Chan sınıfa girdiğinde Minho'nun ona baktığını gördü. İşkillense de sesini çıkarmayıp sırasına oturdu. Bir süre sonra Sunghoon geldiği için sırasından kalkmaya çalıştı, ama başaramadı. Biraz daha zorlayınca pantolonu popo kısmından büyük bir sesle yırtılmıştı.
Chan anlık şokla sıraya tutunurken Minho'nun kahkahaları ile kaşlarını çatmıştı. Chan sinirle soludu ve içinden "intikamım acı olacak." Dedi...
Minho koridorda Hyunjin ile sohbet ediyordu. "Bugün anneanneme gitmem lazım ya" Hyunjin "Neden?" Diye sorunca Minho sırtını duvara yasladı. "Kadına gelcem dedim gitmedim 3 haftadır.." Hyunjin oha der gibi baktığında zil çalmıştı.
"İyi dersler sana Minho ben gideyim biliyorsun hoca saniyesinde dalıyor içeri." Minho gülerek onayladığında Hyunjin'in gitmesini izledi ve sınıfın kapısını açtı.
Minho içeriye adım attığı gibi üzerine boşalan pembe boyanın gelmesi de bir olmuştu. Minho gözlerini sımsıkı kaparken Chan'ın kahkahalarını dinliyordu. Minho sinirle yumruğunu sıktı ve gözlerini bir şekilde temizleyip Chan'a baktı.
"Yeni tarzın süper olmuş Minho" Diye alay ettiğinde Minho Chan'ın üzerine atlayıp ona sımsıkı sarılıp üzerindeki boyayı ona da geçirdi. "BEĞENDİYSEN SENDE AL O ZAMAN!" Chan Minho'yu tutup ittiğinde bütün üstü batmıştı. "Seni-" "BURANIN HALİ NE BÖYLE!"
Minho arkasını, Chan ise önüne baktığında tarih hocası ile göz göze geldiler. Sonuç? Uzaklaştırma aldılar..
Kancıkibine
Mal senin yüzünden
Annem ağzıma sıçıyorGaypiç
Benim yüzümden mi?
Ulan yavşak üzerime boya atan
Ben miydim!?
Evde pembe panter gibi dolaşıyorum
Köpek!Kancıkibine
MEJEJDJWJF
QKEKOQORKW
ERIKQKTKQOORJW
WIJROWJRJNQFoto atsana
Gaypiç
Defol git senle mi uğraşıcam
Ya!Minho sinirle telefonu kapatıp pembe ellerine baktı. Ağlamaklı sesler çıkarıp kudururken telefonu çaldı. Telefonu alıp baktığında Anneannemmm yazısını görünce tetiklendi. Aramayı onayladı.
"Alo-" dedi Minho. "Alo Minhocuğum ne yapıyorsun güzel yavrum" "iyiyim anneannene yatıyordum sen ne yapıyorsun?"
"Ne yapayım oğlum ya, ee ne zaman geliyorsun?" Minho sustu. "Ee- banyo yapıp gelicem" dedi. "Tamam yavrum bekliyorum hadi" dedi ve aramayı sonlandırdı.
Minho banyo yapmıştı fakat boya geçmemişti. Bir kere daha banyo yaptı yine geçmedi. "OFF BEN NASIL KURTULUCAM BU BOYADAN!" Minho ağlama sesleri çıkarıp aynaya bakıyordu. "Of of." Diyip odasına geçti ve giyindi. Üzerine siyah kapşonlu geçirip yüzünü kapattı.
Evden çıkıp anneannesinin evine geldi. Zili çaldı ve duvara yaslandı. Kapı açıldığında anneannesi çığlık atıp ayağındaki terliği Minho'ya firlattığında Minho panikle geri çekildi ve kapşonlusu açıldı. "ANNEANNE NABIYORSUN-"
Anneannesi şok olmuş gibi Minho'ya bakıyordu. "Ay oğlum sen miydin bende mafya felan sandım korktum" Minho sessizce nefes verip içeri girdi. "İyi misin oğlum acıdı mı?" Minho olumsuz baş salladığında anneannesi sorgular gibi Minho'yu inceliyordu.
"Hayırdır oğlum pembe panter mi olmaya karar verdin ne bu hal?" Minho sessizce anneannesine baktı.
"Uzun hikaye anneannene.." dedi sessizce...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otobüs vs akraba / Minchan
ActionMinho ailesini, akrabalarını çok seven biriydi. Onlar gecenin köründe Minho'yu çağırsalar bile Minho yine de giderdi. Onları çok seviyordu fakat akrabaları biraz baskıcı insanlardı, Onun dışında çok iyi insanlardı. Yine teyzesinin Minho'yu çağırdığı...