☃️Kapitola 14❄️

174 15 0
                                    

Jakmile byl osprchovaný i Cameron, oba dva se společně osušili a zamířili do ložnice, kde si před postelí vzal Cameron Mikaelu do svého objetí a dlouze políbil.

Všechna ta nahromaděná touha, která v něm doutnala, musela jít ven a on znal jediný způsob, jak toho docílit. A tou byl sex. Teď, ale touží po milování se svojí vlastní manželkou, která ho přitahuje snad ještě víc, než ta poslední, kterou měl v ten den, kdy mu jeho otec oznámil, že svatba s Mikaelou je definitivní. Také to byla jeho, již dnešní, důležitá schůzka, kterou stejně odvolá, hned jak se dostane k telefonu.

„Jsi tak nádherná.“ řekne, jakmile se od ní odtáhne a zadívá se do jejích černých očí, ve kterých se třpytí snad milion hvězd.

Mikaela začne rudnout a kdyby to šlo, byla by rudá až na zadku, ale to by jí stejně nebylo k ničemu. Nikdy nebyla schopná dostat lichotku od nějakého muže a nic mu neudělat.

Ten poslední, který se o to pokusil, přišel o prst a nakonec prosil o odpuštění, že byl tak nezdvořilí k její osobě.

Chce se od něj odtáhnout, ale on jí drží pevně právě proto, aby mu neutekla. „Nemusíš se stydět. Nahou jsem tě už viděl.“ zvedne ruku a pohladí jí po tváři, přes krk, klíční kost až přejde k hrudníku. Zastaví se až u jejích prsou, které jsou pevné, plné a vybízejí přímo k tomu, aby je polaskal. Nejen svýma rukama, ale i ústy a jazykem.

„Připravená?“ zeptá se, protože on sám má co dělat, aby udržel své rozbouřené tělo na uzdě. Už nedokáže dlouho odolávat. Potřebuje být v ní a zkusit, jestli je vážně stvořená přímo pro něj.

Mikaela lehce přikývne, ale necítí se na to být připravená. Je nesvá a neví, co má v téhle situaci vůbec dělat. Nikdy v životě žádného muže neměla a také jí to nebylo dovoleno. Směla skoro vše, ale pohlavní styk s mužem? Ten nepřipadal v úvahu.

Cameron jí vezme do náruče a opatrně s ní obejde postel tak, aby jí na ní mohl položit a on sám si lehne vedle ní. Nemůže se dočkat, až bude zkoumat každičký kousek jejího těla.

„Tak moc nádherná.“ splyne z jeho rtů a ona by se nejraději propadla hanbou snad i do pekla, ale jeho ruka, která jí začne jezdit po pokožce, je tak omamná, že se nemůže již ani soustředit na nic jiného, než na ten pocit, který v ní vyvolává.

„Já ještě nikdy..“ nedokončí větu, protože jí dá blonďák prst na ústa a poté je přikryje těmi svými.

Zvedne se a opatrně jí roztáhne nohy, mezi které si klekne, ale polibek stále pokračuje. Jakmile jim dnešního dne, opět dojde kyslík, odtáhne se od ní a zadívá se na tu krásu, kterou má před sebou. Kráska, kterou jeho manželka je.

„Budu něžný a bude se ti to líbit.“ řekne a opět jí políbí. Sjede rukou až mezi její nohy, kde chvíli prstem krouží na jejím citlivém místě a pak s ním zajede mezi její nohy.

Mikaela chce vykřiknout, ale nedaří se jí to. Takovy útok nečekala, ale po chvíli se konečně uvolní a začne si to užívat.

Cameron napřed přidá jeden prst a pak ještě jeden a nakonec, když už je pro něj plně připravená, je z ní vytáhne a nasměruje k jejímu vchodu svůj penis, po kterém si přejede rukou.

„Bude to chvíli bolet.“ Mikaela se snaží připravit na nejhorší, ale na tohle se připravit nedá. Cameron do ní jediným trhnutím pánve přirazí, až Mikaela vykřikne.

Chvíli nic nedělá a čeká, až její bolest alespoň trochu přejde a pak se teprve začne pomalu pohybovat. Dívá se při tom na její tvář. Chce vědět, kdyby jí to náhodou bolelo. Přestal by. Okamžitě.

„Otevři oči.“ přikáže jí jemně a ona je poslušně otevře. Zadívá se do jeho modrošedých očí ztmavlé touhou a nemůže se vynadívat na jejich krásu.

Jejich spojení je tak dokonalé, že nikdy nedoufala v to, že by milování mohlo být tak úžasné. Tak krásné, i když jsou teprve na začátku. Vždycky si myslela, že sex je pouze aktem k vytváření dětí. Nemyslela si, že by se jí mohl líbit, ale s tímhle mužem? S jejím mužem? Zdá se být dokonalý.

Cameron přidá na tempu a jeho žena se mu snaží vyjít vstříc. Tvrdě přirazí do jejího těla a ona se najednou propne jako luk a stáhne se kolem jeho údu, jak jí zachvátí orgasmus.

Nechá svou ženu chvíli oddechnout a nakonec se s ní přetočí tak, aby on ležel zády na posteli a ona seděla obkročmo na něm.

Mikaela se začne pohybovat nahoru a dolů. Napřed děsivě pomalu, ale jakmile jí Cameron chytne za boky, zvýší své tempo a on jí v tom ochotně pomáhá.

Cítí, že i on za chvíli dosáhne vrcholu a proto zaboří své prsty do jejích boků a začne přirážet s takovou silou, že i černovláska má co dělat, aby se udržela na svých roztřesených kolenou.

Ještě jednou tvrdě přirazí a zasáhne ho orgasmus tak mocný, že tomu sám nedokáže uvěřit. I Mikaela na sebe nenechá čekat a padne přes okraj s ním. Což jeho vyvrcholení ještě umocní.

Nakonec se dívka zhroutí na tělo svého muže, který jí obejme a přikryje je přikrývkou, aby jim nebyla v noci zima.

***

Dívka v mužově náručí již dávno spí, jen on stále nemůže zamhouřit oka. Jeho penis mu opět stojí v pozoru, ale chce svou ženu nechat odpočinou, protože tohle byla jejich první noc. Jejich první milování.

Opatrně jí položí na postel a ještě opatrněji z pod ní sundá prostěradlo, na kterém je již zaschlá krev. Jakmile ho sundá, přikryje opět svou spící manželku přikrývkou a on sám se vydá do šatny, kde na sebe navlékne trenýrky.

Vrátí se zpět do ložnice, kde ještě jednou zkontroluje svoji ženu a pak se vydá pryč z ložnice, aby mohl najít svého pobočníka, který má spolu s tím jejím, odvézt důkaz jejich otcům, že zpečetili svazek manželský.

Oba dva najde v kuchyni s lahví skotské. Hodí k ní zmuchlané prostěradlo a odejde.

Lucas s Tatem se nevěřícně dívají na odcházejícího Camerona a teprve když jim je z dohledu, se podívají na bílou látku na stole.

„Prostěradlo?“ zeptá se Tate.

„Určitě. Proto jsme tu taky dnes byli. Aby jste ho přivezli jejímu otci. Nechce nechat nic náhodě.“ odpoví mu Lucas.

„Stejně to nechápu. Pan Castillo mohl své dceři dát více volnosti a nechat ji, aby si vybrala. Stejně tak pan Williams, ale oni né. Museli prostě tyhle dva dát dohromady.“ uchechtne se.

„Oba jsou horké hlavy, ale myslím si, že jim to bude klapat. Viděl jsem..“

„Co jsi viděl?“ skočí mu do řeči Tate.

„Jak se spolu líbají v prázdném kostele. Uvidíš. Tohle bude láska na život a na smrt.“ odpoví to, co mu chtěl říct, kdyby mu tak neurvale neskočil do řeči.

Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat