Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz
Başlıktan anlayacağınız üzere yine bir çöpçatanlık durumları var. Umarım beğenirsiniz.
Hadi0zaman gururla sunar.
Birilerinin bir taraflarında patlayan şişeler, uzun eşek oynayan tayfa, uçan kırtasiye malzemeleri, konuşma ve anırma sesleri, birilerini havaya atanlar...
Bir dakika... O uçan sandalye mi!? Büyük çalışma olmuş, çok tebrikler npmfğnlgldpgp
11-B sınıfına hoş geldiniz, umarım eliniz boş gelmediniz.
Damla: Mayacığım bu hayvanat bahçesinde Murat'ı nasıl bulacağız?
Nilay: Ay vazgeçtim bulmayalım.
Damla ile ofuldayarak birbirimize baktık. Lisenin başından beri Murat'a yanıktı ve biz de bu sefer onu Murat'a açılmaya ikna etmiştik. Ama maalesef Niloş yine geri adım atmıştı.
Şimdi ise üçümüz, Caner ile benim olan sıraya sığışmıştık.
Maya: Vallahi içim şişti Nilay.
Nilay: Ya reddederse?
Damla: Ya reddederse reddeder, boşu boşuna kendini üzüyorsun. Belki onun da sen de gönlü var.
Maya: He ya bak ne güzel dedi potansiyel yengem.
Nilay: Kolay değil, biliyorsunuz.
Maya: Kuzum tabiki de biliyoruz ama ilk adımı atsan da bir ilerleme kaydetsen diyorum artık.
Nilay biraz düşündükten sonra gözlerinle yirmi ikinci kez sınıfı taramaya başladı.
Nilay: E nerede bu çocuk?
Caner: Hangi çocuk?
Ne ara geldiğini anlamadığımız Caner'in dibimde olduğunu anlayınca yerimden sıçramıştım.
Maya: Ne ara geldin sen?
Caner: Şimdi geldim, hani burası benim de sınıfım ya. Ee kimi arıyorsunuz?
Damla: Murat'ı. Ama ben bu sınıfta kendimi kaybetsem zor bulurum zaten.
Caner: Ne yapacaksınız ki siz onu?
Maya: Nilay bugün açılacak ona.
Dediğimle kaşlarını çattı. Pürüz çıkarmanın sırası değil ama Caner!
Caner: Benden izin yok. Kardeşimi o ata emanet edemem.
Üçümüz de senkronize olmuş bir şekilde elimizi alnımıza vurduğumuzda ciddi durmak için direndiğinin farkındaydım.
Damla: Ya kızın yoluna taş koymasana!
Maya: Cem'e yenge ararken iyiydi ama Caner! Vallahi evire çevire döverim seni!
Nilay: Ayrıca o at değil Murat!
Takıldığın noktaya tüküreyim Nilay lhmmfpfpbkvldpfkgm En sonunda Caner dayanamayıp gülmeye başladığında bizi sinir etmeye çalıştığını anlamıştık.
Caner: Şaka yapıyorum tabiki de. Ayrımcılık yapacak değilim. Buluruz şimdi. LAN AT MURAT!
Murat: Buradayım!
Sesin geldiği yöne baktığımızda kızlar olarak birer kahkaha patlamıştık. Havaya atılan şahsiyet Murat'mış meğer. Tabii düşüşü de muhteşem olabilirdi ama neyse ki tutmuşlardı.
İniş yapıp yanımıza geldiğinde Nilay ile göz göze geldikleri an hemen üstünü başını düzeltmişti ve gözlerini ilk kaçıran da o olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise)
Teen FictionBebeklikten bu yana hiç ayrılmayan beş arkadaş, beş kafadar, beş deli. İçlerinde lisede duygularının farkına varan iki aşık, iki dengesiz. Hikayenşn geçtiği zamanda ise 11.sınıftalar. İkisi sayısalcı, ikisi eşit ağırlıkçı biri de dilci. Okulun baş b...