Ibrahim nemá nejmenší tušení o tom, co se to vlastně venku děje. Od toho tu má jiné lidi a on si v klidu hoví ve vaně a relaxuje, zatímco jeho lidé venku odpadají jako hrušky ze stromu.
Kdyby tak jen věděl, že jej zradila jeho pravá ruka a on se právě teď nachází v životu nebezpečné situaci, rozhodně by teď nerelaxoval ve vaně a snažil by se co nejdříve uniknout.
Vlastně ani tohle by mu nepomohlo, ale to mu přeci nebude Graig říkat, protože on si již všiml toho, že se zástup lidí okolo domu nějak zmenšil, ale netuší, odkud vlastně střely přichází. Dokonce ani nikde nezpozoroval odstřelovače. Slyšel jen o jediné osobě, která takovéhle věci zvládne a ani její protivník nemá šanci vidět, kdo jej zabil. Je jen jedna mladá žena, která je ze všech mafiánských dcerušek ta nejnebezpečnější.
Mikaela Castillo.
Jen ona dokáže být neviditelná a neslyšitelná. Jen jí se bojí každičký mafián, který jí kdy zkřížil cestu. A věřte, nikdy to nedopadlo dobře.
Jen jí se říká Nebezpečná. Jen ona dokáže být víc nebezpečná, než její vlastní otec s jeho pravou rukou Sergeiem.
Nikdy v životě tak nebezpečnou ženskou neviděl. Nikdy by jej nenapadlo, že se s takovou potká a bude s ní mít co dočinění.
Jenže jeho pán musel prostě chtít tuhle ženu za každou cenu. Chtěl jí, i kdyby si ji měl vzít násilím. Chtěl pokazit její svatbu, což se mu nepovedlo a teď kulhá na jednu nohu, protože jej do ní střelila. Jeho ego bylo pošramocenou, ale přesto po této ženě stále toužil. Stále chtěl tuhle ženu jenom pro sebe a to se mu právě teď stane osudným.
***
Cameron vyrazí dveře a Mikaela okamžitě vpadne dovnitř se zbraní v ruce. Očekává další bodyguardy, ale všimne si jen jednoho jediného muže u okna.
"Graig?" zeptá se, ale to ona ani nemusí. Moc dobře ví, že je to on.
Muž se chvíli ještě dívá z okna a nakonec se přeci jen otočí a jejich oči se setkají. "Ano." vydechne a očekává svůj konec, ale černovláska skloní zbraň a rozhlédne se po místnosti.
Na její vkus je až přehnaně plný všelijakého moderního nábytku, až ji z toho bolí oči.
"Ibrahim?" zeptá se Cameron, kterého už tohle divadlo, kdy se měří pohledy, ale vůbec nebaví. Sám potřebuje nějakou akci, i když ví, že tohle je její msta.
"Nahoře." řekne Graig a rozejde se ke vchodovým dveřím. Ještě než vyjde, otočí se a zahledí se na Mikaelu. Černovláska kráska mu přijde výjimečná a nebezpečná. Stejně jako její pověst, která jí předchází.
"Řekněte mu, že jste mě zabila při vstupu do domu. Já odsud mizím." V podstatě poprosí.
"Fajn a teď už jdi." rozkáže mu dívka, která už vychází schody do patra, kde slyší slabě hrát hudbu.
Náhle se objeví před dveřmi do ložnice a ani neví, jak se tam vlastně dostala. Tolik čekala na tento den. Ten muž, který se skrývá za těmi dveřmi, jí už udělal tolik problémů, že ani neví, kde by vlastně s jejich vyjmenováváním měla začít. Je toho už tolik za tu dobu, co začala vést vlastní může, že to ani na prstech obou rukou nespočítá.
"Jdeme dovnitř?" zeptá se jí po chvíli ticha Lionel, její otec, který chce být u toho, když bude jeho dcera v akci a ještě si to uzije, protože to, co mu doteď předvedla, ho dne pýchou. Je na svou dceru pyšný.
"Ano, tati. Jdeme dovnitř a toho hajzla si hezky podám." odpoví svému otci Mikaela, která už se nemůže dočkat, až tahle záležitost bude konečně za ní a ona bude moct žít zase svůj poklidný život. Teda ironicky. Její život není vůbec klidný a ona to tak má ráda.
Její otec pouze přikývne a otevře dveře ložnice. Rozhlédne se a nakonec usoudí, že muž, kterého hledají, bude nejspíše v koupelně.
Mikaela se tím směrem rozejde. Jakmile dojde ke dveřím, chytne za kliku a prudce dveře otevře až Ibrahim ve vaně plné pěny nadskočí.
"Co tu děláš? A jak jsi se dozvěděla kde jsem?" zeptá se ustrašeně. Teď už ví, že tohle je jeho konec a zavinil si ho sám.
"Udělám ti laskovost." řekne Mikaela a zadívá se na otce. Nechce se dívat na toho zmetka, který jí chtěl zničit celý život.
Natáhne ruku se zbraní a vystřelí, aniž by se na muže ve vaně podívala. "Ušetřím té bolesti." řekne, otočí se a odejde z místnosti a vlastně z celého domu, pryč.
***
Takže jsem se rozhodla, že poslední tři kapitoly snad nějak do konce roku zvládnu, ale psát jiné příběhy bohužel v následujících dnech či týdnech, nebudu.. snad vám alespoň udělám radost tím, že příběh nakonec dokončíme, když mi zbývají poslední tři kapitoly.. vlastně teď už jen dvě.
Misenka_H
ČTEŠ
Nebezpečná, je její druhé jméno |AK2023| ✓
AksiMěla bratra, dvojče a také měla matku, ale přišla o oba v den jejich čtvrtých narozenin. Od té doby uběhlo patnáct let a otec se jí během té doby snažil naučit vše, co jako jeho následovnice bude muset umět, avšak ona je ještě horší. Každý z mužů o...