İyi okumalar!-
"Kediciklerine giydir Jungkook. Ben giymeyeceğim"
Elindekini yanımdaki masaya bıraktı.
"İstediklerimi giymek zorundasın lena. Sana bunun için para ödüyorum""Yapmayacağım."
Dibime girip gözlerime sinirle baktı. Hızlı nefesler alıyordu ve sinirlendiği belliydi. Bu kadar çabuk sinirlenmesi normal miydi?
"Eğer giymesen cezanı maaşının dışında da tutacağım."
Kaşlarım çatılırken o umursamazca gözlerime baktı.
"Ne demek bu?"
Bir süre gözlerime bakıp birden elini belime koyup kendine çekti. Beni asıl şaşırtan kalçama koyduğu eliydi.
"Sence?"Sinirle onu itip ona vurmak için elimi kaldırmıştım ki o önce davranıp elimi tuttu ve üstüme yürüyüp beni masaya yaslayıp göğsünü bana yapıştırdı.
"Sakın lena..""Çekil üstümden!"
Ben çırpınırken o yerinden oynamıyordu.
Bende durup yüzüne baktım sinirle.
"Jeon çekil(!)""Hayır"
Göz devirdim. Yüzüme daha da yaklaştı. Başımı geriye çekince boynuma doğru indi. Ben ne yapacağını beklerken konuşmaya başladı.
"Kokunu seviyorum.."Burnunu boynuma sürtmesi ile gözlerimi kapattım. Neden etkilendiğimi bilmiyordum ama vücudum istem dışı çalışıyordu.
Bileğimi tutan eli gevşemiş ve yavaşça eli kolumdan aşağı inip belimi bulmuştu. İki eli. Belimde burnunu boynumda gezdirirken ben öylece duruyordum.
Şuan bu hareketi o kadar hoşuma gitmişti ki. Küçücük dokunuşu..beni eritiyordu.
"Kalbin..hızlı atıyor"
Söyledikleriyle hızla gözlerimi açıp onu kendimden ittim. Bana kaşları çatık bakarken ben kendimi toparlayıp konuştum.
"H-hadi artık işimize dönelim"
Ben az önce kekelemişmiydim?Bir süre yüzüme bakıp arkasını döndü ve masadaki bir kıyafeti alıp yanıma geldi.
"Yarın bunu giy..istiyorsan deneyebilirsin ama ben güzel olucağını biliyorum"
Elindeki iç çamaşırı alırken başımı salladım.
Oda hemen çıktı odadan.
Karar vermişse denememin bir anlamı yoktu. Taehyung'un verdiği kıyafetleri giyip odadan çıktım.Asansöre doğru ilerlerken hala Jungkook'la yaşadığımız anı düşünüyordum. Ondan hoşlanmıyordum neden farklı hissettim?
Sanırım sadece bedenim seviyordu Jeon'u.
Asansöre binip gideceğim kata bastım. Bir süre bekledim ve asansörün kapısı açılınca çıkıp odama doğru ilerledim.
Kapıyı açınca direk aradaki camdan diğer odaya baktım. Jeon önündeki kağıtlar ile ilgileniyordu. Bir elini dudağının üstüne koymuş bütün odağını kağıtlara vermişti.
Bana bakmayınca bende önüme dönüp masama ilerledim.
Sandalyeme otururken odamın kapısı açıldı. Gelen kişiye kısa bir bakıp geri önüme döndüm.
Bilgisayarımı açarken lina'yı dinliyordum.
"Bügun bir kaç sözleşmeye bakmanız gerekiyor sizinle çalışacak çalışanlarınız için..ve çok iyi bir makyöz den iş teklifi aldık. İsterseniz kabul edelim""Jimin'in nesi var?"
Lina dudaklarını birbirine bastırıp başını salladı.
"Şey yani Jimin'i seviyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...