Teyzem(manyak)
Minhocum
Teyzem bak bakayım
BiMinho
Efendim teyzeTeyzem(manyak)
Bizim eve gel bi bakayım
Özledim seni
Gelirken bizim evin yanındaki
Marketten ananas alsanaMinho
Teyze sen hamile değil misinTeyzem(manyak)
Aa doğru dedin ya
Neyse geliyon muMinho
Geliyorum 15 dakikaya oradayımTeyzem(manyak)
Bekliyorum🥰
Görüldü 00:27Minho üstünü giyinip, telefonunu ve şarj aletini çantasına koyduktan sonra evden çıkmıştı. Evine çokta uzak olmayan otobüs durağına geldiğinde otobüsü bekleyen tek kişi oydu. Bir kaç dakika bekledi ama otobüs gelmiyordu.
Yaklaşık on dakika sonra sonunda gelmişti. Otobüsler yirmi kişi ile sınırlıydı ama bu otobüste yirmiden fazla olduğuna yemin edebilirdi.
Otobüse binip akbil bastı, insanların arasından sıvışa sıvışa kendine bir yer bulmuştu. Önünde durduğu çocuk yakışıklıydı ama kesin amcıdır diye düşündü Minho.
Otobüs haraket ettiğinde Minho arkasında bir şey hisetti. Bir kaç saniye sorguladıktan sonra ARKADAKİ ÇOCUK RESMEN DAYIYORDU!?
Minho içinden 'lütfen durağa gel' Diye otuz kez tekrar etti. Minho inmek için duran tuşa bastığında çocuk "Tekrar görüşeceğiz." Diye fısıldadı. Minho otobüsten indi ve koştura koştura teyzesinin evine geldi.
Teyzesine belli ederse sıçmıştı. Teyzesi kapıyı açtığında Minho'nun yüzünü inceledi. "Hoşgeldin Minhocum" dedi teyzesi. Minho'da "Hoşbuldum" diyip içeri geçti. Eniştesini evde göremediği için "eniştem yok mu?" Diye sordu.
Teyzesinin kaşları çatıldı "mesaiye kalmış" dedi. Minho tek kaşını kaldırdı. "Neden sinirlendin?" Diye sordu. Teyzesi "yaptığım yemek boşa kaldı!" Dedi.
Minho gülmesini tutmaya çalıştı, başarısız oldu. Teyzesi ona sinirli sinirli baktığında susmuştu. "Ben yerim teyze açtım zaten" dedi. Teyzesi direkt yumuşamış ve "Ah minhocummm canım benim, düşünceli meleğim" diyip Minho'nun yanaklarını öpmeye başlamıştı.
Minho gülüp mutfağa gitti ve Teyzesinin yaptığı yemekleri tabağa koyup, masaya koydu. Teyzesi içeriden "dolapta kola var!!" Dedi. Minho dolaptan kolayıda alıp bardağına doldurdu.
Oturup yemek yerken telefonundan video açtı. Bir kaç dakika sonra mutfağa eniştesi girdiğinde Minho bakışlarını ona çevirdi. "Oo hoşgeldin eniştecim" dedi. Eniştesi Minho'ya baktı "hoşbulduk da sen yine geldin mi?" "Geldim kör müsün?" İkiside gülüp yemek yedikten sonra Teyzesinin yanına döndüler.
Teyzesi gene Türk dizisi açmış efkarlanıyordu. Minho çok sorgulamadan telefonunda takılmaya başladı. Instagramda dolaşırken annesinden mesaj geldi.
Annemm
Minho oğlumMinho
Efendim annemAnnemm
Nabıyormuş benim
OğlumMinho
Gene teyzesindeymiş
Oğlun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otobüs vs akraba / Minchan
ActionMinho ailesini, akrabalarını çok seven biriydi. Onlar gecenin köründe Minho'yu çağırsalar bile Minho yine de giderdi. Onları çok seviyordu fakat akrabaları biraz baskıcı insanlardı, Onun dışında çok iyi insanlardı. Yine teyzesinin Minho'yu çağırdığı...