100 yorumm
***
Seungmin sınıfta oturmuş oldukları denemenin sorularını tekrardan kontrol ederken Minho merdivenleri hızlı hızlı inip sevgilisinin sınıfına girmiş, her zamanki yerinde, yanaklarını şişirmiş sorularla uğraştığını görmüştü.
Sırıtarak yanına ilerledi ve eğilerek dudaklarını yanağına bastırdı hızla. Sert bir öpücük kondurup yanına oturmuş, göz kırpmıştı. "Naber? Hangi soruya sinirlendin yine?"
Seungmin anında sinirini unutarak ona baktı. Sınıftan birkaç kişinin onlara baktığını biliyordu hatta arka taraftaki Jisung'un attığı çığlığı da duymuştu, omuz silkti. "Kimyayı nasıl yapabiliyorsun? Bir de geometri yaptın mı, anlamadığım birkaç soru var."
"Bir boşum var geometride ama bakayım, umarım o boş olan değildir."
Sırıtarak Seungmin'in elinden kalemi alıp Seungmin'in işaretlediği sorulara bakmış, bu sırada da Seungmin gülümseyerek çenesini onun omuzuna bastırmıştı. Günün birinde gerçekten Minho'nun onun sevgilisi olacağı gerçeği hayal gibi geliyordu ve şu an gerçekti.
Onun yan profiline bakıp uzanarak çenesinden öptüğünde Seungmin sırıtmış, yetmediği için birkaç küçük öpücük bırakmıştı. Minho gülerek onu karnından uzaklaştırdı. "Dur, soruyu çözemem."
"Durdum." dedi Seungmin hemen, Minho'nun omuzuna uzanıp soruya bakmış, onun boş bıraktığı soruları çözen Minho sevgilisine anlatırken Hyunjin yanlarına gelmişti. "Naber, yine ikiniz de birinci olmaya devam mı?"
Minho göz kırptı. "Ne sandın?"
Sonra kağıda döndü. "Şuradan eşkenar geliyor bak ama çizmeden göremezsin. Onu görünce soru çıkıyor."
"Ya ben bunu mu çözemedim?" diyen Seungmin iç çekmiş, Minho gülüp burnunu saçlarına sürtmüştü. "Yaparsın bir sonrakine, üşenme de çiz. Ben şu soruyu yapamadım, çüş, nasıl yaptın?"
Seungmin kahkaha attı. "Kim Seungmin'im ben canım, haha."
Gururla kalemi eline aldığında Minho ona gülmüş, Seungmin soruyu önüne çekmişti. "Bak," dediği zaman Minho kaşlarını kaldırdı. "Bak?"
Hyunjin ön sıradan konuştu. "Bak gerizekalı."
Anında Minho'dan yediği bakışla sınıftan çıkmış, Seungmin kahkaha atıp Minho'nun kolundan tutmuştu. "Bak," dedi, kulağına yaklaştı. "Sevgilim." Sırıtarak geri çekildi, soruyu anlattı.
"İki pisagorla çözebilirsin bunu. Hem şuradan," Çizgi çekti. "Ve şuradan."
"Tamam ama karıştırıyorum bak bazen."
"O zaman şöyle yap," dedi. Seungmin şeklin açılmış halini çizmiş, ölçüleri yazmış öyle büyük bir üçgen bulmuştu. "Buradan da olur, şeklin açık halini düşün katı cisimlerde tamam mı?"
"Tamam. Anladım. Şansıma bazen yapıyorum da karınca dolandı falan deyince idrak edemedim."
"Yaparsın yaparsın," deyip Minho'nun yanağını öptü, Minho elini tuttu. "Deneme bitti, kafeye geçelim mi?"
"Hemen."
Seungmin hızla eşyalarını toplamış, arkadaşlarına veda edip sınıftan çıkmıştı. Üst kata çıkıp eşyalarını toplayan Minho da yanına geldiğinde sevgilisinin elini tutmuş, ikisi kafeye yürümüştü. Daha mesai saatleri başlamadığı için bir masaya otururlarken Minho ona baktı.
"Ne yiyelim?"
"Pizza?" dedi Seungmin kararsızlıkla, Minho kafa salladı. Yanağından makas alırken ayağa kalktı. "Manitan sana pizza ısmarlayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
youtiful, 2min ✓
Fanfiction"baktığın yerdeyim... gözlerinde göz bağı var." | friends to lovers