Minho direkt bayılma taklidi yapınca Chan'da ona ayak uydurmaya başlamıştı. "MİNHO İYİ MİSİN-" Minho'nun annesi hızla yanlarına gelip Minho'nun ateşine baktı. "HİHHH ATEŞ GİBİ KALK KALK" Chan Minho'nun üstünden kalktı.
Annesi Minho'yu soymaya başladığında Minho içinden 'Anne.. ateşim yok, sadece utandım.' Dedi.
Minho'nun annesi Chan'a baktı. "Git Hyunjin'i çağır sende ıslat bir tane havluyu getir" Chan onaylayıp odadan gittikten bir süre sonra Hyunjin geldi.
"Noldu öyle Hyunjin neden yanında değildin?" Derken Minho'nun annesi Minho'nun üstüne ince bir pike serdi.
"Ben öyle hava almak için balkona çıkacaktım" dedi. Minho'nun annesi sorgular gibi Hyunjin'e baktı. "Sunghoon'la mı?" Diye sordu.
Hyunjin sessiz sessiz dururken Chan Minho'nun annesine ıslak havluyu verdi. Minho'nun alnına bezi koyup Chan ve Hyunjin ikilisine baktı. "Oğluma göz kulak olun vallaha koparırım." Diyip gitti.
Hyunjin kaşlarını çatıp "neyi?" Diye sordu. Chan "mal mısın çükünü tabii ki" dediğinde Hyunjin sinirle Chan'a döndü. "Sen sus lan sapık puşt ne yaptın Minho'ya?" Chan Minho'ya baktı. "Kalksana sende be seni öldürdüm sanıyor!" Dedi sessizce. Minho'dan ses gelmeyince Hyunjin iyice Chan'a sinirlendi.
"Ulan seni varya! Yaptıkların yetmedi mi hala Minho'yla uğraşıyorsun!?" Chan'da Hyunjin'e dönüp "ne yapmışım lan? Yaptıysam da sana ne oluyor sana mı yaptım?" "Benim tepki göstermem için bana mı yapman gerekiyor?"
Chan alayla güldü ve bu sefer Hyunjin'e doğru yöneldi. "Çok konuşkansın Minho'nun aksine." Dedi. Hyunjin Chan ona yaklaştıkça geri gidiyordu. "Minho saf ve iyi kalpli çünkü. Senin gibi öküz değil!"
Chan alayla güldü ve iyice Hyunjin'in üstüne yürüdü. Hyunjin duvara çarptığında kalp atışları giderek hızlanmıştı. Chan sol elini duvara dayayıp Hyunjin'in kulağına yaklaştı. "Benim derdim senle değil. Bana karışmaya çalışma ve uslu bir arkadaş olup yapacaklarımdan kork." Diye fısıldadı ve geri çekildi.
Chan geri çekildiğinde Sunghoon içeri gelmişti. Sunghoon Minho'nun gözükmeyen vücudunu ama üstünün olmayışına ve bayılmasına tek kaşını kaldırıp Chan'a baktı. "Ulan bayılttın mı çocuğu" diyip güldü. Chan eliyle alnına vurup, Sunghoon'a baktı. "Hayır gerizekalı annesi gelince bir an da bayılma taklidi yaptı bende ayak uydurdum"
Hyunjin garip garip onlara baktı, Minho'ya baktı. "E uyanmıyor amina yalan söyleme lan!" Chan Hyunjin'e döndü. "Uyuya kalmış görmüyor musun sakat!" Minho gözlerini aralayıp oturur pozisyona geldiğinde başındaki havlu düştü. "Ne bağırıyorsun be!" Dedi. Hyunjin Minho'nun üstüne atlayıp ona sıkı sıkı sarıldı. "MINHOOOOOO"
Minho'nun omuzlarından tutup geri çekti. "BENİ NİYE BUNLARLA YALNIZ BIRAKIYORSUN!?" Minho arkadaki Chan ve Sunghoon'a baktı, kendine baktı. "LAN HYUNJİN ÇIPLAĞIM AMİNAKOYAYİM" diyip pikenin altına girdi. Hyunjin geri çekildi. Minho başını pikeden çıkarıp Chan
Chan ve Sunghoon'a baktı. "Çıkın LAN GİYİNİCEM!" Dedi.Chan'ın hiç niyeti olmasa da odadan çıktı, peşinden de Sunghoon çıktı. Minho pikenin altından çıkıp dolabından kıyafet çıkardı. "Niye çıplağım ben?" Dedi eşofman giyerken.
"Bilmiyorum en son Chan bizim gitmemizi istedi bende odadan çıktım Sunghoon ile. Geldiğimde Annen seni soyup başına havlu koydu." Minho tişörtünü giyip Hyunjin'e baktı. "Lan."
Hyunjin noldu der gibi baktı. "LAN." "Ne oldu be?" Minho yatağın üstüne çıkıp Hyunjin'e "Lan yoksa bu." Hyunjin Minho'nun omzuna vurdu. "Delirdin mi be?" Dedi.
Minho güldü "şakaydı" Diye cevap verdi masumca. Hyunjin kollarını birbirine dolayıp Minho'ya baktı. "Annem ateşim var sandığı için üstümü felan çıkardı. Bir şey yok yani" dedi Minho. Hyunjin kaşlarını çattı. "Gerizekalı bende Chan bir şey yaptı sandım diye bağırdım ona."
Minho alayla gülüp "kesin korkmuştur" dedi. "Hayır korkmadım." Diye bir ses geldi arkasından. Minho arkasını döndüğünde kapıda onlara bakan bir adet Chan ve bir adet Sunghoon gördü.
Minho gözlerini devirip yatağa oturdu. "Ne zaman gidiyorsunuz siz ya?" Chan güldü. "Ne gülüyorsun soru sordum?" Dedi Minho. Chan "Annenin misafir perverliğini bilmiyorsun sanırım? Burada kalıyoruz." Minho'nun gözleri büyüdü ve Hyunjin'e baktı. "NE- HYUNJİN SENDE KALIYORSUN!"
Hyunjin'de kaşlarını çatıp, gözlerini büyüttü. "HAYIR BE!" Minho sinirli sinirli Hyunjin'e baktığında Hyunjin kabul etti. Minho Chan ve Sunghoon'a döndü. "Yerde yatarsınız artık" dedi.
Chan ve Sunghoon tekrar güldü "Gene ne var?" Dedi Minho. Chan yatağa doğru yaklaşıp oturdu. "Annenin dediğine göre bizim yerimiz burasıymış" diyip yatağı gösterdi. "Hadi ordan be!" Dedi Minho. "Benim yatağım iki kişilik maalesef yani ben ve Hyunjin" Diye ekledi.
"Adınız yazmıyor ama?" Diyince Chan, Minho sol tarafta yazan Minho'yu, sağ tarafta yazan Hyunjin'i gösterdi. Chan göz devirdi. "Dört kişi sığarız bir şey olmaz" Minho bu sefer Chan'a sinirli sinirli baktığında Chan gülüp Minho'nun saçlarını karıştırdı.
"Hadi deneyelim sığıyor mu sığmıyor mu" dedi Sunghoon. Sunghoon Hyunjin'i, Chan'da Minho'yu tutup yatağa yattılar.
Chan Minho'ya sarıldı. "Bak sığıyormuşuz" dedi. Minho sinirle Chan'dan kurtulmaya çalışırken. "UZAKLAŞ BE BENDEN! NEFESİN YÜZÜME VURUYOR GİT YERDE YATARIM BEN" Chan Minho'yu bıraktığında yere düştü.
Minho yerden kalkıp camın önündeki koltuğa oturdu ve kollarını birbirine doladı. "HEP AYNI ŞEY" diyip derin derin nefesler alıp verdi ve sakinleşti. Hyunjin'de Minho'nun yanındaki koltuğa oturdu.
"Koltuk benim Hyunjin" Hyunjin Minho'ya döndü. "LA ben eve gidice-" Minho Hyunjin'e döndü. "Peki senin olsun." Diyip önüne döndü sessizce.
Gece olduğunda Hyunjin ve Sunghoon çoktan uyumuş, Minho ve Chan telefonuna bakıyordu.
EnsexsiChanbenim
EnsexsiChanbenim
Numaranı versene
Minho
Hayır?EnsexsiChanbenim
Öf sende he ne abarttınMinho
Kes lan sesini
Cüzdanımı çaldığın yetmemiş
Ve bana dayadığın yetmemiş gibi
Bir de yatağımda Yatıyorsun üstelik
Numaramı istiyorsun ohh
Ne güzel ya vallahaEnsexsiChanbenim
Yatağın aynı sen kokuyor
Mis gibiMinho
Beni mi kokladın bi deEnsexsiChanbenim
Otobüste önümdesin buram buram
Parfüm kokuyordunMinho
Oh iyi oldu sana mal
Yazma video izlicemEnsexsiChanbenim
Benle konuş sıkılıyorumMinho
Git uyu bana neEnsexsiChanbenim
Yanına gelirimMinho
Ben uyuyorum o zamanMinho telefonunu kapatıp şarja taktı ve koltuğa yattı. Chan Minho'nun tarafında yattığı için Minho onun baktığını hissetti. "Ne var?" Chan bir süre sessiz kaldıktan sonra "İyi geceler demek yok mu?" Diye sordu.
Minho Chan'ın görmeyeceğini bile bile göz devirdi. İsteksizce "İyi geceler" diyip arkasını döndü.
Sabah olduğunda Minho saat dört'e kadar uyuduğu için evde kimse yoktu. Tek başına evde rahat rahat takıldığı için mutlu oldu.
Minho tam çalışma masasına oturacakken Minho'nun annesi bir hışımla kapıyı açtı.
"MİNHO!?" Minho korkuyla annesine döndüğünde elinde cüzdanını gördü. "BU CÜZDANININ CHAN'DA NE İŞİ VAR!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otobüs vs akraba / Minchan
AcciónMinho ailesini, akrabalarını çok seven biriydi. Onlar gecenin köründe Minho'yu çağırsalar bile Minho yine de giderdi. Onları çok seviyordu fakat akrabaları biraz baskıcı insanlardı, Onun dışında çok iyi insanlardı. Yine teyzesinin Minho'yu çağırdığı...