Öyle Tatlı Belayım Ki Başına

9 2 18
                                    

Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz.

Lütfen bol bol satır arası yorum yapın ve oy verin. 🌸

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar dilerim.

Hadi0zaman gururla sunar.

Maya: Caner uyanmazsan kafandan aşağı su boşaltırım. Yaparım bilirsin.

Caner: Uyuyacağım ben, benim yerime de yemek ye.

Sinirle yüzümü avuçladım. İkimizin de inadı yarış içindeydi sürekli. Öğle arası vaktiydi ve ben cidden çok acıkmıştım ama beyimiz uyanmıyordu. Ben de kıyamıyordum burada bırakmaya, zaten yeme içmesine dikkat etmesi de doktor uyarısıydı. Derste boş bırakıldığımız o son beş dakikada uykuya dalmıştı. Sen görürsün ama!

Maya: Emin misin?

Caner: Hadi güzelim, izin ver uyuyayım.

Maalesef "güzelim" diyerek kurtulma evresini geçmiştik. Çantasından suyunu alıp ensesine yaklaştırdım. Su yavaş yavaş ensesine inerken beklediğim olmuş ve yerinden sıçramıştı.

Yüzünü ovuştururken onun bu haline kahkahalarla gülüyordum.

Maya: Günaydın Kimyasal Atık'ım. Hadi gidelim.

Bir şey demesine fırsat vermeden benimle beraber ayağa kalkmasını sağladım. Koluna girdiğimde koridorda yanlarından geçtiğimiz kişiler dönüp bize bakıyordu, ben halimden memnundum.

Caner: Cidden manyaksın sen ya.

Maya: Teveccühünüz efenim.

Pastanedeki küçük partiden sonra sınıfa girdiğimiz anda Bade ve Birkan bize "Geçmiş olsun." demişti, bu bizi cidden şaşırtsa da yine de güzel bir davranıştı. Hastaneden sonra okulu cidden özlemiştim.

Bizimkilerin masasına oturduğumuzda gözler ikimize dönmüştü.

Nilay: Günaydın huysuz şirin.

Caner: Aman ne günaydın da ne günaydın.

Caner lakabının hakını verip huysuzca söylendiğinde ben sinsice sırıtıyordum. Kalkmıştı işte, nasıl kalktığının bir önemi yoktu ki.

Cem: Maya doğruyu söyle, ne yaptın yine bu çocuğa?

Cem'e gücenmiş bir bakış attım. Her şeyi de benden bilin zaten, hainler.

Maya: "Yine." derken? Ayıp ama ya.

Kutay: Tanımayan da masum sanacak.

Ona tepki olarak patates attığımda hemen yakalayıp yemişti, yuh ama!

Cem: Höh yani! Nasıl yakaladın lan onu?

Kutay: Çeviklik bu, senin bilmediğin şeyler.

Bizim tayfa ortamı kızıştırmak için "Oo"lamaya başladık tabii hemen. Ay çok eğleniyorum hpkffppgkvkfpfof

Cem: Sana çevikliğimi Canerlerin sınıftaki sopayı sana sokarken göstereyim istersen. Duruyor mu lan o sopa?

Kutay'ın yüzü renkten renge girerken biz kahkahayı bastık.

Caner: Yok ya, almış biri.

Kutay: Oh, rahat bırakın kardeşim şu sopaları.

Damla: He bu görevdeki sopa meselesi mi?

Maya: Evet, o.

Damla: Büyük gerginlik yaşadım yalnız o akşam. Müdüre de girebilirdi sonuçta.

TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin