilir ama Hyung, bir anlık içimde tutamadım az önce bir şeyleri ve oldu işte. Şimdi ise çok fazla soru işareti var."
Birkaç saniye söyleyeceklerini toparlamak istermiş gibi elini ensesine götürüp düşündü Taehyung.
"Dinle, bu sana ütopik gelebilir ama... Onunla fiziksel görünüşün de gözüme farklı görünmeye başladı. Onun fotoğraflarına ve sana bakınca... saçmalıyor gibi görünmek istemiyorum ama aynı kişiyi görmüyorum Jungkook."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between Universes | taekook
ФанфикSıradan bir hayat süren ve sevgilisi Jeon Jungkook'u yıllar önce kaybetmiş Kim Taehyung, bir iş dönüşü duyduğu ağlama seslerinin ve bir gurup bilim insanının yaptığı çalışmanın hayatında neleri değiştireceğinden habersizdi... Evrenlerarası açılan r...