Atanamamış Ressamlar

8 0 0
                                    

Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz

Medyadaki hangi çift sizce?

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar dilerim.

Hadi0zaman gururla sunar.

Maya: Caner bak seni çizdim.

Manitam hevesli hevesli yanıma gelirken kıkırdadım. Bakalım görünce de böyle gülecek misin Caner efendi hpjfgğbpjgppovkfhj

Caner: Maya bu ne?

Maya: Sen npkgğhpgkfg

Nilay: Sana da yaranılmıyor Caner. Kız seni çizmiş işte. Ayy bakayım nasıl çizdin?

Sinsice sırıtıp resmimi Nilay'a gösterdim, çok güzel oldu çok.

Bizimkiler resmi gördüğü anda kahkahayı basarken Caner somurtuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizimkiler resmi gördüğü anda kahkahayı basarken Caner somurtuyordu. Yüz ifadesi bile aynı yahu.

Kutay: Biz boşuna buna "Huysuz Şirin" demiyoruz.

Caner: Hainler.

O kendi resmine giderken ben bu sefer harbiden onu çizmeye başladım. Bu somurtuk suratının yan profilininin sessizce fotoğrafını çekerken o ödev olan resim çalışması ile uğraşıyordu. Defalarca kez "Ben yapayım." desem de inat etmişti bir kere. Hayır, kesinlikle rwsim yeteneği olmadığından değil rgpkfdpgovkfkrpgkkkglf

Caner: Perspektif ne abi ya!? Vallahi oynatacağım kafayı.

O isyana başlarken ben gülerek onu çizmeye devam ediyordum. Küçüklüğümüzden beri onu çizmelere doyamamıştım.

Murat: Kayınço çiz bir ufuk çizgisi geç.

Caner: Oluyor mu öyle?

Murat: Ben de olmadı ama sen de olur belki.

Göz ucuyla Murat'a baktığımda karşısındaki resim kağıdına sövüyordu.

Nilay: Allah aşkına sen bu çizgiyi kaç B kalemle çizdin? Bu ne kalınlıktır lan?

Murat: 6. Ne oldu ki?

Cem: Yuh! Daha kalınını bulamadın mı? Oğlum hayali çizgi olacaktı, şehirlerarası yol değil. Sil silebilirsen şimdi.

Kutay: Enişte resmine dağ falan da çiz ama dağlar kıyıya paralel uzansın.

Buse: He oldu Kutay. Oldu olacak ev de çizsin, bacasından da yaz kış duman çıksın.

Kutay: Hani bu evin pembe panjuru? Evimiz panjursuz mu kalsın Buse?

Buse: Ya sabır ya selamet! Uğraşmasana benimle.

Kutay: Ne yapayım kızım? Doktorlar "Yürüyün." diyor.

Ben bile ağzım açık bir şekilde Kutay'a bakarken Buse saçını savurup ayağa kalktı.

TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin