"J-ja het is... het is prachtig."
"Mooi." Lacht ze lief.
Plotseling drukt ze mijn schouders naar beneden.
Ik kom snel weer boven en probeer haar ook onder water te drukken. Ze is fucking sterk dus weet mijn armen weg te duwen.
Ze zwemt weg en gaat naar het kleine strandje.
Ik kijk naar Yuna. Ze ligt op haar rug. De kleine golven spatten zacht tegen haar zachte huid aan.
Ik zwem naar haar toe. Het wordt steeds minder ondiep tot ik moet kruipen om bij haar te komen.
Ze heeft haar ogen dicht.
Ik kijk naar haar gezicht. Dat is waarschijnlijk het enige wat mooier is dan deze grot.
Ze doet één oog open en grinnikt. Ik glimlach naar haar en ze doet haar ofen weer dicht.
*******Yuna's Pov********
Ik doe mijn ogen weer dicht.
Ik wil dat hij me zoent, maar hij kijkt alleen naar me. Ik bijt op mijn lip en ik voel Jules hoofd dichter naar me toe komen. Ik doe mijn ogen open en zie zijn gezicht.
Ik voel zijn lippen zacht drukken tegen die van mij. Dan verplaatsen ze zich naar mijn nek. Hij zuigt zacht aan mijn huid.
"Jules." Kreun ik wanneer hij iets harder zuigt.
Hij grinnikt en gaat met zijn lippen naar mijn sleutelbeen, zo gaat laat hij een nat spoor achter tot hij bij mijn borsten aan komt.
Zijn vingers glijden over de rand van mijn bh.
"Mag ik..?" Vraagt hij met grote ogen.
"Ja." Piep ik.
Zijn handen verplaatsen zich naar mijn rug en ik kom een beetje van de grond zodat Jules mijn bh-bandje los kan maken.
Ik lig nu met alleen een onderbroek onder Jules.
Hij bekijkt me.
Hij doet niets.
Het enige wat hij doet is elk detail van mijn lichaam in zich op nemen.
"Fuck, je bent zo mooi Yuna." Zegt Jules gulzig. Ik bloos van zijn opmerking en trek hem naar me toe.
Ik zoen hem heftig maar liefdevol.
Zijn hand glijd via mijn buik zo zonder toestemming mijn onderbroek in. Hij drukt zijn hand tegen mijn gevoelige deel en ik schrik.
"Ho-my-god." Kreun ik.
"Rustig." fluistert Jules in mijn oor terwijl hij langzaam zijn vingers beweegt.
"Yuna?!" Ik kom uit de trance van Jules en schiet overeind.
Ik kijk naar de plek waar ik het geluid vandaan hoorde komen.
Ik zie een klein lichaampje staan.
Toya.
"Toya wat the fuck doe je hier?" Vraag ik boos. Ik pak snel mijn bh van de grond en doe die aan.
"Yuna.. En.." Zegt ze uitgeput."Praat door!!"
''Nou, er is belangrijk nieuws over je.. Je vader.''
''Hoe bedoel je m'n vader? Er is toch niks aan de hand?'' Ik begin lichtjes in paniek te raken maar er zal vast niks zijn. Anders zou iemand van het kasteel me wel zoeken.
''Zeg op.''
Toya hapt naar adem. ''Je vader is ernstig ziek. Je moeder kwam me net opzoeken. Ze zei dat als ik je zag ik je meteen moest vertellen dat je je zo snel mogelijk moet melden bij je vader.''
M'n hart valt.
''Wat!'' schreeuw ik. Jules kijkt verschrikt om zich heen en Toya speelt met haar armandjes, kijkend naar de vloer. Ik sta op en zonder achterom te kijken spring het water in. Ik hoor Jules m'n naam schreeuwen maar ik zwem door.
Als ik aan de rand van het meer aankom zie ik m'n kleren liggen en doe ze zonder me op te laten drogen meteen aan. Jules en Toya komen snel onder de waterval vandaan en volgen me. Ik vlieg zonder hun weg.
..
Ik kom bij de grote poort aan en stap binnen.
''Dat is Yuna.'' hoor ik een dienstmeid zeggen. ''Wat doet zei nou hier?'' zegt iemand anders. ''Daar zal de koning niet blij mee zijn.''
Vast beraden loop ik mer een boos gezicht de trappen op naar de Royalen hallen. Voor ik het door heb zie ik m'n moeder praten met de plaatselijke dokter op de gang voor de kamer van m'n ouders.
''Ik kan voor nu niks meer doen helaas.'' hoor ik hem zeggen terwijl ik dichter naar hun toe loop. Mijn moeder ziet me aanlopen en kijkt op.
''Yuna. Daar ben je.'' zegt ze met de tranen in haar ogen. Ze slaat tot m'n verbazing haar armen om me heen. "Wat zie je er uit! Waar ben je geweest. We hebben je zo gemist. Waar heb je al die tijd geslapen? Niet op straat toch?"
JE LEEST
Magic.
RomanceYuna en Jules. Yuna, een elf. Jules, een mens. Je zou denken wat is het probleem? Alles. Haar vader. Haar wereld. Haar liefde. Zijn vrienden. Zijn wereld. Zijn liefde. Maar laten ze elkaar in de steek? Nooit. Een verboden liefde tussen twe...