☃️Kapitola 8❄️

193 12 0
                                    

Všichni tři záporně zakroutí hlavou a v tu chvíli si Lionel myslí, že svou dceru nejspíše zabije a udělá to velice pomalu. Takhle ho zostudit. Jenže v tu chvíli se otevřou dveře kostela a v nich stojí právě jeho dcera a v bílém.

Dívka se okamžitě zastaví v kroku a rozeběhne se pryč. Cameron na nic nečeká a vyběhne za ní. Nemůže mu teď přeci utéct z kostela a ještě k tomu když se ani nevzali.

„Běž pryč. Neměl by jsi mě vidět. Přináší to smůlu." řekne jakmile se zastaví otočená zády k němu. Jemu je to však jedno. Popadne dívku za ruku a otočí jí čelem k sobě.

„Přestaň a stejně je to už jedno. Viděl jsem tě a jsi nádherná." složí jí poklonu a ona se zmůže jen na uchechtnutí. Nečekala, že by on mohl být na ní najednou tak milí, když ona se k němu po celou dobu chová příšerně. Jinak to bohužel, ale neumí. Byla k tomu přeci tak vychována.

Jediný člověk, kterému dokáže ukázat své city, je její pravá ruka Lucas. Ten jí zná moc dobře. Taky aby ne, vždyť by to ani jinak nešlo. Od toho dne, kdy ho našla a najala, byl skoro pořád s ní.

O mafii toho moc nevěděl a ona ho musela spousty věcem naučit, ale brzo vše pochytil. Sice se ze začátku divil, že její otec jí dává takovouhle pozici v jeho mafii, ale nakonec to přešel a byl vlastně rád za to, že ona je právě jeho šéfová. Nemusel se zpovídat nikomu jinému. Tedy teoreticky vzato musel. Jejímu otci, ale to bylo vedlejší.

Mikaela se znovu uchechtne. „Neměli bychom se brát. Je to pitomost." řekne a chce se znovu dát do běhu, ale v tom  jí zastaví ruka, ale teď už to není Camerona, muže, kterého si má vzít, ale jejího otce. Otce, který se na svojí dceru právě dívá s takovou zlostí v očích, že ona sama nechápe, kde se to v něm vlastně bere. Jaký může mít důvod k tomu, aby byl na své jediné dítě tak rozzlobený.

„Chystáš se někam?" řekne s ledovým klidem až Mikaelu zamrazí. Nikdy se k ní tak nechoval. Miloval jí přeci a jenom bůh ví, jestli jí ještě stále miluje. Nepoznává ho.

„Nikam. Cameron by se měl vrátit na své místo. Neměl mě v šatech vidět před obřadem." po tomhle zjištění Lionelova tvář zjihne. Tohle tedy od své dcery ani v nejmenším nečekal. Určitě se musel přeslechnout. Ještě včera se ti dva snažili z tohohle sňatku vykroutit a teď tu řeší tohle?

„Co tak najednou? Včera jsi se chtěla provdat za Lucase a teď se bojíš neštěstí, které by na vás mohl Cameron přivolat? To se mi nějak nezdá." ani Mikaele se to nezdá, ale prostě nechtěla, aby jí viděl. Měl spatřit její svatební šaty, až když bude procházet uličkou.

„Neřeš to, tati. Prosím." požádá svého otce a ten nad tím nakonec jen mávne rukou. Je to dneska jen přeci její den a on se s ní nechce hádat. Vlastně se s ní nechce hádat vůbec, ale copak velký Boss mafie Castillo může před světem dát najevo své city? Copak to jde, ohrozit vlastní dceru jenom kvůli tomu, že jí miluje jako nikoho jiného na světe? Vždyť mu zbyla už jen ona, tak jak by tohle mohl dovolit?

Kdyby byl dobrým a milujícím člověkem, nevychovával by jí přece jako muže a nástupcem na jeho vlastní post. Vždyť ona byla tolikrát v ohrožení života, že se mu o tom kolikrát v noci i zdá.

Ona však vždy vyvázla bez sebemenšího zranění. Nikdy na sobě neměla ani škrábnutí od kulky. Také moc dobře ví, jak jí její protivníci nazývají a je na svojí dceru nesmírně hrdý. Jeho mafie bude v jejích rukou jenom vzkvétat. Už teď si udělala dobré jméno a to je co říct, že žena u mužů má takový respekt.

„Tati?" uslyší po chvilce svého přemýšlení nad vlastní dcerou a právě její hlas ho z něj vytrhne. „Děje se něco?" položí mu další otázku. Najednou má o svého otce strach.

Lionel se plně probere a usměje se na svou černovlasou dceru. „Nic se neděje, srdíčko. Jen jsem se trochu zamyslel." odpoví její otec, ale ona si rozhodně nemyslí, že se jenom zamyslel, ale to je podle ní, jeho věc. Až se bude chtít svěřit. Svěří se.

„Camerone, jdi se připravit a řekni družičkám, že už je nevěsta tady a obřad může začít." mladík se podívá na svého budoucího tchána, ale nakonec jen přikývne a odejde.

Lionel tu zůstane stát jen se svojí dcerou, kterou doopravdy miluje, ale bohužel jí nemůže vyjevit na tomhle místě své pocity a proto jí jen něžně vezme za ruku tak, aby to z jeho doteku vycítila jen ona a rozejdou se společně ke kostelu, kde už na ně čeká spousta lidí a také novinářů.

***

Zatímco nevěsta se svým otcem vstupuje do prostor kostela, mladík v černém, který se schovával za jedním ze zaparkovaných aut, začne něco říkat do svého mobilního telefonu, který si vytáhl ze svých kalhot od obleku.

Nechtělo se mu věřit, že svojí dceru Lionel Castillo, chce vážně provdat za takového ubožáka, jako je Cameron Williams. Vždyť on by pro ní byl lepším manželem a ona by tak mohla vládnout nejen Spojeným státům, ale snad i celému světu. Mohla by být jejich bohyní a on by za ní šel kamkoliv a udělal by pro ní cokoliv.

„Nesmí si ho vzít! Rozumíte mi?" začne do telefonu křičet. Má jediné štěstí, že se před kostelem nenachází žádná ochranka. To mu totiž jenom hraje do karet.

Avšak blonďatý chlapec, který tohle místo sleduje z povzdálí, moc dobře o schovaném muži ví. Mikaela moc dobře věděla, proč poslat jejich bodyguardy pryč. Také ho seznámila s celým plánem. Věděla, že chlap, který je její osobou zcela poblázněný, udělá něco, co by mu zajistilo, aby byla jenom s ním.

To však nepočítal s tím, že právě Lucas, její pravá ruka, bude celý kostel sledovat z povzdálí a také že dá pokyn ochrance v kostele, že se blíží nebezpečí a mají za úkol chránit obě rodiny. Jak rodinu Castillových tak Williamsových. Ostatní ať si poradí sami. Tyhle osoby jsou jediné, které jsou při této akci důležití. Ani jednomu z nich se nesmí nic stát.

„Tohle jsi neměl, Ibrahime. Tohle jsi vážně neměl." řekne si sám pro sebe a ušklíbne se.

Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat