Cameron si všimne, že ho Mikaela vůbec neposlouchá a je myslí úplně někde jinde. Rozhodne se proto jít k ní a pohladit jí po jejich černých vlasech.
Jakmile to však udělá. Černovláska vytáhne z boty dýku a přiloží mu jí ke krku. Cameron zůstane nehnutě stát a nevěří vlastním očím. Stačilo tak málo, pomyslí si Cameron.
„Už to nikdy, nedělej." řekne stále s upřeným výrazem z okna. Stačilo málo a ona by mu podřízla hrdlo, aniž by chtěla. Rozhodně by se vyhnula sňatku s ním, ale tohle svému otci udělat nemůže. Chce pro ní jen to dobré a vždycky chtěl.
Jako dítě nestrádala. Nikdy. Takový její otec není. Měla všechno, na co si jen pomyslela, ale i tak se z ní nestal rozmazlený spratek, který si myslí, že si může dovolit vše. Nezahanbí svého otce. Nedovolí, aby se o jejich rodině povídali špatné věci.
„Myslíš, že pro mě je to lehké? Sám jsem měl trochu jinou představu o tom, s kým budu sdílet jednu postel a jedno příjmení." posmutní.
„Žádné stejné příjmení mít nebudeme. Já si tvé příjmení nevezmu. Toho se neboj. Nemusí nás spolu nikdo spojovat, pokud o to nebudeš mít zájem. Já o to zájem rozhodně nemám a také by jsme se mohli vzít jen v kruhu rodiny. Nemusí o naší svatbě nikdo vědět." řekne to, co jí před chvílí napadlo.
Cameron se na ní nechápavě podívá a snaží se přijít na to, co by z toho vlastně mohl mít. Vždyť pokud budou manželé, měla by to vědět každá mafiánská rodina a vlastně celý svět, že jsou manželé.
Jenže i tohle má svůj vlastní háček. On nikdy nebude vládnout mafii jejího otce. Ona je dědička a tudíž i ona se stane Bossem, stejně jako on, až mu jeho otec předá svou mafii. Podmínka jejich sňatku byla, že se jejich mafie nespojí v jedno, ale budou spolu zadobře. Budou spíše společníci. Pokud by se však spojily tyto dvě mafie, on by stejně nebyl Bossem, ale ona. Ona. Jeho budoucí manželka a dědička mafie Castillo.
„To zní jako dobrý nápad." řekne nakonec. „Nikdo nebude mít ani nejmenší ponětí o tom, že jsme manželé a tudíž si ze mě alespoň nebudou dělat srandu mí vrstevníci." Mikaela si odfrkne. Na tohle sama nepomyslela.
Sakra. Vždyť on má pravdu, pomyslí si černovláska. Tohle jí ani ve snu vlastně nenapadlo. „Jdeme za našimi otci. Musí nás přeci vyslechnout."
„Tak jdeme." řekne Cameron a nabídne jí ruku, aby jí mohl pomoct, ale ona jeho ruku odmítne a sama sleze z parapetu. Vedle sebe dojdou ke dveřím a Cameron na ně zaklepe. Za chvíli se dveře otevřou a v nich stojí blonďatý bodyguard, který tam před chvílí rozhodně nestál.
„Lucasi." ozve se vedle něj jeho budoucí manželka. Toho muže však někde už viděl, ale nedokáže si vzpomenout, kde to bylo.
Najednou mu dojde to jméno. To bude určitě ten Lucas, o kterém mluvila, že by si ho raději vzala.
V tu chvíli to dojde i jí a okamžitě se vrhne Lucasovi kolem krku. „Konečně jsi mě přišel zachránit?" zeptá se ho nahlas. Nahne se k jeho uchu. „Hraj se mnou." šeptne mu do něj.
„To víš, že jo. Přišel jsem tě vytáhnout z tvé ložnice, abychom si spolu mohli jít zadovádět do mého pokoje." řekne se smíchem.
Druhý blonďák se dívá z jednoho na druhého a už se musí vážně držet, aby svojí skoro manželku, z toho chlapa nestrhl. „Dej od ní ruce pryč!" zahřmí jeho hlas Mikaele hned vedle ucha. Doufala, že k tomuhle nátlaku nebude muset dojít a vlastně ani nečekala, že by se tu Lucas, po tom co řekla otci, směl ještě ukázat, ale asi se spletla.
„Co tu vlastně děláš?" zeptá se ho černovláska. Ani jeden nereagují na to, co řekl Cameron.
„Jak říkám. Přišel jsem si pro tebe. Nemůžu tě nechat vzít si toho pitomce, kterého si máš brát." najednou se zarazí a podívá se na muže, který stojí vedle jeho šéfky. „A on je kdo?"
„On je ten pitomec, který si jí bude brát. Takže z ní sundej ty své pracky a dej si odchod." Lucas si Mikaelu přitáhne blíž k tělu, jako kdyby byli doopravdy milenci a nechtěli se jeden druhého vzdát bez boje.
Najednou Cameron napřáhne ruku a chytne Mikaelu za tu její a trhne s ní tak, že se neudrží a spadne přímo do jeho náruče. „Sem patříš." zavrčí jí do ucha. „A ty už se k ní nepřibližuj. Ona je moje a tak to i zůstane." řekne majetnicky.
Lucas se na něj dívá s neuvěřitelnou touhou ho praštit, do toho jeho dokonalého obličeje, ale jelikož má před sebou svou šéfku jako štít, nemůže to udělat. „To půjde těžko, kamaráde. S tímhle nic udělat nemůžeš. Já nejsem jenom její milenec, ale také její pravá ruka a tudíž nebudu nikdy daleko." řekne s úsměvem na rtech a všimne si, že i její rty zdobí úsměv.
Nakonec se však blonďák otočí a nechá tam snoubence o samotě.
Mikaela se vymaní z jeho objetí a vyjde ven z pokoje. Na chodbě není jediného bodyguarda a tak má volnou cestu ke svému otci, který je jistě stále ve své pracovně s otcem Camerona.
Sejde dvoje schody a ocitne se v hale jejich domu. Okamžitě se vydá doprava a jde dlouhou chodbou, až dojde ke dveřím od pracovny. Nezdržuje se klepáním a normálně je otevře.
„Říkám ti, Enrique, že moje dcera se jistě zklidní.." větu nedořekne, protože si všimne své dcery, která opět nezaklepala a vtrhla do jeho pracovny.
„Kolikrát ti mám říkat, že máš zaklepat? A jak to, že jsi tu, když tě mají hlídat Wise s Harrisem?" zeptá se a je u toho značně podrážděný a naštvaný. Nechápe, kde jeho muži udělali chybu. Vždyť je musel Sergei upozornit, že nesmí odejít ze svého místa, ale i tak učinili, aniž by hlídku předali někomu jinému.
Cameron se po pár vteřinách objeví také v pracovně a to už Lionel nechápe vůbec. Vždyť by spolu neměli být, ale on se určitě dozví pravdu.
„Omlouváme se, že jsme sem tak vpadli, ale máme pro vás návrh." odpoví na nevyřčenou otázku, která se honí v hlavě Lionela.
„Povídej. Jsem docela zvědavý, co to bude za návrh. Myslím, že tvůj otec taky." na což se blonďák podívá na svého otce a vidí, jak přikyvuje slovům, které vyřkl jeho budoucí tchán.
ČTEŠ
Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓
ActionMěla bratra, dvojče a také měla matku, ale přišla o oba v den jejich čtvrtých narozenin. Od té doby uběhlo patnáct let a otec se jí během té doby snažil naučit vše, co jako jeho následovnice bude muset umět, avšak ona je ještě horší. Každý z mužů o...