15•

692 29 35
                                    




İyi okumalar!


-


Oğlunu süzerken şirket dışında ne kadar güzel bir tarzı olduğunu fark ettim.

Oğlunu süzerken şirket dışında ne kadar güzel bir tarzı olduğunu fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben onu baştan aşağı süzerken oda bana aynı şeyi yapıyordu.

"Jungkook adamlara söyle gitsinler akşam geç döneriz"

Jeon başını salladı. Bende şaşkınlığımı bir kenara atıp mutfağa gittim. Nasılsa benimle değil Eun la ilgileneceklerdi. Yanlarında olmama gerek yok.

Bir süre mutfakta takılmaya karar vermiştim ki Mutfağa giren bedenle çıkmaya karar verdim. Tabi izin vermedi ve benim kolumdan tuttu.
"Neden bu kadar süslendin? Benim için mi yoksa?"

Kolumu ondan çektim ve ona baktım.
"Hayır. Hem sanane"

Gülümsedi ve üstüme bakarken konuştu.

"Beyaz sana çok yakışıyor biliyor musun?"

"Buraya iltifat etmek için mi geldin?"

Bana bir kaç adım yaklaşıp yanımızdaki masa ile arasına aldı beni. Ne olduğunu anlamadan yüzüme yaklaştı. Ben şokla ona bakarken o kulağıma yaklaştı.
"Bedenlerimizin arasındaki sıcaklığı hissediyor musun?..vücudun benim için yanıyor "

Sinirle onu itmeye çalışsamda işe yaramadı. İki kolumdan tutup bedenini bana yasladı ve alnını alnıma dayadı.
"Nefesini dudaklarımda hissediyorum lena..bu beni fazla etkiliyor"

Bana karşı bu tavırları almasının sebebi neydi?
Nolmuştu bu adama birden?

"Ju-"
Sözümü kesen şey Eun'nun sesiydi.
"Oha"

Hızla onu ittim oda diretmeyip geri çekilmişti. Bize şokla bakan Eun'a bakıp endişeyle yanına gittim.

"Yanlış anladın! Düşündüğün gibi değil!"

"Düşündüğün gibi Eun.."
Jungkook Eun'nun yanından geçerken bana baktı ve konuştu.
"Öpüşücektik.."

Sinirle ona bakarken Eun güldü.
"Hayır Eun öyle bir şey yok"

"Tabi tabi. Hadi masayı hazırlayalım sonra odaya çıkarsınız"

"Eun!"
Yanımdan gülüp geçti ve tabakları çıkardı. Göz devirip yanına gittim ve yemekleri tabaklara koyup yemek odasına gidip masaya koyduk. Herşeyi hazırlayınca Eun onları çağırmaya gitti. Ben bardaklara su doldururken doldurduğum bardağın olduğu sandalyeye Jungkook oturdu. Bana baktı ve önüne döndü.

You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin