Aynadan bedenime bakarken kapı açılmış ve ben hızla iki elimle göğüs uçlarımı kapatmıştım. Gelen kişiyi görünce rahatlayıp tekrar aynaya döndüm.
"Oww çok sexy görünüyorsun""Ama bu fazla açık. Göğüslerim görünüyor"
Mia sırıtıp yanıma yaklaştı ve saçımı düzeltti.
"Çekimde kapatıcaz orayı merak etme. Hadi bunu giy üstüne"Demiş ve bana bir ceket vermişti. Derin nefes verip ceketi giydim. Mia'nın kafasına uyup saçma şeyler yapmazdım umarım.
Çekim alanına gittiğimizde sadece ben,Eun,Mia,fotoğrafçı ve Jungkook vardı. Kimse yoktu.
Ben etrafın sakinliğine bakarken mia adımlarımı hızlandırmak için kolumdan tutup sürükledi.
Jungkook'un yakında durunca ona baktım. Giydiği beyaz ince gömleğin kol düğmesini takıyordu.
Mia konuşunca ona baktım.
"Üstündekini çıkar Lena"
Ona kaşlarımı çatarken o asla oralı olmamış ve Jungkook'a bağırmıştı."Bay Jeon Lütfen kolunuzu Partnerinize sarar mısınız?..göğüs kısmına"
Yutkundum ve Jungkook'u izledim. Oda bana baktı ve sanırım ceketi çıkarmamı bekliyordu. Derin nefes verdi ve ellerini omzuma koyup çıkarmaya başlamıştı ki geri adım atıp uzaklaştım.
"Ben yaparım"İfadesizce yüzüme bakıp başını salladı. Ellerini cebine koyup beni izledi. Tek kolumu çıkarırken diğer elimle göğsümü kapatıyordum. Diğer kolum çıkınca iki göğsümü kapattım ve sağ kolumdan da kayıp yere düşen ceketi Eun alıp götürdü.
"Hadi ama fazla zamanımız yok"
Mia'nın acele tavırlarına göz devirip Jungkook'un arkama geçişini izledim.Boynumda nefesini hissediyordum. Göğsümdeki elimi tuttu ve aşağı indirirken kendi koluyla iki göğsümü kapattı.
"Kalbini duyuyor musun?"Kulağıma fısıldamasıyla başımı olumsuz anlamda salladım.
"Oldukça hızlı. Taehyung içinde böyle mi?"Derin nefes verip biraz ondan uzaklaşmaya çalıştım. Heryerini hissediyordum. Tabi izin vermemişti.
"Hayır. Değil."
Verdiğim cevaptan sonra Mia konuşmaya başladı.
"Ay çok iyi. Hadi kameraya odaklanın"İkimizde kameraya bakarken Jungkook'un iki göğsümdeki kolunun hareket ettiğini hissediyordum.
"Tamam yeterli. Şimdi gidin üstünü değiştirin"
Mia'nın konuşmasından sonra Jungkook kolunu çekmemiş ve beni kendine doğru çevirmişti. Ben ne yapacağını beklerken o kolunu çekti ve hala gözlerime bakarken omuzlarıma ceketi bıraktı. Ceketi göğüslerimin üstüne çekip kapatırken o yanımdan geçip gitti.
Arkasından on izledim.
"Bence etkilendi. Hatta aranız düzelmiş gibi""Sanmıyorum"
Cevap vermemişti bende. İlerleyip soyunma odasına gittim. Kapıyı kapattım ve ceketi üstümden çıkardım. Elbiselerimin yanına ilerledim ki duyduğum kapının kilit sesi ile hızla kapıya baktım.Kapı kilitlenmiş miydi?
Kapıya ilerleyip açmaya çalıştım. Açılmıyordu! Cidden kilitliydi! Kim beni buraya kilitledi!?
Kapıya vurup bağırmaya başlamıştım ki arkamda duyduğum sesle hızla arkamı dönüp gerçek olup olmadığına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...