Chan ve Minho tatile çıkmak için en iyi zamanı bekliyorlardı. Tekrar Sunghoon ve Hyunjin için acele acele atlayıp gitmemek için onları da götüreceklerdi. Tabii bebekte vardı artık başlarında..
Minho bavulunu hazırlarken "CHAN!!" Diye haykırdığında salondan adım sesleri gelmeye başlamıştı. Kısa süre içinde Chan gelince ona baktı "Noldu?" Dediğinde Minho kaşlarını çatıp "EN SEVDİĞİM TİŞÖRTÜM NEREDE??" Diye sordu. Ardından gözleri Chan'ın üzerindeki tişörte kaydı.
EN SEVDİĞİ TİŞÖRTÜ? Chan hafifçe gülümseyip "Ha..?" Dediğinde Minho ayağa kalkıp "ULAN TİŞÖRTÜMÜ GERİ VEEERR!!" Diyerek onu kovalamaya başlayınca Chan'da salona kaçtı. "AY!! KOŞTURMAYIN EVİN İÇİNDE ALT KOMŞU ŞİKAYET EDİCEK ŞİMDİ!" Diye bağırdı annesi mutfaktan. "YA ANNE TİŞÖRTÜMÜ ALMIŞ VERMİYOR!" Dedi sinirle. Annesi mutfaktan gelip "e alsın ne olacak oğlum kıyafetin mi yok!?" Minho kollarını birbirine dolayıp "SENDE İYİCE SATTIN OĞLUNU!" Diyerek triplendi ve odasına gitti.
Chan gülüp "nasılda kıskanıyor anne bizi" Minho'nun annesi gülüp "he vallaha oğlum kudurt bunu tatilde" Minho kaşlarını çatıp "ULAN ÇEKTİĞİM ONCA ACILAR YETMEDİ Mİ SİZEEEEE!!!?"
Hyunjin bavulunu kapattıktan sonra bir köşeye koyarak Sunghoon'a baktı. "Oyunları aldın mı?" Diye sorunda Sunghoon gözlerini Yunghoon'dan çekerek Hyunjin'e baktı. "Aldım tabii ki gene beni kudurt diye!" Hyunjin kollarını birbirine dolayıp "yalan atma ne zaman kudurttum ben seni oyun oynarken!?" Sunghoon kaşlarını çatıp "ULAN her oyun oynayışımızda demediğini bırakmadın hep kaybediyorsun diye!" Hyunjin dilini çıkarıp salona gidince Sunghoon somurttu. "Bak gene" dedi sessizce.
Bir kaç gün sonra hiçbir şey olmadığı için, gitmeye karar verdikleri sırada Minho'ların evlerine halası ve Jay gelmişti. "MİNHO HYUNGG!!" Diyerek koşarak Minho'ya sarıldığında Minho'da gülümseyerek ona sarıldı. Chan oradan onları izlerken "Minho hyung biliyor musun Lgsden 470 aldım!" Minho şaşırmış gibi ona bakarken "afferin lan sana ben 400 almıştım" diyerek güldü.
Chan arkadan "o gene iyi 210 almıştım ben" Jay şaşırarak "Hiç çalışmadın mı enişte!?" Diyince ikiside kaşlarını çatıp aynı ağızdan "Enişte mi?" Diye sorunca Jay kollarını birbirine dolayıp "Sevgili olduğunuzu bilmediğimi mi sanıyordunuz!? Jake Hyung bana her şeyi anlattı!" Minho Chan'a bakıp tekrar Jay'e baktı. "LAN JAKE İHANET ETTİN LAN!" Diyip yatağa oturduğunda Jay "bu arada tatile gidiyormuşsunuz" dedi.
Chan Minho'nun yanına oturup Jay'e baktı. "Evet onu da mı biliyorsun?" Jay ellerini beline koyup "tabii ki hemde sizinle geliyorum!" Chan ve Minho gözlerini büyütüp "NE!?" Diye haykırdığında Jay İkisine baktı masumca "noldu ki?" Diyince Minho sinirle "SEN NİYE-" "Aaa Annen öyle söyledi ama Hyung! Söz veriyorum uslu olacağım!"
Yalvar yakar tabii ki Jay'de onlarda gelmişti. Bir otel bulup o otele yerleşmişlerdi. Jay, Minho ve Chan bir odada, onların karşısında Hyunjin, Sunghoon ve bebişleri Yunghoon kalıyordu. Eşyalarını yerleştirdikten sonra Minho yatağa oturarak Jay'e baktı. "Bana bak Jay hele bir yaramazlık yap dışarı koyarım seni!" Digince Jay ellerini arkasında birleştirip "Ama burası çok saygılı bir ülke bana zarar vermezler!" diyerek gülünce Minho yumruklarını sıktı. "HALAM GERİZEKALI OLMASINA RAĞMEN BU NASIL BU KADAR ZEKİ!?" Chan gülüp "Çocuk o düzgün konuş" diyince Minho sustu.
"Hıı kocanıda dinliyorsun hee???" Jay kıkırdayınca Minho gözlerini ona dikti. "Ulan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otobüs vs akraba / Minchan
ActionMinho ailesini, akrabalarını çok seven biriydi. Onlar gecenin köründe Minho'yu çağırsalar bile Minho yine de giderdi. Onları çok seviyordu fakat akrabaları biraz baskıcı insanlardı, Onun dışında çok iyi insanlardı. Yine teyzesinin Minho'yu çağırdığı...