Eski beni özledim :')
Kalbimin atışlarını duyuyor musun?
Tek sebebi sensin.
-
Sarhoş olabilir miydi?
Çünkü bu sorumu cevaplanması garip gelmişti. Onunla yatmasına şaşırmamıştım. Lia altına girmek için kim bilir kaç takla atmıştır.
"Şaşırmadın değil mi?"
Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırıp ona baktım.
"Hayır. Lia..tam ona göre bir hareket"Gülmeye başlamıştı. Bende güldüm. Ortamdaki müzik sesi artıyordu ve bu benim başımı ağrıtıyordu.
"Evet Lia ile sadece birbirimizi kullanmıştık. Bir anlamı yoktu. "Müzikten dolayı onu pek anlamıyordum. Hoş..duysam bile bu sarhoşlukla doğru düzgün algılayamazdım. 2 bardak daha içtim sanırım fazla içmiştim. Bakışlarını üstümde hissettim.
Bir süre yüzüne öylece baktım. Oda aynı şekilde bana bakıyordu. Kurumuş dudaklarımı dilimle ıslatırken gözlerimden dudaklarıma doğru bakmıştı. Bense sadece dudaklarına bakıyordum. Pembe dudakları oldukça dikkat çekiyordu.
Bakışları sebepsiz yere hoşuma giderken artık onu tamamen duyamıyordum ve etraf daha
Da kalabalıklaşıyordu."Dışarı çıkacağım Taehyungshi. Hava almam gerek"
Beni duydu mu bilmiyorum ama dudaklarımı okuyup anlayabilirdi çünkü hala dudaklarıma bakıyordu. Gözlerime bakmış ve başını sallayıp birden elimi tutup ilermeye başlamıştı. Gülmüştüm. Hatta kahkaha Bile atmış olabilirdim. Ne yaptığımın farkında Bile değildim.
Sanırım beni yanlış anlamıştı. Nereye götürüyordu beni?
Yukarı çıkıyordu?
Hmmm aklıma yaramaz düşünceler geliyordu.
Olur muydu be
Bir çok kapıyı geçtik ve ben gideceğimiz yere kadar konuşmayıp bekledim. Neden birden Uslu kıza dönüştüğümü bilmiyordum.
Bir koridordan geçtik ve cam kapıyı açıp terasa çıkmış olduk.Ben etrafa bakıp dışarıyı izledim. Bahçede de oldukça büyük bir kalabalık vardı.
"Daha iyi misin?"Düşünceli şey seni.
"İyiyim""Güzel"
Yanıma geçti. Oda benim gibi etrafı izledi.
"Bu gece oldukça eğlendim..Seninle zaman geçirmek güzeldi"Güldüm.
"Öyle mi?"Komik alaycı bir yüzle bana baktı.
"Çok içtin lena..sarhoşsun""Bunu düşünmek istemiyorum."
"Kusucak mısın?"
Söylediği şeyle gülmeye başlarken oda gülmüştü. Ona bir adım yaklaşıp önünde durdum. Bana doğru dönmesini sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
Чиклит|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...