1.7

4.1K 730 542
                                    

100 yorumm

***

[hyunjin - chan]

chan
nedrn
neden

***

Seungmin'in kafede başlamasının üzerinden bir ay geçerken hayat cidden Seungmin için bir tık daha yorsa da çok güzeldi. Minho ile okul çıkışlarında kafeye gitmek, dönüşte beraber dönmek hatta bazen markette oturup gece yarısına kadar muhabbet eşliğinde yemek yemek çok güzeldi.

Yine kafede iken kapıdan arkadaşları ile giren çocuğu gördüğü gibi gülümsedi. "Hwa!" diye seslendi, Hwa ondan büyük, Minho ile bir olsa da büyüklerine hyung diye seslenmek gibi bir huyu yoktu. Çok nadir seslenirdi ve Hwa da bundan nasibini almıştı.

Kasanın oradaki çocuğa ilerledi. "Seninki geldi, hadi, git."

Seonghwa arkadaşları ile masaya yerleşip gülüşen çocuğa baktı, "Sen bir tanesin," deyip Seungmin'e gülmüş heyecanla ilerlemeye başlamıştı. Seungmin onun yerine kasaya geçmiş, gülerek ücretleri alırken Minho yanına geldi.

Güldü. "Hwa'nınki mi gelmiş?"

"Hım," dedi hemen. "Gönderdim onu, bence çocuk onu fark etti baksana. Önceden normaldi müşteri garson ilişkisiydi bence ama şimdi ayaküstü muhabbet ediyorlar en azından."

Minho da kafasını çevirip arkasında kalan masaya bakmış, gördükleri ile "Bence de," demişti. "Bizim platonik fark edildi sonunda."

"Keşke tüm platonikler fark edilse," dedi Seungmin, üstüne dönen gözlerle omuz silkti. "Genel diyorum canım, aa, bak sipariş."

Tepsinin üstündeki etikete baktı. "Masa sekiz, güle güle."

Minho kafa sallayıp tepsiyi alarak uzaklaşmaya başlamış, Seungmin arkasından gülüp kasada durmaya devam etmişti. Hwa gelince tekrar servis yapmaya dönmüş, açılan bağcığına takılıp düşecekken bir anda arkasından karnına dolanan kol onu tutmuştu.

Minho'nun kokusunu aldığı gibi nefesini tuttu, kolu boylu boyunca karnını sarmış, ona yaslanmıştı. "Bağcığını bağla," diyerek geri çekildi Minho, ses dahi çıkaramadan kafasını salladı Seungmin. O bir kenara geçip bağcığını bağlarken Hwa da yanına gelen Minho'ya bakmıştı.

"Gözlerim neler görüyor böyle?"

"İma yaparsan boğarım seni."

Minho tepsiyi boşaltmaya başladığı zaman omuz silkti. "Canım sen değil, Mingi boğarsa daha memnun olurum." Gözlerini kıstı. "Söylesene, Seungmin ile gerçekten arkadaş mısınız?"

"Tabii ki Hwa," deyip önlüğünü düzeltti. "Ayrıca Mingi değil, iki metre Mingi diyeceksin."

"Doğru ama ilk dediğine pek inanamadım."

"Hoşlandığım başka biri var."

Aniden Minho'dan gelen cümle ile kaşlarını kaldırdı. "Var?"

Minho da bir an bu dediğinden rahatsız olarak kendine kaşlarını çattı, bir şeyler gerçekten rahatsız etmişti. Önceden çok rahat Hyunjin için hoşlandığım kişi diyebilirdi fakat şimdi arkadaşına böyle demek rahatsız ederken cümlesini düzeltti.

"Vardı." Önüne döndü. "Yavaş yavaş atlatıyorum."

Seonghwa, Seungmin yanlarına yaklaştığı için sessiz olurken "Bence," demişti. "Sen Seungmin'i arkadaşın gibi görmeyi bırak, içimden bir ses mutlu olursunuz diyor, altıncı hissim kuvvetlidir benim."

youtiful, 2min ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin