Ibrahim začne pochodovat sem a tam a přemýšlí nad tím, že by se přeci jen do toho kostela mohl jít podívat. Jenže je tu malý háček. Jeho lidé tam brzo vtrhnou a on nechce být u toho, až budou bezhlavě pálit kolem sebe jenom proto, aby získali to, co je podle něj jeho.
Mikaela Castillo.
Tahle dívka si získala jeho srdce již dávno a to ještě nebyla ani plnoletá. Když jí prvně viděl, byl na nějakém večírku, který pořádal její otec a ona tam byla v tak nádherných šatech, že se mu až tajil dech. Výstřih šatů měla do véčka a rozparek na její pravé noze sahal pomalu až k jejím bokům. Málem z toho dostal infark.
Bylo to přesně před třemi lety. Mikaele bylo tenkrát teprve šestnáct let a už v tomhle věku vypadala starší a byla nejkrásnější ze všech těch zmalovaných ozdob, které si tam svý muži dovedli.
Byl to večírek mafiánů a obyčejní lidé, jako starosta, náčelník policie a další, zde neměli žádný přístup. Vstup byl jen na V.I.P. pozvánku a on, jako syn Bosse mafie Guerrero, tuhle pozvánku vlastnil. Dokonce i jeho otec jednu měl, ale v ten den měl trochu jiné plány a moc práce a proto s jeho pozvánkou nikdo nešel. On však vzal svojí matku, aby nemusela sedět doma, protože v ten večer neměl chuť na to, aby si na tuto událost bral nějakou štětku.
„Mami, ta musí být jednoho dne moje." řekl jí tenkrát a ona se podívala na mladičkou dívku, která měla dosti odvážné šaty, ale make-upu poskrovnu.
„Synku, ta je na tebe příliš mladá a její otec jí nedá jen tak někomu. Slyšela jsem od Tessy Williams, že je zasnoubená s jejich synem Cameronem. S němi se nemůžeš rovnat. Lionel s Enriquem jsou staří přátelé a své děti by nedali jen tak někomu. Proto mají již od jejího útlého věku dohodu, že oni dva se ve své dospělosti vezmou." tohle mu tenkrát řekla a on se své matce jenom vysmál.
Věřil totiž, že mu jí Lionel Castillo dá, ale když byl před dvěma měsíci požádat o její ruku, tak ho odmítl se slovy, že je již zasnoubená a co nevidět se bude vdávat. V ten den pochopil, že jeho matka měla pravdu a on bude muset udělat něco, velmi hloupého a neuváženého, jenom proto, aby tato dívka byla jenom jeho.
Opět vytáhne telefon z kalhot a podívá se na displej. Volá mu jeho otec. Killian Guerrero. Muž, který nesnáší podvody a on na něj dnes jeden udělal. Típne proto hovor a vytočí číslo své pravé ruky, Craiga Dixona.
V mobilu to jednou zazvoní a pak to jeho nejlepší člověk zvedne. „Děje se něco, Ibrahime?" zeptá se ho. Moc dobře ví, že by jinak nevolal.
„Volal mi otec. Nevíš o tom něco?" položí otázku a je docela klidný. Na druhé straně hovoru je chvíli ticho a nakonec se ozve povzdechnutí.
„Promiň. Právě se mi na displeji ukazuje číslo tvého otce. Budu to muset vzít a netuším, co bych si měl opět vymyslet. Není to poprvé, co ti musím krýt zadek, ale také je to naposledy, Ibrahime. Nehodlám za tebe vždy všechno odskákat já. Proto jsem se k mafii nepřidal." s těmi slovy hovor ukončí a Ibrahim si ho oddělá od ucha a vyjeveně na něj kouká.
Netušil, že jeho přítel, který je právě z toho důvodu a také proto, že je v tomhle nejlepší, jeho pravou rukou a právě teď mu hodlá zachraňovat zadek naposledy.
Sám Ibrahim si je vědom toho, že vždy, když něco provede, odnese to za něj jeho přítel, ale dnes by tomu tak být přeci nemělo. On si jen chce vzít to, co mu podle něj patří a tím je Mikaela. Nic víc nechce. Jen jednu ženu. Nechce celý harém, jako má právě jeho otec.
Ano. Mají nějaké turecké předky, ale oni přeci nejsou sultáni nebo šejci, aby měli harém plný žen, ze kterých si mohou vybírat. Ještě štěstí, že jeho matka je otcova manželka, protože jinak by celý den trávila úklidem celého domu a podobných domácích prací, na které mají normální bohaté rodiny, služebnictvo. Oni však ne. Jim uklízí jeho děvky a on tímhle způsobem života opovrhuje.
Přeci, když si jednou najde ženu, tak by jí měl být věrný a né se pelešit s jinými. Netuší, jak to přesně chodí v ostatních mafií, ale u nich doma je tohle chování normální, čímž on opovrhuje a vždycky bude. Je mu to proti srsti.
Jeho otec nemá nejmenší ponětí o tom, že on je zamilovaný do dcery Bosse největší mafie ve Spojených státech. Nikdy se mu o tom nezmínil a jeho matka od toho večera dělala, že o ničem neví. Možná na to zapomněla, ale tím si hnědovlasý muž není jistý.
***
Nevěsta kráčí k oltáři, když v tom jí do ucha zazní hlas jejího přítele. „Je tu. Dávej si pozor." řekne a ona si pro sebe přikývne. Neodpoví mu, ale Lucas si je moc dobře vědom, že ona ho slyšela a moc dobře.
Tohle skoro neviditelné sluchátko jí sehnal právě on. Netušila, že něco až tak malého, by mohl někdo vážně mít, ale on jí tvrdil, že tento komunikátor začíná být velice populární a největší výhoda je, že ho člověk, který neví kam se podívat, nenajde.
Taky že měl pravdu. Její otec si absolutně ničeho nevšiml a dokonce ani Cameron, který byl tak blízko, že ho musel určitě vidět, vypadal, že si ničeho nevšiml.
Najednou jí však přepadne myšlenka, že o tom měla někomu říct. Teda ona to řekla Lucasovi, ale ten v kostele přeci není. Je venku a hlídá Ibrahima Guerrero, který je její osobou tolik posedlý, že je najednou velice ráda, že si má vzít právě Camerona.
Slyšela tolik historek od jejich služebnictva, že kdyby si měla představit, že její manžel bude mít ve svém vlastním domě harém a ona by měla být jeho ozdobou, dělá se jí z toho zle. Chlap, který svou vlastní ženu podvádí prakticky pořád a jeho manželka to musí přehlížet a nesmí říct jediného slova, není v jejich očích chlap, ale hajzl první třídy.
Lehce nakloní hlavu k otci a doufá, že to pochopí. Musí přeci alespoň on vědět, že se venku kolem kostela něco děje. Jenže ten dělá, že o ničem neví a určitě si myslí, že mu zase chce vyprávět pohádky o tom, jak si nehodlá vzít Camerona, protože jí viděl ve svatebních šatech a nebo o tom, jak se za něj za žádnou cenu neprovdá a raději si vezme Lucase a nebo Sergeie.
ČTEŠ
Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓
ActionMěla bratra, dvojče a také měla matku, ale přišla o oba v den jejich čtvrtých narozenin. Od té doby uběhlo patnáct let a otec se jí během té doby snažil naučit vše, co jako jeho následovnice bude muset umět, avšak ona je ještě horší. Každý z mužů o...