Kapitola 17

154 12 0
                                    

Mikaela pochoduje po pracovně svého otce a je tak naštvaná, že kdyby mohla, nakráčela by do doupěte toho zmetka a zabila by ho a pak rozčtvrtila na milion kousků.

Ještě nikdy v životě tak moc naštvaná nebyla. Nechápe sice, kde se to v ní bere, ale má pocit, jako kdyby jí nenávist k Ibrahimovi přímo spalovala a živila zároveň.

"Tohle už je vrchol všechno, tati. Včera se pokusil překazit naši svatbu, ale nějak nedomyslel, že už jsme si řekli své ano a dnes? Dnes? Dnes si ten hlupák myslel, že mě zajme a budu snad jeho trofejí. A jakoby to nebylo málo, jeho otec raději zdrhnul, aby se vyhnuli svým povinnostem, které vůči svému synovi má." rozčiluje se a nenachází slov, kterými by mohla ještě naznačit, jak moc naštvaná v téhle chvíli je.

Její otec si povzdechne. "Mikaelo, holčičko moje, nebude lepší, když si vezmeš doma svůj kufr a odjedete na svatební cestu?"

"Cože? To mu to má projít tak lehce?" zeptá se svého otce a měří si ho zamračeným pohledem

"Neprojde mu to. To mi věř, ale potřebuješ vychladnout a na svatební cestě přijdeš na jiné myšlenky." řekne a doufá, že to jeho dcera pochopí.

Cameron to všechno sleduje z povzdálí, protože právě v téhle chvíli nechce být u své manželky nijak moc blízko. Už když sem jeli, byla tak vytočená a rozčilená, že se málem vybourali. Nakonec si prohodili místa. Řídil on a ona se rozčilovala na místě spolujezdce.

"Tvůj otec má pravdu. Měli by jsme odletět na Mallorcu a na chvíli vypnout. Jsi rozčilená a ještě by jsi udělala nějakou hloupost." řekne klidně.

Mikaela dojde až k němu a zadívá se mu do jeho modrošedých očí. Nerada si to přiznává, ale její manžel má pravdu. Je příliš rozčilená a udělala by nějakou pitomost, ale byla by to její pitomost.

"Fajn." prskne mu do tváře odpověď. "Jak chceš, ale nemysli si, že to nechám jen tak být. Oba si to nemyslete. Za tohle ten hajzl zaplatí životem a je mi jedno, jak dlouho ho budu muset nahánět. Tohle přehnal a odskáče si to." řekne plná hněvu. Otočí se na svého otce a potom se vydá ke dveřím, které následně otevře zmizí z otcovy pracovny.

Prochází se bezmyšlenkovitě chodbou a její nohy jí dovedou až k její osobní střelnici, kde strávila spoustu a spoustu času.

Otevře dveře a vejde dovnitř. Nikdo tu není, což vlastně nikdy nebyl, protože tuhle místnost její otec nechal vybudovat jenom pro ní.

Vytáhne z pouzdra zbraň a dojde až k pultu, kde se zastaví a namíří zbraň na první terč. Vystřelí a kulka, která vyšla ze zbraně, zasáhne muže přímo mezi oči.

Vystřelí znovu a znovu, dokud nemá prázdný zásobník. Nechá vypadnout zásobník na zem a nahradí ho novým. Opět vystřelí a opět se trefí do jednoho místa.

Takhle vyprázdní čtyři zásobníky. Opět vymění zásobník a prudce se otočí ke dveřím, kterými zrovna prošel její manžel.

Ten se na ní nechápavě dívá a přemýšlí nad tím, že tahle žena určitě musela být v minulém životě nějaký ostrostřelec. Možná dokonce Bohyně války. Mistr ve střelbě.

"Ještě jsem nikoho neviděl s tak dobrými reflexi jaké máš ty." řekne a pomalým krokem dojde až k ní. Zastaví se těsně za jejími zády a podívá se na terč, který vypadá, že je rozstříleny na jednom místě.

Nechá si terč přisunout blíž a uvidí, že většina kulek šla mezi oči. Tam našel nejvíce rozstřílené místo. "Vážně jsi dobrá. Teď už chápu, proč si tě otec vybral, jako svého nástupce." řekne a těší ho, že právě tahle žena stojí při něm a né proti němu. Nechtěl by, aby se její vztek zaměřil na něj.

"Dík, ale to mi k ničemu nebude, až jednoho dne prosím naše dítě." řekne a Camerona překvapí rok jejich myšlenek. Od střelby k dítěti. Jak se dá k tomuhle tak rychle dojít?

"Máš pravdu. Většinou ti střílení ve výchově dítěte nebude k ničemu, ale máš úžasné reflexi a ty budeš velice potřebovat."

Mikaela nad tím přemýšlím. Rozhodně se jí budou její reflexi hodit, sama byla dítětem, které dělalo vylomeniny a otec udělal vše pro to, aby byla šťastná a spokojená. Žila si jako na zámku. Všechno služebnictvo kolem ní jen poletovalo a plnilo každé její přání.

"Kdyby žil můj bratr, nikdy bych nedostala takovou výchovu, jakou mě otec v určitém věku zahrnul. Naučil mě střílet a dokonce mě brával s sebou, když měl nějaký obchod s jiným mafiánem. Od svých patnácti let jsem vedla své vlastní muže. Matka by mě vychovávala já ženu, která jednou bude dělat ozdobu jinému muži. Jenže je zabij Chris Anthony. V té době vedl největší mafii v New Yorku a jelikož můj otec odmítl a ním uzavřít obchod, přišel až k nám domů, zabil mi před očima matku, pak bratra a já měla štěstí, že jsem přežila. Byly mi tehdy pouhé čtyři roky. Přišla jsem o matku i bratra a zbyl mi jen otec a celá tahle posraná mafie, která mi vzala matku! Tohle není život, který jsem si představovala, že budu žít. Chtěla jsem mít rodinu, jakou mají všichni ostatní. Chtěla jsem svou maminku, bratříčka a otce, kteří mě budou milovat, i když něco provedu. Pak jsem si chtěla najít muže svého života, se kterým bych měla spoustu dětí a mí rodiče by na mě byli náležitě hrdí. Chtěla jsem studovat. Procestovat svět. Jenže se našel jeden hajzl, který mi tohle všechno vzal." skončí se svým vyprávěním, protože si všimla, že na ní Cameron kouká s otevřou pusou.

"To mě mrzí. Nevím, jaké to je přijít o matku a sourozence, protože já tohle vše mám, ale chápu, že jsi chtěla žít úplně jiný život. Když jsem byl malý, představoval jsem si, že jednoho dne poletím do kosmu. Chtěl jsem se stát kosmonautem. Pak jsem chtěl být policista, ale to mi otec důrazně vyvrátil a řekl mi, že jednoho dne zdedim vše, co teď má on. A ženu? Ženu jsem si představoval úplně jinou, než jsi ty, ale.."

"Fajn, taky spolu být vlastně nemusíme. Bude stačit, když porodim syna a pak si budeme každý dělat přesně to, co chce. A také s kým chce." řekne podrážděně. Doufala, že ona je ta, po které jeho srdce touží. Otočí se k němu čelem a zamračí se nad tím, co spatří v jeho očích.

"Kdyby jsi mě nechala domluvit, dozvěděla by jsi se, že jsi přesně taková, jakou chci abys byla. Nikdy bych tě nevyměnil. Zamiloval jsem se do tebe a jinou už dávno nechci." pohladí jí po tváři. "Miluju tě, Mikaela, jako žádnou jinou. Jsi dokonalá taková, jaká jsi." řekne, skloní se k ní a vášnivě jí políbí.

Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat