200 oy, 200 yorum
***
Kimsenin anlamadığı bir şekilde son derse koydukları matematik sınavı ile sınıfın farklı noktalarına dağılan beşli birbirlerine kısa bir bakış atarken Hyunjin dudağını ısırıp Seungmin'e bittik biz bakışı atmış, Seungmin parmaklarını göstermişti.
Kopya vereceğini söylerken Hyunjin güldü, Changbin ile daha ilk günden çalışan Felix en önde rahatça oturuyordu. Jisung ve Jeongin bir şekilde yan yana oturmuşlarken Hyunjin cam tarafında Seungmin ise duvar tarafında, oldukça uçlardı.
Neyseki bakınca sıranın üstünden eli gözüküyordu, kopya mevzusu döndüğü için oldukça ciddi bir şekilde sınıfa giriş yapan matematik hocasının verdiği kağıtlar arkaya ulaştırılmış, sınav başladığı gibi de Seungmin daha ilk sorudan sırıtmıştı.
Minho'nun daha birkaç saat önce ona çözdürdüğü bir örneğin tıpatıp aynısıydı, hiç zorlanmadan çözüp geçmiş, Hyunjin'e bakmış, onun da çözdüğünü fark edip bir sonraki soruya odaklanmıştı.
Beklediğinin aksine Minho ile çalışmalarından dolayı Hyunjin de hızla soruları doldurup son soruda kaldığında tek duraksayan o değildi, tüm sınıf bununla kalmış, Seungmin kaşlarını çatmıştı.
Hoca sinirlenmiş olmalıydı ki günün bomba sorusunu en sona koymuştu, biraz üst düzey bir soru olduğunu ve genel olarak çıkmayacağını da biliyordu. Chan ile çalışırlarken Chan'ın söylediği şeyler yankılandı zihninde.
"Bu arada şöyle bir çözüm yöntemi de var ama kullanılmıyor genel olarak, çıkmaz da yine de göstereyim."
Kısık sesle küfür etti, yöntemi iyice hatırlamak için sıranın üstüne yazıp dikkatlice yerlerine koymuş, son dakikalarda herkes gibi sınavı teslim etmişti. "Of!" dedi Hyunjin eşyalarını toplarken. "O son soru neydi öyle, aklıma hiçbir formül gelmedi, yapan var mı?"
Seungmin çantasını omuzuna aldı. "Ben yaptım, Chan göstermişti gerek olmaz yine de bil diye hoca da gidip onu sormuş, hatırlamasam bitiyordum ama tam sayı çıkmıyordu."
"Ben de yaptım," dedi Jeongin, kolunu kaldırmış, Jisung ilerleyip onun kolunun altına girmişti. Devam etti. "Sabah şansa bir video izlemiştim, orada vardı. Sadece formülü yerine koydum, çıktı biraz uğraşınca."
Jisung güldü. "Ben salladım."
"Ben yapamadım," demiş Felix, onlar toplanmış sınav analizi yaparken de kendi sınıflarından çıkan ikili hızla aşağı kata inip onların sınıfına girmişti. "Pişt!" dedi Minho. "Nasıl geçti?"
Gözler hızla onlara dönmüş, Seungmin onu görmesi ile gülümserken ikisi içeri girmişti. Changbin direkt sevgilisinin yanına geçerken Minho da Hyunjin'den tarafta olmuş, Hyunjin çantasını tek omuzuna atmıştı.
"Genel olarak güzel ama zor sorular vardı, en kazığını da sona koymuş."
"Genel olarak yaptıysan halledersin, sıkma canını." Minho ona göz kırpınca Hyunjin gülerek omuz atmış, ikisi gülüşürken Minho onlara bakan Seungmin'e dönüp ayağı ile hafifçe dürtmüştü. "Senin nasıl geçti?"
"Yaptım ben." dedi Seungmin, arkasını döndü. "Gidelim hadi."
Yürüyüp sınıftan çıktığında Jisung kaşlarını çatmış, onlarda arkasından çıkarlarken en arkada kalan Hyunjin ve Minho beraber yürümeye başlamıştı. Hyunjin kafasını çevirip yanındaki çocuğa baktı. "Hyung, Seungmin hiç seninle konuştu mu bu aralar? Yani neye bozuk olduğunu biliyor musun?"
"Hayır," derken aklı dün geceye giden Minho kaşlarını çatmış sonra da önden yürüyen çocuğa bakmıştı. "Ama sorarım ben."
Hyunjin başını salladı, dışarı çıktıklarında Changbin konuştu. "Biz Felix ile kafeye geçeceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
youtiful, 2min ✓
Fanfiction"baktığın yerdeyim... gözlerinde göz bağı var." | friends to lovers