Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz
Umarım beğenirsiniz.
Hadi0zaman gururla sunar.
Cem: Maya belge nerede?
Maya: Odamda.
Kutay ağzındaki suyu zor yuttuğunda ufak bir kahkaha attım.
Cem: Ciddi olmadığını söyle. Sana yok etmeni söylemiştim. Yakmış falan ol yani.
Caner: Yaktık kardeşim. Zaten başka türlü nasıl yok edecektik ki?.
Damla: Birçok yol var.
Damla net bir şekilde konuştuğunda ona baktım. Kabul etmek gerekirse grubumuz içine renk katmıştı. Evet, biz beşimiz de çok mutluyduk ama Damla'nın bize ayak uydurma çabası hoşuma gitmişti. Bu zamana kadar tek tabanca takılırken görmüştüm onu hep. Ama demek ki o da arkadaş canlısıydı. Hem şaka bir yana Cem ile Damla'yı cidden yakıştırıyordum. Cem grubumuzun biraz daha dışarı kapalı yüzüydü, Damla'yı beklediğimden iyi karşılamıştı.
Kolumdan dürtüklenmemle Nilay'a döndüm.
Nilay: Kuzum daldın gittin.
Aklımdakileri gruba da anlatmaya karar verdiğimde gruptakilere tek tek baktım. Meyse gereksiz gerilim yaratmaya gerek yok.
Maay: Altı kişi de gayet iyi olmadık mı sizce de? Tamam, biz bebeklikten beri hiç ayrılmadık ama Damla ile de güzel olduğumuzu düşünüyorum. Tabii siz ne düşünürsünüz bilemem.
Nilay: Ayy evet. Ben de bunu düşündüm sabah. Damla'nın enerjisi bize uydu.. Damla sen ne düşünüyorsun? Yani altı kişi de güzeliz. Hepiniz onaylarsanız tabii.
Damla: Açıkçası Maya'dan böyle bir şey duymak beni çok mutlu etti. Aramızdaki anlamsız soğukluk kalktı diye düşünüyorum artık. Bu gruba karşı ön yargılıydım ama sizinle olmayı çok sevdim. Güzel aksiyon yaşattınız bana o gece. Herkes isterse bu grupta olabilirim artık.
Caner: Vallahi bana uyar. Zaten manitam söyledi söyleyeceklerimi.
Kutay: Ay potansiyel yengem gel tabi. Cem sen de bir şey söylesene.
Hepimiz beklentiyle Cem'e baktığımızda sanki Acun'luk yapıyordu bize. En sonunda Damla'ya döndüğünde dudaklarını aralayabildi. Ay birbirlerine bakışları çok güzel. Ama zaman işte... Biraz zamana ve bizim gazımıza ihtiyaçları vardı.
Cem: Aramıza hoş geldin Dilcilerden Damla.
Bana dönüp göz kırptığımda ona söylediğim şeye atıfta bulunduğunu anlamıştım.
"Bak dilcilerden Damla'nın manitası yok."
Aha Cem bundan sonraki zamanlarda kesin Damla'ya yürüyecek. O hainliği sezdim onda ben.
Damla: Hoş buldum Eşit Ağırlıkçılardan Cem.
Biz sizin aranızı yapacağız çiftim rahat olun.
Nilay: Yarın okul olmasa bunu bizim evde kutlayalım diyeceğim ama okul var işte. Çabuk bitirmek zorunda kalacağız.
Cem: Gündüz kutlarız biz de. Bizim pizzacıya gideriz. Bayağıdır gitmiyoruz zaten.
Damla: He sen kutlama organizasyonlarında da varsın yani. Cem coşup eğlenecek, hiç düşünemedim.
Biz gülmeye başladığımızda Cem tek kaşını kaldırıp ona baktı.
Cem: Bir gün coşarken görürsün o zaman. Nasıl olsa artık bizim gruptasın.
Kutay: Birkan nerede ya? Kavgadan sonra görmedik onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise)
Teen FictionBebeklikten bu yana hiç ayrılmayan beş arkadaş, beş kafadar, beş deli. İçlerinde lisede duygularının farkına varan iki aşık, iki dengesiz. Hikayenşn geçtiği zamanda ise 11.sınıftalar. İkisi sayısalcı, ikisi eşit ağırlıkçı biri de dilci. Okulun baş b...