Solmuş aşk

81 5 42
                                    

Felix bu olaydan sonra babasına ve Seungmin'e cırlamıştı. Babası karısını kaybettiği için ailesinden tek sahip olduğu Felix'ti, bu yüzden onu üzmemeye çalışıyordu.

"O CHAN VE APTAL SEVGİLİSİNİ İSTİYORUM BABA ANLADIN MI!?" Felix'in sinirden elleri titriyordu. "Felix seni üzmemeye çalışıyorum ama sırf senin üzülmemen için başka insanların canını yakamam"

Felix sinirle babasına baktı. "EĞER DEDİĞİMİ YARINA KADAR YAPMAZSAN ANNEM GİBİ BENDE GİDERİM TAMAM MI!" Öfkeyle soluyup odasına gitti. Babası üzüntüyle başını eğdi ve korumalara döndü.

"Chan ve sevgilisini bulup getirin" korumalar onaylayıp bir kaç kişiye daha söyleyip gitmişlerdi. Giden korumaların yerine başkaları geçmişti.

Chan
Minho vurmanı unutamıyorum
Çok tatlıydı kedi gibi pati attın
JEJIEJJDWOJDK2JPQNFJW

Minho
Di mi keşke sana vursaydım

Chan
Aa ben seni övüyorum
Sevgilim benim bak
Soğukta donuyorum

Minho
Sen ne yapıyorsun dışarıda

Chan
Yürüyüşe çıktım azıcık kafa dağıtmaya

Minho
Dikkat et de felix seni kaçırmasın
Kölesi yapar yoksa ben ne yaparım

Chan bir sesli mesaj gönderdi
Hayır felix dur Minho'yu
İstiyorum!!

Minho
CHAN EKSJSJDJWKD
SNHDEHDJEO1JSIW2
QUDJIWKEOQLQNWB

Chan mesaja gülerken bir çıtırtı duyup olduğu yerde durup etrafına bakındı. Yanında ki bom boş sokak ve yerde yatan küçük bir kedi yavrusu dışında bir şey yoktu.

Chan eğilip kediyi sevdi. Yavru kedi miyavlayarak Chan'ın eline sürtündüğünde Chan önünde beliren gölgeye baktı. Kendisi tepki veremeden ağzını ve burnunu eterli bez ile kapatmıştı.

Chan adamın elini tutup çekmeye çalışırken telefonunu düşürmüş, çok fazla solumuştu. Chan'ın bu kadar soluması başını döndürmüş adama kolaylık çıkarmıştı.

Chan'ın başı ağırmaya başladığında direnmeyi bırakmış ve kendini adama bırakmıştı.

Gözlerini açtığında başı çok ağrıyordu. Eli ile gözünü ovalamak istediğinde iki elininde bileklerinden kelepçelenmiş olduğunu fark etti.

Nerede olduğuna baktığında ise Felix'in odasın da olduğu ap açık belliydi. Chan "çattık elin manyağına" diyip başını yastığa koydu.

Bir dakikanın ardından kapı açılmış içeriye biri girmişti. Chan başını kaldırıp Felix ile göz göze gelmişti. "Uyandın sonunda ha Chan?"

Chan gözlerini devirip başını geri yastığa koydu. "Ee kaçırdın da ne oldu ki? Beni kandıramazsın" Felix'in bir o kadar gıcık kahkahasını görmezden geldi. "Seni kaçırdım evet ama bir sebebi var."

Diyip yatağa çıktı ve Chan'ın karnının yanlarına dizlerini koydu. Chan bu görüntüden hiç hoşlanmamıştı. Felix elindeki Chan'ın telefonunu gösterdi.

"Sen bana şifreni söyleyeceksin bende Minho'ya mesaj atacağım" Chan güldü "Neden söyleyeyim salak mıyım?" Felix omuz silkti "Her halükarda onu bulacaklar ama Minho'nun zarar görmesini istemiyorsan bana ŞİFRENİ SÖYLE HEMEN!"

otobüs vs akraba / Minchan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin