"Aferim Beyza zeki kızsın doğru karar."diyerek konuştu.
"Nerden bileceğim keskin nişancının gideceğini şerefsiz herif."
Yanıma doğru gelip at kuyruğu saçlarımdan sarkan bir kaç tutam saçı eline dolaşarak,
"Oyunu kuralına göre oynarım Akça."dedi"Lan piç sana inanacak tip var mı bende lan."kafamı ileri doğru çekerek
"Tamam asi kadın sen bu konuşmayı yaptıktan sonra aratacağım."dedi ona zerre güvenmiyordum havacı olduğumdan koordinat bilgim iyiydi bu aptal kendini çok zeki zannediyordu ama bilmediği bir şey vardı ki karşısında Beyza yoktu Akça vardı.
"Sana neden inanayım lan ara yoksa konuşmam anlıyor musun beni ."dedim pes eder gibi ellerini yukarı kaldırdı.
"Tamam sen kazandın sadece 2 dakikan var tamam mı bir yanlış yapayım deme elimizden kaza çıkmasın."dedi tehtidkâr bir şekilde.
Telefonu hoparlöre alarak bana doğru uzattı,açılan telefonla hemen konuşmaya başladım.
"Komutanım?"Dedim
"Akça"dedi sesi telaşlı geliyordu bu sese bu kadar hasret kalacağımı bilmiyordum Yağızdı bu onun sesini duymak ağlama isteğimi arttırmıştı cok halsiz düşmüştü vücudum daha ne kadar dayanırım bilmiyordum.
"İyisi misin Akça ses ver."dedi
Halsiz çıkan sesimle "İyiyim."diyebildim.Kiren hızlıca telefonu kendine çekip
"Şimdilik iyi komutanı."dedi dalga geçer gibi.
Yağızın karşı taraftan küfür ettiğini duyuyordum.
"Saçının kılına dokun da gör bakalım tek tek parmaklarını kırmıyor muyum Bozla tanıştın Kiren."diye tısladı.Kirenin bir kaç saniye durakladığını hissetmiştim.
Sarı civciv dehşet saçıyor.
"Komutanım çok vaktim yok siz sadece beni dinleyince lütfen."Dedim bitkince şuan Kirenin saçmalıklarını dinleyecek değildim.
"Şuan bulunduğunuz mevkide size göre saat yönünün tersinde 2 yönünde bir keskin nişancı var dikkatli olun Hakkınızı helal edin."Dedim.
"Akça ya sen?"dedi sorarcasına sesi sert değildi.
"Ben diye bir şey yok artık."dememle Kirenin telefonu kapatması bir oldu sert bir bakış atarak önüme döndüm.
Bilerek böyle konuşmuştum Kiren bir Türk askerinin ihanet lekesiyle yaşayamayacağını iyi bilirdi,böylelikle dediklerime takılmadan olaya düz bir şekilde bakacaktı.
Önüme koyulan bakışa son bir bakış atarak "Hazırla kamerayı bitsin artık şu saçmalık."Dedim kafamda kurduğum senaryo hazırdı en son dün gece getirilen suyu içmiştim tabi içerken de ilk Kirene içirmiştim bu piçten her bok beklenirdi.
"Hızlısın Akça bu kadar istediğini bilmiyordum."
"Kısa kes."dedim.Kayıda aldığına dair verdiği işaretle konuşmaya başladım bu piçin hakkımda detaylı bir araştırma yaptığını düşünmüyordum,kumar oynuyordum adeta.
"Ben Gökçe Beyza Kurt."diyerek lafa girdim inşallah tim bu videoyu izlerken bir kaç şeyin farkında varır anlardı koordinatları.
"Fitnecilerin yanında yer aldığım için pişmanım,ecel şuanda bana çok yakın,benim Komutanlarımdan ve yetkililerden isteğim şu el uzatsınlar bize yardım etsinler."Kirenin kayıdı kapatmasıyla derin bir nefes almıştım salak çakmamıştı ismimi planım şuan tıkırındaydı tek şey Kılıç'ın anlamasıydı."Lütfen gel artık Kılıç."
Yağızdan
Tam üç gündür haber alamıyorduk Akçadan karargahtan bir saniye bile ayrılmamıştık 3 gündür gözüme on,yirmi dakikalık haricinde uyku girmiyordu herkes çok endişeli ve huzursuzdu.