Analar Barışması

29 9 39
                                    

Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz.

Bölüm başlığı iyice spoilerin dibine vurdu ama olsunn ngkfpbkjdgpvk Bir de bölüm başında birkaç yemek ismi var, canınız falan çekerse affedin beni. Umarım beğenirsiniz. Bu tam manasıyla yeni bölüm değil, geçmiş bölümlerden atladığım bir sahne.

Hadi0zaman gururla sunar.

Caner'in annesi ve Maya'nın annesini barıştırma yemeği (Böyle bir muhabbet vardı hatırlarsınız umarım. Ufak bir geri dönüş sadece.)

Mine: Sarmayı koydun mu masaya?

Maya: Koydum anam.

Mine: İçli köfteyi?

Maya: Koydum.

Mine: Bamyayı?

Maya: Koyd-. Anne! Bamya yapmadın ki sen.

Mine: Seni denedim. Ezbere konuşuyorsun değil mi? Maya! Bırak o telefonu çabuk!

Tabiki de Caner ile yazışıyordum. Yirmi iki kez resmen tüm masa düzenini baştan aşağı kontrol etmiştik, yetsindi artık. Yedinciden sonra saymayı bıraktım, yirmi iki olmuştur heralde.

Maya: Kimyasal Atık'ın ben komutana yakalandım. Gitmem lazım.

KimyasalAtık: Komutana selam söyle npfkpgpcjdkbk

Telefonumu kenara bırakıp hazır ola geçtim.

Mine: Ee nerede kalmıştık?

Maya: Sen beni deniyordun en son.

Mine: Geliyor şimdi terlik hee.

Annem yine terliğine davrandığında mutfağa koştum. Sarma, içli köfte, mercimek çorbası, bulgur pilavı, kelem sarması, pırasalı börek, makarna salatası, bamya... Bamya yok Maya bamyayı unut!

Maya: Anne her şey tamam burada. Buzdolabındaki tatlıları da kontrol edebilir miyim?

Ağzım sulanarak kapalı dolaba bakıyordum. O dolabın içindeki trileçe ve kıbrıs tatlısı beni beklerken ben nasıl ayrılayım dolabın yanından?

Mine: Maya! Misafirlerimiz gelene kadar o tatlılara elleşmek yok.

Maya: Ama... Misafir sayılmaz ki onlar.

Annem bana kızmaya çalışsa da o da gülümsemişti. Ee ahiretliğiyle barışacaktı kolay mı?

Annemin beni kapüşonumdan tutarak salona götürmesiyle yüzümü buruşturdum.

Maya: Anne köpek miyim ben? Nasıl bir tutuş şeklidir o?

Mine: Hayır ama bir köpek yavrusundan daha tatlısın.

E heralde ya-. Bu kadın tam benim anam ya. Şimdi de yanaklarımı bir oraya bir buraya çekmeye başladı.

Mine: Hiç öyle bakma. İyiki doğurmuşum seni.

Ya ben bu kadını yerim. Arada iyi tarafına gelip böyle şeyler söylüyordu.

Maya: Sen de iyiki varsın kraliçem.

Mine: Seni doğurmasaydım kim bana yardım edecekti? Kim çöpleri atacaktı? Kime yokluğumda temizlik yaptıracaktım.

Ben şok içinde kalırken annem bunlar gibi birçok şey söylemişti. E ben hizmetçi miyim şimdi?

TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin