Hoofdstuk 17... Afschijd

70 4 0
                                    

YUNA'S POV
"Rosa, dit is Jules." Zeg ik opgewonden.
"Ooh leuk je te ontmoeten! Wacht... omg! NEE!" Zegt Rosa luid.
"Ehm... wat?"
"Zijn jullie... bf en gf?"
Fuck.
Ik kijk Jules aan en hij kijkt naar mij. Hij kijkt relaxt...
"Zo iets." zeg ik dan maar.
"Ja... zo iets ja. Hebben Jullie al seks gehad? Omg mijn beertje wordt groot!" In eens begrijp ik waarom ik geen contact meer met haar heb gehad voor de afgelopen vijf jaar.
"Nee... En praat niet zo luid Rosa." Ik voel mijn wangen gewoon rood worden en ik haat het.
"Sorry hoor, het is gewoon een heel normaal onderwerp hoor."
"Rosa..." zou het ik.
"Oohw, ik zie het probleem al. Je bent nog niet ontmaagd!" Nadat Rosa dat heeft gezegd schiet Jules blik naar mij, ik ben bang dat ik straks nog roder word dan een tomaat.
"Ja... hé, ik moet gaan dus ehm... Doei." zegt Jules, dankje.
"Ja ik moet hem naar huis brengen, doei Rosa."
"Wat? Maar hij is een tovenaar."
"Dus?" Zegt Jules voor dat ik kan reageren.
"Nou die kunnen zelf vliegen." zegt ze.
"Oke. Fijn. We moeten gaan. Doei." zegt hij.

..
We zijn aangekomen bij de beek en dit is het dan. Mijn dagje met Jules. Het dagje dat ik voor het eerst een een vis na deed. Het dagje dat Jules en ik eindelijk samen konden zijn.
Jules gaat aan de rand van de beek zitten, en pakt een steentje.
"Yuna. Mag ik je wat vragen?"
"Ja, tuurlijk."
"Waarom heb je niet verteld dat je nog niet ontmaagd bent?"
"Ik wist niet dat het zoveel uit zou maken. En om eerlijk te zijn, ik had ook nog nooit gezoend sinds vandaag." ik bloos omg dit is echt genânt.
"Wat? Serieus?"
"Ja..." lach ik stilletjes.
"Het maakt niet uit, alleen je had het gewoon even moeten zeggen. Dan had ik het even iets rustiger aan gedaan." hij staat op en loopt naar me toe.
"Oh... Sorry." zeg ik.
"Je hoeft geen sorry te zeggen babe." Hij pakt me vast en drukt me zacht tegen hem aan.
"Ik hou van je." fluisterd hij in mijn oor.
"Ik ook van jou." hij kust me zacht op mijn wang en knuffelt me als een teddy beer. Hij is veel groter dan ik, dus ik verdwijn bijna in zijn gespierde armen.
"Ik moet echt gaan." zegt hij.
"Weet ik..." ik voel tranen op komen maar probeer ze weg te duwen.
"Huil je nou?" vraagt hij lachend.
"Nee." lieg ik.
"Jezus, het is niet alsof ik voor altijd weg ga." zegt hij. "Babe, kom hier." zegt hij. En hij knuffelt me weer en veegt een traan weg.
"Ik moet nu echt gaan." zegt hij.
"Ja, is goed..." zeg ik en hij loopt dichter naar het portaal toe.
"Ik hou van je." zegt hij.
"Ik ook van jou." en ik veeg een traan weg.
Hij stapt door het portaal en hij is weg.

Ik blijf nog even staan, draai me dan om en loop naar het beekje.
Ik pak een steen en probeer hem net zo over het water te laten ketsen als Jules dat doet.
Ik gooi en de steen stuitert 2 keer over het water voor dat hij naar de bodem zinkt.
"VERDOMME!" Roep ik en ik barst in huilen uit.

JULES POV
"Ik hou van je" zeg ik en ik meen het.
"Ik ook van jou" zegt ze terwijl ze een traan weg veegt.
Mijn benen lopen naar het portaal en zonder dat ik er bij na denk sta ik weer in mijn eigen wereld.
Ik kijk om me heen ik zie mijn auto naast het smalle zandpad staan.
Godverdomme. Kutzooi.
Ik ga zo echt een boom slaan.
Ik moet weer terug, ik heb nog tovenaarskleren aan en mijn sleitels zitten in mijn broek zak.
Ik draai me dus weer om en stap het portaal weer in.

YUNA'S POV
Oké, ik ga hier dus niet de hele dag lopen janken, alleen maar omdat Jules weg is.
Nou lieve Yuna hij komt wel terug hoor verdomme.
Ik kijk naar het beekje. Het twinkelt mooi in het zon licht. Ik laat mijn vroegen in het koele water zakken. Het is nog steeds bloed heet in de zon.
Ik heb zin om te zwemmen. Maar stel dat iemand... Nee fuck it.

Ik trek mijn jurkje uit. Ik sta in mijn zwarte bh en zwarte onderbroek op de rand van het beekje. Yup ik ga dit serieus doen.
Ik neem een aan loopje, maar net voor dat ik de rand raak krijg ik zo'n vreemd wit flitsje in mijn ooghoek.
En omg. Daar loopt Jules het portaal uit.
Zodra Jules mij ziet stop think met lopen en hij kijkt naar me.
Zijn wangen kleuren langzaam rood, en zijn ogen zijn groot als ze mijn lichaam zorgvuldig scannen.
"Waarom heb je je uit gekleed?"
"Ik wilde gaan zwemmen."
"oh... ehm oké."
"Kom met me mee zwemmen Jules."
"Wat?" Nu pas kijkt hij me recht aan.
"Kom mee zwemmen."
"Ja is goed." Hij kleed zich uit, terwijl zijn ogen de hele tijd op mij zijn gericht.
Als hij alleen in zijn boxer staat, loopt hij naar me toe.
Hij staat voor me en ik moet een beetje omhoog kijken anders kijk ik tegen zijn nek aan.
"Je bent zo perfect in een kante bh."
"Oh." Omg. Hij zei dit net verdomme hardop. Omg.
Het voelt alsof de vlinders in mijn buik speed gebruiken, want wow dit voelt niet gezond meer.
Dan kust hij me, heel zacht. Hij opent zijn mond en zijn tong glijd over mijn lippen, ik open nu ook mijn mond. Onze lippen verliezen even contact, omdat mijn voeten pijn doen van het op mijn tenen staant.
Jules moet lachen en zegt: "kun je er niet bij kleine?"
"Nee, ik kan er niet bij megareus."
Jules lacht weer.
"Kom ik help je wel."
Hij plaatst zijn handen onder mijn kont, hij knijpt er even in en zegt dan zacht: "springen en sla je benen om me heen Yuna."
Ik volg zijn instructies op en haak mijn benen om zijn middel.
Zijn handen nogsteeds om mijn kont. Ik wil hem zoenen, dus ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem dichter naar me toe. We zoenen en dit keer langer, of zo voelt het in iedergeval. Mijn handen gaan naar zijn haar en ik trek er zachtjes aan.
Een zachte kreun ontsnapt zijn mond.
"Ik kan niet geloven dat ik de eerste ben die je op die manier zoent." zegt hij in mijn mond.
Na een tijdje zo hebben gestaan begins hij te lopen. Ik klamp me gelijk aan em vast.
"Wat ben je aan het doen Jules?" Vraag ik terwijl hij van onze kleren vandaan loopt.
"We gaan het water in."

De laatste 2/3 hoofdstukken heeft Rosa_Luke_ geschreven. ~ love you guys ❤️

Magic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu