Korku Evine Gidiyoruzzz-1

15 2 40
                                    

Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz.

Bu bölüm korku evine gidiyoruz. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar dilerim.

Hadi0zaman gururla sunar.

Buse: Kutay delirtme beni! Gelmeyeceğim diyorum ya!

Kutay: Ya ne abarttın be kızım. Ne olabilir ki orada?

Buse: Korkunçlu şeyler.

Maya: Caner biraz daha çekirdek dök avcuma, bitti bendekiler.

Çekirdekler avcuma dolduktan sonra Caner'in omzuna yasladım sırtımı. Bu pozisyonda daha rahat izleniyordu bunların atışması.

Kutay: Korkunca bana sarılırsın geçer be güzelim.

Buse: Gerizekalı herif ya beni daha fazla korkutuyorsun ya da bana yürüyorsun.
Sus artık.

Cem: Eski yengem bu kadar korkmana gerek yok ki. Bu malı ateşe at, tamam işte. Sonra geç kenara izle.

Caner: Harbiden lan. Yenge sen korktuğunu belli edersen senin üstüne daha çok oynarlar.

Buse düşünceli bir şekilde Caner ve Cem'e baktıktan sonra son olarak Kutay'a ters bir bakış attı.

Buse: Aslında doğru da diyorsunuz?

Cem: Ya sen bize güven.

Kutay: Lan Cem sığırı! Niye beni ateşe atacakmış?

Damla: Kız daha fazla korkmasın diye yapıyorlar Kutay. Manitama kızacağına sen de bir şey yap.

Maya: Buse sen de korkma ya. Geçen sene de gittiydik, o zaman da bu Kutay korkuyordu.

Benim dediğimle Kutay'ın bakışları beni hedef alırken ben elimde çekirdekle şirince gülümsedim. Nilay ve Murat da buradaydı ama çekirdeğe o kadar çok kaptırmışlardı ki sesleri çıkmıyordu.

Kutay: Sarı zilli sen niye o konuları açıyorsun şimdi? Bir de manitasıyla çekirdek çitliyor bize vermiyor.

Caner: Bize ne lan. Git, Nilay'dan al çekirdek

Nilay: Ancak bize kadar var.

Kutay: Cimri şey seni.

Murat: Kim kim gireceğiz bu eve?

Dörtlü iki takıma ayrılacaktık. Gayet de eğlenceli olacağını düşünüyordum, tabii rezil olmazsak.

Caner: Güzelim sen bu eve girmek istediğine emin misin? Kendini kötü hissedersen diye diyorum.

Kulağıma fısıldadığı şeyle kendimden emin bir şekilde ona baktım.

Maya Eminim. Ayrıca abartıldığı kadar korkunç gelmiyor bana. Ama sen korkuyorsan bana sarılabilirsin.

Göz kırptığımda o imalı bir şekilde sırıttı.

Caner: Korkmuş gibi yapıp sana sarılsam ne yapabilirsin ki?

Maya: Döverim.

Caner: Sen bana kıyamazsın.

Maya: O kadar emin olma.

Suratıma yediğim çekirdekle Nilay'a döndüm.

Nilay: Fısır fısır ne konuşuyoraunuz bakayım?

Tüm bakışlar bize döndüğünde yüzümden alevler çıkıyormuş gibi hissediyordum.

Caner: Ee ayarladınız mı grupları?

Murat: Size de uyarsa ben, Nilay, Damla ve Cem bir grup olarak gireceğiz.

TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin