Je ráno a Mikaela se probouzí příjemně rozbolavělá ve spodních místech svého těla. Stále nemůže uvěřit tomu, že mu to dovolila. Že si vzal to nejcennější, co měla. Její panenství.
Kdyby to byl někdo jiný. Bránila by se. Jenže ona si vzala nejhezčího muže z newyorské mafie, jakého kdy měla štěstí potkat. S nikým jiným by teď nebyla raději než s ním.
Natáhne se rukou na druhou půlku postele, kde by měl ležet její manžel, jenže postel je již dávno prázdná a studená. Rychle otevře oči a rozhlédne se po jejich ložnici. Nikoho však nevidí. Neslyší ani téct vodu v koupelně. A v šatně se nesvítí.
Už, už chce vstát z postele, když v tom se otevřou dveře a ona v nich spatří svého manžela, s podnosem v ruce, ze kterého se line nádherná vůně a za ním Lucase s Tatem.
Jakmile spatří ty dva, uvědomí si, že sedí na posteli úplně nahá a tak si rychle přitáhne přikrývku až k bradě a dělá, že se nic nestalo.
"Zavři!" zařve Cameron a Tate ho okamžitě poslechne a zavře za ním dveře. "Promiň. Myslel jsem, že budeš ještě spát. Kdybych býval tušil, co mě bude čekat až přijdu, ty dva bych nechal dole." řekne s tím svým zhrublým hlasem plném touhy.
Mikaela ztěžka polkne a dívá se na každý krok, který její manžel udělá. Ten dojde ke stolu u okna a položí a něj tác. Chvíli se dívá z okna, jako kdyby zvažoval, jestli se nechat strhnout touhou a vzít si jí hned a nebo si počkat na vhodnější chvíli.
Cameron se však rozhodně, že nejlepší bude, když to udělá hned a proto se prudce otočí a ke své manželce dojde rychlými třemi kroky, které dělí postel a stůl. Skočí na postel a pomalu se po čtyřech dostane až k ní, načež ona se opře o pelest postele a zadívá se do jeho modrošedých očí, které jsou opět tmavší, jak po ní touží.
Chytne jí za boky a trhne s ní tak rychle, že je během mžiku pod ním a sama má co dělá, aby ho nestrhla k sobě a nepolíbila ho. On to však udělá za ní a vydobude si vstup do jejích úst, kde se strhne válka jejich jazyků a on má pocit, že snad každou chvíli vybouchne přímo do kalhot.
Jednou rukou se zapírá o postel a tou druhou se během polibku snaží rozepnout opasek, ale moc se mu to nevede. Proto mu také Mikaela pomůže svýma vlastníma rukama a společně tak dojdou ke zdárnému vítězství, které však nekončí pouze opaskem, ale ještě je potřeba rozepnout knoflík, což udělá hbitě a během chvilky mu již stahuje jeho kalhoty dolů. I s se spodním prádlem.
"Opět připraven?" zeptá se ho a sklouzne pohledem k jeho údu, který se oproti ní tyčí jako stožár.
"Opět připraven, lásko." odpoví, aniž by si uvědomil co řekl. Mikaelu to zarazí a na malý okamžik to vypadá, že si to snad i rozmyslela, ale všechny její obavy zmizí v okamžiku, kdy z ní strhne přikrývku a jedním trhnutím pánve do ní vstoupí a ona hlasitě zasténá, že jí muselo být jistě slyšet po celé vile.
"Jsi tak vlhká, lásko. Tak připravená. A celá jenom moje." pošeptal jí do ucha a ona by se mu klidně i rozpustila, kdyby to bylo jen možné.
"Camerone." řekne mezi jeho tvrdými přírazy a v té chvíli z ní vytáhne svůj úd a donutí jí se otočit na břicho a poté ještě postavit na všechny čtyři. Jakmile je již nachystaná, ještě jí přitlačí na záda a ona uposlechne jeho tichého pokynu a prohne se v zádech, až se její prsa dotýkají madrace pod ní.
V tu chvíli jí dojde, že tam ještě včera bylo prostěradlo, ale teď už se tam nic nenachází, takže už musí její otec vědět, že jejich svazek byl stvrzen.
Začala by i protestovat, kdyby do ní její manžel prudce nevrazil svůj úd a nezačal se prudce pohybovat svými boky proti jejímu pozadí.
Mikaela sténa tak hlasitě, že to Camerona vybičuje ještě k větší rychlosti a on sám má co dělat, aby se do ní neudělal hned, ale vydržel, než se udělá ona.
Již po minutě cítí, že se kolem něj její stěny stahují v blížícím se orgasmu a pro se k ní skloní a chytne za prsa a pomůže jí se zvednout na kolena a on tak má skvělý výhled. Začne její krk zasypávat polibky mezi přírazy.
"Camerone!" zakřičí Mikaela při dosažení svého orgasmu a on vyvrcholí ihned po ní a lehce se zakousne do jejího krku. Společně se zhroutí na postel, Cameron se svalí vedle ní a přitáhne si jí do svého objetí.
"Jsi dokonalá." pošeptá jí do ucha. Políbí jí do vlasů a společně tam zůstanou jen tak ležet.
Po půl hodině lenošení, kdy se oba snaží zklidnit svá unavená těla, se domem rozezní střelba. Mikaela je okamžitě na nohou, jako kdyby před půl hodinou neměla divoký a vášnivý sex a ženě si to přímo do šatny, kde na sebe rychle hodí oblečení a při tom zjistí, že její otec má vážně smysl pro humor, když nechal zabudovat za zrcadlo v šatně skrytou místnost, ve které se nacházejí zbraně všeho druhu a velikostí.
"To se mi snad jen zdá. Já snad sním." rozplývá se nad tou krásou, kterou před sebou vidí.
"Děje se něco?" přiběhne do šatny již oblečený Cameron a v ruce již drží zbraň.
Mikaela ukáže prstem na místnost a na zbraně, které se v ní nacházejí.
"No to mě poser. Tvůj otec myslí na vše."
"Zná mě až moc dobře, takže určitě ví i mojí tajné skrýši u něj v domě." řekne Mikaela a rychle zapaluje do místnosti se zbraněmi. Střelba se už přibližuje a proto popadne první zbraň, kterou má blíž po ruce a několik plných zásobníků a vyrazí rychle do akce.
S Cameronem se střetnou u dveří a ona se na něj zadívá s odhodlaným pohledem, který říká, že je připravena a užije si to.
Rychle mu vlepi krátký polibek a prudce otevře dveře, za kterými se nachází jeden ze střelců, kteří napadli jejich vilu. Neváhá a střelí mu kulku mezi oči a jeho ochablé tělo padá již mrtvé k zemi.
"Dobrá trefa." pochválí černovlásku a oba dva vykouknou na chodbu. Ona doprava a on doleva. Cameron si všimne dalšího střelce a vystřelí, ale bohužel mine.
Mikaela neváhá, otočí se a střelí chlápka přímo mezi oči. "Už mám dva." řekne s úsměvem na rtech až Camerona zamrazí. Ještě nikdy ve svém životě neviděl nikoho, kdo by si užíval střelbu na pohyblivé terče, jako ona. Každá jiná žena by s křikem utekla, ale jeho manželka nikoliv. Ta u toho ještě stíhá rozdávat úsměvy a je šťastná.
ČTEŠ
Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓
AksiMěla bratra, dvojče a také měla matku, ale přišla o oba v den jejich čtvrtých narozenin. Od té doby uběhlo patnáct let a otec se jí během té doby snažil naučit vše, co jako jeho následovnice bude muset umět, avšak ona je ještě horší. Každý z mužů o...