Tuna Abi

5 1 1
                                    

Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz

Bu bölümde üç haftalık bir zaman atlaması yapacağız, yani yarıyıl tatiline girdiler.

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar dilerim.

Hadi0zaman gururla sunar.

Maya Koçak

Maya: Oh! Vallahi çok iyi geldi burası.

Cem: Bir de soğuk olmasa müthiş olacak.

Piknik alanında yaktığımız ateşin etrafında oturuyorduk. Kış mevsiminde olduğumuzdan dolayı da biraz soğuktu hava. Başımı göğsüne yasladığım Caner'e biraz daha sokuldum.

Caner: Yarıyıl tatiline girdik ya, o bana yetti. Felsefeden bile geçtim, ultra rahatım.

Evet, felsefeden geçmişti. Ödevi de zamanında yetiştirmişti. Argüman Sevim buna hayret etse de, cidden kopya falan çekmemişti manitam.

Kutay: Argüman'ı bile kapak ettin ya, büyüksün reis.

Caner: Tabi lan.

Doğrulup sıcak çikolatamı elime aldığımda yüzümde bir gülümseme vardı. Bu grubu her ne kadar manyak olsa da seviyordum.

Buse: Kutay.

Kutay: Efendim başkan?

Buse: Bu Nida ne ayak?

Kutay: Bir 39'u vardır.

Kutay'ın cevabıyla gülmemek için kendimi kasarken Damla kahkahayı patlatmıştı.

Buse: Kutay! Delirtme beni!

Kutay işi alaya vurmakla kaçamayacağını Buse'nin çığırmasıyla anlamıştı ama olan bizim kulak zarlarına olmuştu.

Nilay: Bir şey patladı, duydunuz mu?

Murat: Ne patladı sevgilim?

Nilay: Ne olacak? Kulak zarlarımız.

Caner: Yine ne yaptın lan kıza?

Kutay: Bilmiyorum ki. Hadi güzelim, söyle. Ne oldu yine?

Kutay iyice korktuğunda ben de heyecanla sıcak çikolatamı içiyordum ki... Sıcak çikolata bitti! Tam da en heyecanlı yerinde...

Buse: Sana yürüyor o Nida yılanı. Sen hâlâ uyu! Bir de dalga geçiyor!

Kutay: Ben söyleyeceğimi söyledim zaten sevgilim. Merak etme, sendeyim sadece.

Buse oflayarak başını Kutay'ın omzuna yasladı. Bu kadardı işte Buse'nin tribi.

Buse: İlk fırsatta alacağım onun ifadesini. Sen de karışmayacaksın.

Nilay: Vallahi ben ortağın olurum, hiç sevmiyorum o su yılanını.

Maya: Ben de olurum, hele ki saçlarını yolup süpürge yapmalıysa tadından yenmez.

Damla: Ben de gelirim. Anca beraber kanca beraber.

Murat: Eyvah! Yine kızlar dayanışması kuruldu.

Cem: Aman enişte, geri çekil de üstüne kan sıçramasın.

Gülüşümüzü ise kesen şey Cem'in biraz arkasında bizi izleyen kişilerdi. Asıl şimdi büyük arıza çıkabilirdi.

Caner: Cem...

Cem: Ne oldu?

Onun dışında herkes görmüştü onları ama Cem daha farkında değildi işin. Yanındaki Damla onun koluna daha sıkı sarılırken onların kim olduğunu çok iyi anlamıştı.

TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin