Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz.
Bölümü attığım saatin ne kadar geç olduğunun farkındayım ama içümden geldi. Aylardır taslakta bekleyen bu bölümü de atmak istedim.
Bölüm içinde yazım hataları illa ki vardır, onlar için çok özür diliyorum. İlerleyen zamanlarda, çok da uzak olmayan zamanlarda, hikayeyi genel bir yazım yanlışı düzenlemesine alacağım.
Umarım beğenirsiniz.
Hadi0zaman gururla sunar.
Vural: M-Maya...
İçimdeki öfke ve hüzünle derin nefesler alıp verirken bir evin içine bir de Vural amcaya bakıyordum. Caner onu görürse çok üzülürdü. Üzülmesin...
Maya: T-Teyze...!
Kendimi sakinleştiremezken bir iki adım geri gittim. Bu adam ne yüzle buraya gelebiliyordu ki?
Selda Teyze ve annem koşarak yanıma geldiğinde yüzüm yanıyordu dolan gözlerimden dolayı.
Selda: Vural...
Vural: Selda... Birkaç gün buralardayım. Gelmişken seni ve Caner'igörmek istedim.
Caner'i görmek istemek mi!? Bu adam ne saçmalıyordu böyle? Caner'in geçirdiği atakların bir sebebi ablasının ölümüyse diğer sebebi bu adamın ona söyledikleriydi.
Maya: Göremezsin Caner'i. G-göremez değil mi teyze onca şeyden sonra?
Vural: Buna hakkım var yalnız küçük hanım.
Selda: Yoo çocuk haklı. Göremezsin Caner'i. Onca şeyden sonra zaten güçlükle toparlandık. Defol git.
Vural: Gitmiyorum.
Caner: Anne! Maya! Ve teyze! Neredesiniz ya?
Onun sesini duyduğumda bir annem bir de teyzeme baktım.
Selda: İçeri git kızım sen, Caner gelmesin buraya.
Koşar adım içeri girdiğimde onu salonda yakalamış ve hemen önüne geçmiştim.
Maya: Buradayım. Ee buldun mu?
Caner: Buldum bulmasına da senin gözlerin niye dolu dolu? Ne oldu?
Hay ben böyle işe... Nasıl da ele vermiştim hemen durumu?
Maya: Hayır, dolu dolu değil ki. Sana öyle gelmiş.
Caner: Güzelim biraz üstüne gitsem ağlayacak haldesin. Söyle. Ne oldu ve annelerimiz nerede?
Alt dudağımı ısırdığımda endişeyle karışık bir merakla bana bakıyordu.
Maya: K-Komşu geldi. Bir şey getirmiş.
Caner: Ne getirmiş? Beni kandıramayacağını bildiğin halde neden bu oyunu devam ettirmeye çalışıyorsun? Çünkü bu yalan senaryosunda aklına "İnci boncuk"tan başka bir şey gelmediğine yemin edebilirim.
Beni benden bile iyi tanıyordu ve ben her seferinde karşısında öylece kalakalıyordum. İleri doğru bir adım atmaya kalktığında durdurdum onu.
Maya: Ya boşversene, biz burada takılalım.
Caner: Maya... Sinirlenmek istemiyorum.
Maya: Sinirlenme diye yapıyorum zaten.
Hadi buyrun cenaze namazına... Ben onu dışımdan mı söyledim?
Caner: Ne demek o?
Maya: Hiçbir şey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise)
Ficção AdolescenteBebeklikten bu yana hiç ayrılmayan beş arkadaş, beş kafadar, beş deli. İçlerinde lisede duygularının farkına varan iki aşık, iki dengesiz. Hikayenşn geçtiği zamanda ise 11.sınıftalar. İkisi sayısalcı, ikisi eşit ağırlıkçı biri de dilci. Okulun baş b...