Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz
Lütfen hayalet okuyucu değil, oylarınız ve yorumlarınızla gerçek okuyucu olun. Bu bir ricadır.
Umarım beğenirsiniz.
Hadi0zaman gururla sunar.
Yaklaşık üç ay önce
Ne ara sınıftaki camdan bahçeyi ya da doğruyu söylemek gerekirse sadece Damla'yı izlemeyi bırakıp bahçeye indiğini kendi de anlayamamıştı Cem. Evet, ondan pek haz etmiyordu ama bu onun haksızlığa uğramasına izün vereceği anlamına gelmiyordu.
Oturma yerlerinden birinde oturan Damla'ya doğru ilerledi ve karşısına oturdu.
Damla: Cidden bir de seninle uğraşamayacağım.
Cem: Uğraşmanı isteyen olmadı zaten ama ben seninle uğraşırım.
İşte Damla o an Cem'e bakma cesareti gösterebildi. Ne yani o da mı ona aşağılayıcı şeyler söyleyecekti? Ama Cem böyle bir şey yapmazdı ki. Ona sebepsiz yere gıcık oluyordu belki de. Çünkü herkes bir yana Cem onun suçsuzluğuna inansın çok isterdi.
Peki şimdi onun son söylediği ne demek oluyordu? Uğraşmaktan kastı neydi?
Damla: Sen de beni aşağılamayacaksın değil mi? Sen bunu yapmazsın, kanıtsız konuşmazsın.
Cem: Cevabını bildiğin soruları neden soruyorsun ki?
Damla: Sendem duymak istiyorum Cem. Zaten yeterince dışlandım, saçma sapan muhabbetlerle uğraştım. Bir de senin bilmece gibi konuşmalarınla cidden uğraşamam.
Cem: Ee herkes bir Cem Atay olamıyor maalesef, sen de haklısın.
Damla sinir bozukluğuyla gülerken Cem de onu yanlışlıkla da olsa güldürdüğü için gülümsedi.
Damla: Egondan sıfatını göremiyoruz.
Cem: He sen beni mi görmek istiyorsun? Arada gel bizim sınıfa. Görürsün rahat rahat sıfatımı.
Cem gülerek göz kırptığında Damla bir an duraksasa da çok geçmeden onun omzuna patlatmıştı bir tane.
Damla: Pislik yapmasana. Seninki lafı istediği yerden anlamak ya da bir taraflarından uydurmak olur ancak.
Cem: Ben? İstediğim yerden? Güzel şaka. Neyse ben buraya bunun için gelmedim zaten.
Damla: Heh sonunda sadede geliyoruz.
Cem: Suçsuz olduğunu biliyorum. Kanıtlama konusunda yardım istersen de destek olabilirim. Atay sözü.
Cem'in tüm içtenliğiyle söylediği şey Damla'yı şaşkınlık içinde gülümsetmişti. Biri de ona inanıyordu, özellikle de o biri Cem Atay'dı.
Damla: T-teşekkür ederim. Ama neden yapmak istiyorsun ki bunu?
Cem: Evet, birbirimize ayar oluyoruz biraz. Ama bu senin üzülmene göz yumacağım anlamına gelmiyor. Şimdi söyle. Senin için ne yapabilirim?
Evet, Cem kimsenin haksızlığa uğramasına göz yummazdı ama Damla'yı neden bu kadar aşırı önemsemişti? Cidden bir şeyleri anlayamıyordu. Her ne kadar grubun Zeka Küpü olsa bile...
Damla: Madem bana yardım etmek istiyorsun. O zaman bu karşılıklı olacak. Ben de sana o mevzuda yardım etmek istiyorum.
Cem: Hangi mevzu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise)
Teen FictionBebeklikten bu yana hiç ayrılmayan beş arkadaş, beş kafadar, beş deli. İçlerinde lisede duygularının farkına varan iki aşık, iki dengesiz. Hikayenşn geçtiği zamanda ise 11.sınıftalar. İkisi sayısalcı, ikisi eşit ağırlıkçı biri de dilci. Okulun baş b...