16•

685 31 23
                                    


İyi okumalar!


-



Sırıtıp tekrar dudaklarıma yaklaşıp dudakları arasına aldı.

Tutkuyla öpüşürken o vücudumu okşuyordu. Eli vücudumun her yerinde gezerken elimi giydiği cekete götürüp omuzlarından aşağı indirdim.

Ceketi hızla çıkardı ve dudaklarımızı ayırıp tişörtünü çıkarıp tekrar dudaklarımı öpmeye başladı.

Gözlerim tutkuyla kapanırken dokunuşları beni daha da eritiyordu.

Dokunuşları ile zevk alırken onun da bu durumu yaşaması için onu altıma aldım. Yastığa kafasını yaslayıp bana baktı.

Dudaklarım boynuna kaydı ve dilimle ıslak izler bırakırken o kalçamı sıkıyordu.

Kalçamı ona yaslayınca seslice inledi. Gülümsedim ve devam ettim. Dudaklarım karın kaslarını ve meme uçlarını bulmuştu.

Meme uçlarını dudaklarım arasında ezerken kısık bir şekilde inliyordu. Kafamı kaldırıp tekrar dudaklarına yaklaştıp ve o başımı tutup sertçe dudaklarıma kapandı.

Dudaklarımız ıslak sesler çıkarırken üstümdeki elbisenin fermuarını aşağı indirdi ve omuzlarımdaki askıları da aşağı indirdi.

Elbisenin zaten göğüs kısmında koruyucu olduğu için südyen giymemiştim.

Göğüslerime baktı ve dudaklarını yaladı.
Dizlerimin üstünde durup elbiseyi kalçama kadar indirdim ve yatakta oturup elbiseyi bacaklarımdan aşağı indirdim.

Jungkook elbiseyi çıkardığım an üstüme gelip tekrar beni altına aldı ve boynuma yönelip öpücükleri ve ısırıklarıyla beni baştan çıkarırken göğüslerimi sertçe avuçlaması inlememe sebep oluyordu.

Elimi pantolonuna götürüp düğmeyi açmaya çalışsamda yapamamıştım.

Göğüslerime doğru eğildi ve meme uçlarımı emmeye başladı. Seslice inlerken ne kadar bağırdığını fark etmemiştim.

Jeon ağzımı eliyle kapatırken işine devam ediyordu.

Gözlerimi sıkıca kapattım ve kafamın altındaki yastığı sıkıp boğuk inlemek bırakmaya devam ettim.

Ağzımdaki eli hareketlendi ve işaret ve orta parmağını ağzıma doğru yönlendirdi.

Dudaklarım iki parmağını çevrelerken bir yandan inleyip bir yandan parmaklarını emiyordum.

Birden göğüslerimi dudaklarından ayırıp dikleşti ve parmaklarını emen bana baktı.

Dudağını ısırdı ve gözümün önüne gelen saçlarımı geriye attı.
"Dudaklarını vücudumda hissetmek istiyorum. Dudaklarınla bile gelebilirim"

Gülümsedim ve elimi eline koyup parmaklarını ağzımdan çıkardım.
"Dokunuşların için aynı şeyi düşünüyorum Jeon..iyi hissediyorum"

Sırıttı ve dizlerinin üstende durdu ve pantolonunu aşağı indirdi İç çamaşırı ile birlikte.

Gözüm dikleşmiş penisine kayarken o üstümden kalktı ve pantolonundan kurtulup tekrar üstümde yerini aldı.

Penisini iç çamaşırımın üstünden deliğime bastırdı. Seslice inledim.
"Bu iyi hissettiriyor mu?"

Dudağımı ısırıp gülümsedim.
"Evet"

Gülümsedi ve iç çamaşırımı bacaklarımdan çıkarıp alnıma yaklaşıp bir öpücük kondurdu.
"Bu hissi unutmayacağım ama sen nasıl hissettiğini unuttucaksın"
Kendisini bana iterken seslice inledim. O Derince inledi ve hırlayarak konuştu.
"Bunu istemiyorum"
Dediklerini algılayamıyordum aldığım zevk beni bir noktada topluyordu.

You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin