cüzdan?

176 13 47
                                    

Minho
HYUNJİN
HYUTNIN
YHHTINIJ
HYYINKI ACIO KABK
HINKN KANAKA XICLKNAKS

Hyunjin
NOLDU NOLDU

Minho
ÇOCUK YAZDI BANA
NRRDNE GORDU AMK
HYUNJİN AFLICKA HYUNJİN

Hyunjin
SAKİN OL DUR
bak sakin ol.

Git yaz ne istiyorsun diye
Korkma hemen

Minho
ADIMI NERDEN BİLİYOR!?

Hyunjin
NE B8OEYIMM YA
SOR

Minho instagrama girip çocuğun sohbetine girdi.

EnsexsiChanbenim

EnsexsiChanbenim
Selam Minho

Minho
Ne istiyorsun?

EnsexsiChanbenim
Sonunda bulmuşsun
Hesabımı? Bu kadar
Uğraşacağını düşünmemiştim

Minho
Neyse ne buraya
Bunu konuşmak için gelmedim.
Adımı nerden biliyorsun
Ve kimsin üstelik ne istiyorsun

EnsexsiChanbenim
Sakin ol be ne bu gerginlik
Sikmedik ya?

Minho
Ulan yavşak siktin sayılır
Sıçqrım senin ağzına
KİMSİN LAN

EnsexsiChanbenim
Cüzdanın bende
Herşeyini biliyorum.

Dün size gelen kadınlardan
Biri de annem :)

EnsexsiChanbenim kişisini
Engellemek istiyor musunuz?

Evet

Minho telefonunun bir yere fırlattı ve korku ile etrafına baktı. Sessizce "ANNEM BUNU DUYARSA BİTTİM!" Dedi telaşla. Odasında tur atıp düşünmeye başladı. ''NE YAPICAM NE YAPICAM!!" Hızlı ve derin nefesler alıp en sonunda durdu ve yere çöktü.

"Nasıl düşürdüm!" Bağırmamak için yumruğunu ısırdığı sırada odaya annesi girdiği için hemen ayağa kalkıp hiçbir şey olmamış gibi davrandı. "Minho?" Minho yüzüne sahte bir gülümseme aldı. "Efendim annem" Bu cümleyi söylerken kekelemişti.

Minho'nun annesi kaşlarını çattığında, rolü bıraktı ve yatağına oturdu. "Sorun ne? İyi misin oğlum?" Diyip yanına oturdu. Minho söylemek ve söylememek arasında kaldığında söylememeyi seçti. "Bir şey yok Anne sadece yorgunum, bugün fazla yürüdüm"

"Bütün gün yatarsan tabii ağırır!" Diyip sinirle odadan çıktı. Minho elleri ile yüzünü kapatıp sırt üstü kendini yatağa bıraktı. "Ne yapıcam ben.."

Minho bir kaç gün sonra, evlerine misafir geleceği için annesinin zoruyla kendi odasını temizliyordu. "OOFFFF" Minho yorgunluktan ölürken içeriden annesi "OFFLAMA HEMEN OFFLAMA İKİ İŞ YAPTIN HEMEN YORULDUN" dedi. Minho ağlamaklı sesler çıkarıp yere çöktü. "Yoruldum.."

Minho telefonunu yatağın üstünden alıp internette dolaşmaya başladı. Videolara gülerken telefonu bir an da elinden alındığında korkudan çığlık attı. "NE BAĞIRIYORSUN BE MANYAK" dedi annesi.

otobüs vs akraba / Minchan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin