11.Bölüm

90 11 0
                                    

Cidden ellerimi ve ayaklarımı çözmüşlerdi ahmak herifler,geceden beri uyuduğumu söylemişti büyük ihtimalle 1 gecedir burdaydım.

Ellerimi o kadar sıkı bağlamışlardı ki ipin izleri çıkmıştı,ellerimi ovuşturarak Kirenin sırıtan yüzüne tiksinç bir ifadeyle baktım.

"Çıkın lan ben çağırana kadar buraya kimse girmeyecek."
Bu hareketlerinden korkup boyun eğmemi bekliyordu sanırım kendimi koruyabileyecek kadar yakın dövüş biliyordum fakat elimin çatlak olması karnımda açılan delik bana hiç yardımcı olmayacaktı.

"Bana dokunursan Kılıç seni yaşatır mı sanıyorsun?"gür bir kahkaha attım "Bana dokunmasan da çok yaşamayacağın belli zaten ama sen yine de ölümünü fazla hızlandırmaya çalışıyorsun be Kiren."Dedim,gözlerinden geçen korkuyu görebiliyordum Kılıçın adını duyduğunda kirpiklerinin titrediğine yemin edebilirdim.

"Sen çok konuşuyorsun Beyza pardon Akça mı demeliyim?"şerefsiz herif bu kadar bilgiye nerden ulaşabilirdi ki kod adımın Akça olduğunu bilecek kadar bir haltlar vardı ama yakında çıkardı kokusu.

"Ya kiren Akça'nın anlamını öğrenmişsin icraatlarından da haberin vardır diye umuyorum."

"Kendine bu kadar güvenmen boşa çıkacak Akça o güzel tenine dokunurken de böyle cesaretli konuşabilecek misin?"diye sordu dişlerimi sıkarak bir adım attım "Dene de gör it herif."

Tam tokat atacakken tuttuğum elini ters çevirip özel bölgesine attığım tekmeyle ağzından gür bir inilti koptu "seni bitircem orospu."içeriye dalan adamlarına cevap verebilecek durumu bile yoktu kollarımdan tutulması ile geri sandalyeye oturtmaya çalıştılar biraz dayanmaya çalışmıştım ama 4 kişi olunca biraz boşa çıkmıştı direnmelerim yeniden ellerim ve ayaklarım bağlandığında Kiren de ayağa kalkabilmişti sırıtarak sordum "Ya Kiren çok üzgünüm sanırım bir süre işlevini kaybetti senin ufaklık ama üzülme zaten onu kullanmaya başlayabileceğin süre de hayatta olacağını sanmıyorum."çenesini sıktığı barizdi acısını gizlemeye çalışan bir gülümsemeyle "Senin üzerinde test edeceğime emin olabilirsin."

"Hiç bir bok yapamazsın it herif."diyerek yüzüne tükürdüm saçlarımı geriye doğru koparacak kadar güçlü çekip yüzüme attığı yumrukla gözüme vurmuştu büyük ihtimalle morarıp şişecekti it herif yüzüme çalışıp duruyordu.

"Lan piç ben bu yüz için ne kadar para harcıyorum haberin var mı yüzüme vurup durma."dememle karnımdaki yaraya elini bastırması bir oldu "Hayhay yavrum."

Ağzımdan küçük iniltiler çıkıyordu canım çok yanıyordu ne kadar acımı belli etmek istemesem de ikinci güne girmiştik ve gücüm gitgide azalıyordu susamıştım aklıma Aslıyla son konuşmamız geldi aklıma en son dedemle konuşacaktım sesini uzun süredir duymuyordum çok özlemiştim Cumali paşamı,kızı ve damadının yanında durmamış her zaman tarafını benim yanımda olarak belli etmişti canım dedem babamla bile konuşmadıklarını biliyordum.

Babamlar Aslıya böyle şeyleri yansıtmamaya çalışırlardı o yüzden dedemle yapmacık şekilde bazı akşamları yemek yediklerini biliyordum Aslı için.

Aslı bir çok şeyi bilmiyordu onun bilip üzülmesini istemediğimden bende yansıtmazdım en doğrusu buydu aklında güzel anıların kalmasını istiyordum benimle ilgili ölürsem bile beni güzel hatırlamasını çok istiyordum,bazen çok düşünürdüm acaba ölsem babam yeminini bozup mezarıma gelir miydi yoksa yıllar önce ettiği yeminini bozmayıp orada da yalnız mı bırakırlardı beni.

Aslı'nın doğum günü 7 yıl önce

Bugün üniversite tercihlerim açıklanacaktı 10 yaşımdan beri babam mühendis olmamı çok istiyordu her akşam yemeklerinde konuşulurdu bu konu,biri bana ne olmak istiyorsun diye sorduğunda mühendis olacak kızım diyerek cevaplandırırdı.
Ben küçüklükten beri hayalim olan asker pilotluğu istiyordum ne zaman bu istediğimi söylesem babam beni sustururdu yok öyle şey derdi.
Bu hallerini çok ciddiye almazdım sadece beni vazgeçirmeye çalıştığı için böyle dediğini düşünürdüm.
Msüye ve sağlık testlerine bile gizlice girmiştim dedem sağolsun oyalamıştı hep babamları.
Sağlık testinden ve Msüden geçmiştim sözlü mülakata girmiştim,çok isterdim annem babam bu heyecanları yaşarken yanımda olsun ama babamın gelmeyeceğini biliyordum bu yüzden tüm bu süreçleri kendim halledip babamlara bugün Aslının pastasını kestikten sonra açıklayacaktım.

AKÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin