☃️Kapitola 10❄️

171 15 4
                                    

Cameron se dívá na svojí vyvolenou, která se se svým otcem právě zastavili před ním. Neskonale jí to sluší a najednou má pocit, že by s touhle dívkou mohl dokonce i založit rodinu, kdyby na to došlo a jejich budoucí láska byla nalezena. Není si však ničím jistý a proto nechce předbíhat.

Ano. Něco se mu na ní líbí a dokáže si představit život s ní, ale jaký by to byl vlastně život? Ona má v mafii takové jméno, že se skoro každý bojí jen se na ní podívat a on? On si jí právě chystá vzít a ještě k tomu s tou pitomou smlouvou, kterou sepsali jejich otcové. To jim mohli rovnou napsat smlouvu tak, že je rozdělí jenom smrt a bylo by to určitě jednodušší. Takhle jim dávají naději, že jednoho dne budou volní, ale co když se do sebe zamilují? Co pak bude? A budou se vůbec někdy milovat?

„Camerone.“ uslyší hlas Mikaely, která mu tiše šeptá do ucha. „Jsi v pořádku? Svatbu můžeme klidně zrušit.“ řekne ještě tiššeji, aby jí nikdo jiný než on, neslyšel.

„To je dobrý. Já si tě vezmu.“ řekne jí a usměje se tak, aby to každý viděl. Přeci jen je tu spousta novinářů a on nehodlá své rodině udělat ostudu. To by si nikdy neodpustil.

„Musím ti něco říct, Camerone a nepočká to.“ jenže v té chvíli kněz začne mluvit a ona už nemá čas k tomu, aby mu vysvětlila jejich situaci, která co nevidět nastane.

Nechá to teda být a rozhodně nemá v plánu poslouchat kněze. Musí se soustředit na dění kolem sebe. Kněz jde mimo její vnímání, teda až na chvíli, kdy má říct své ano. To do ní decentně, skoro nepostřehnutelně, její budoucí muž šťouchne a ona řekne „Ano.“ a dál se věnuje vchodům do kostela. V každém z nich totiž stojí nejméně dva bodyguardi, kteří mají za úkol nikoho nepustit dovnitř. Jsou seznámeni s jejím plánem a také chystaným útokem Ibrahima Guerrera.

Najednou ucítí lehký dotek Cameronových úst na svých a v té chvíli jí dojde, že celý obřad dospěl až k tomuhle bodu a ona si z toho vůbec nic nepamatuje. Teda až na ten lehký polibek, který by si nejraději zopakovala, protože dotek jeho úst na jejích, v jejím těle vyvolává zvláštní pocit, který ještě nikdy nepoznala. Cítí totiž takové šimrání v břiše a najednou jí polije horko.

Netuší, jak by se měla chovat. Co má v téhle situaci dělat. Vždyť ona se ještě nikdy s žádným mužem nelíbala a nikdy také neměla s žádným mužem sex. Je panna. Tuhle informaci ví jen málo lidí. Pro všechny ostatní je zběhlá v sexu i svádění a dalších takových to věcí, které k tomu patří.

Jsou jen čtyři osoby, které ví pravdu. Jednou z nich je Lionel. Druhou Sergei. Třetí je Lucas. A ta čtvrtá? Tak tím je samozřejmě Cameron. Její otec by totiž nikdy nedovolil, aby se provdala poskvrněná. To totiž nepřipadá v úvahu.

„Nemohu uvěřit, že jsme to vážně udělali a naši otcové nás do toho vůbec donutili.“ pošeptá jí Cameron do ucha a ona se při doteku jeho úst o její ucho, zavrtí. Horko, které jí najednou projede celým tělem, jakoby jí zevnitř úplně spaloval na popel. Uvědomuje si, že po tomhle muži touží, ale také moc dobře ví, že dnešní den jsou v nebezpečí a ona mu to ještě nestihla ani říct.

Nakloní se proto i ona k jeho uchu, aby mu to mohla pošeptat, když v tom se ozve střelba, na kterou je ona připravená, ale on ne. „Máme problém a jmenuje se Ibrahim Guerrero.“ řekne a doufá, že pochopí o koho vlastně jde a proč je právě on jejich problémem. On se přeci Ibrahim nikdy netajil tím, že tuto dívku miluje a chce jí za svojí manželku. Ať to stojí, co to stojí. A právě tento okamžik nastal.

Cameron pouze přikývne a vytáhne zpoza obleku zbraň, o které si Mikaela myslela, že jí nemá. Co by to však byl za mafiánského synka, když by s sebou nenosil zbraň? Vždyť by byl snadným terčem a ona je teď ráda za to, že je jedním z nich, kteří být terčem nechtějí.

Blonďák popadne svojí novomanželku za ruku a táhne jí daleko od místa, kde byla střelba slyšet. Jenže se ukáže, že to nebyl zase tak moc dobrý nápad a náhle se ocitnou vedle muže, o kterém se právě bavili. Sice mluvila jen Mikaela, ale Cameron jí to přeci odkýval, tudíž ten rozhovor byl sice jednostranný, ale druhý tuto informaci přijal.

„Tak tady tě mám, krásko moje.“ usměje se a v té chvíli vytáhne Mikaela z pod sukně svých šatů zbraň, kterou zde měla připevněnou ve stehenním pouzdře. Teď se jí ta zbraň náramně hodí.

Cameron se nevěřícně dívá na pistoli v rukou své novomanželky a přemýšlí nad tím, že tahle ženská si své jméno vážně zaslouží a vydobila si ho vlastní pílí, i když se o ní vyprávějí ty nejdivočejší historky, jaké kdy v životě slyšel.

„Překvapuješ mě, Mikaelo. Myslel jsem si, že ve svůj velký den necháš své zbraně doma, ale zmýlil jsem se. Ty s nimi určitě i spíš a tvůj novopečený manžílek o tom jistě ani neví.“ uchechtne se hnědovlásek, ale to už Mikaele dochází trpělivost a vystřelí ze své zbraně.

Ibrahim to nečeká a proto je údivem bez sebe, když ve své noze spatří díru, která tam rozhodně ještě před pár sekundami nebyla. „Naposledy tě varuju, Ibrahime, aby jsi mi konečně dal pokoj a přestal dělat naschvály. Nikdy se nestanu tvojí ženou, to bych raději shnila v pekle, než abych se za tebe provdala!“ řekne mu a ještě k tomu mu plivne do tváře.

Střelba v tu chvíli ustane a k Mikaele a Cameronovi se rozběhnou dva páry bodyguardů, kteří se je běží chránit svými vlastními těly, i když to už není zapotřebí.

„Jeho muži jsou zadrženi. Co s nimi máme udělat?“ ozve se Mikaele ve sluchátku Lucas, který tuhle akci měl na povel. Důvěřuje mu a vždycky také bude. Věří totiž v jejich přátelství, které se zrodilo v den, kdy si ho sama vybrala a pak mu dala ve své střelnici na prdel. Neminula totiž jediný cíl a vždy s přesností trefila buď srdce, a nebo hlavu a to ještě k tomu rovnou mezi oči.

Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat