Aramızdakiler |3|

595 32 29
                                    

Son bölüm.

İyi Okumalar!

Saatler Önce, Caner'in Doğum Günü Partisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saatler Önce, Caner'in Doğum Günü Partisi

"Ender, selam."

Ender, Yıldız'daki bakışlarını yanlarına gelen ve kadına aldırış etmeden kendisiyle iletişime geçen adama çevirdi. Gülümseyip başını sallamıştı, ardından. "Kerim..."

"Yıldız'ı senden çalacağım, biraz."

Ender gülümsemesini silmeden kaşlarını çatarken imayla Yıldız'a döndü. Yıldız'sa şaşkınlıkla adama odaklanmıştı. "Ben de Kaya'ya bakacaktım, zaten."

Kerim, gerileyip arkasında bir noktayı işaret ettikten sonra yanlarından ayrılmaya niyetlenmiş kadına doğru, aceleyle söylendi. "Aranızın düzelmesine çok sevindim, bu arada." Ender'in yüzündeki gülümseme, adamın bu çıkışıyla silinmişti. Sorgular bir ifadeyle adamı süzüyorken aralarındaki meseleden nasıl haberi olduğunu sorguluyordu. Yan gözle Yıldız'a baksa da, onun da hiçbir şeyden haberi olmayan hâli yeniden adama odaklanmasını sağlamıştı. Bunun üzerine Kerim devam etti. "Yani...  Aşk kolay bulunan bir şey değil." Yıldız'a doğru göz kırpmasıyla bıkkın bir nefes vermemek için dudaklarını birbirine bastıran Ender'in aksine Yıldız, sırıtmaya başlamıştı. "Üçüncü kişilerin aranızdan çekilecek olmasına da sevindim."

Ender yarım ağızla teşekkür edip zoraki bir gülüş attı, adama. Ardından Yıldız'ı çekiştirerek sahneye götürmesini, kısılı gözlerle izlemeye başlamıştı. Aralarındaki sorunun kolay kolay şirkette yayılacağını düşünmüyordu. Yıldız'ın da adamla, kendi sorunlarını paylaşacak kadar yakın olmadığını biliyordu. Tıpkı adamın, Kaya'yla aralarındaki meselenin kimden kaynaklandığını bilemeyeceğini bildiği gibi. Başını salladı. Şahika faktörünü unutuyordu. Onun büyük bir keyifle adama konuştuğunu görebiliyordu, zorlanmadan. Son günlerde yaşananlar her zamankinden fazla şüpheci olmasını sağlamıştı, belli ki. Kısa bir an Kerim'den kuşkulanması garipti.

"Hayatım..."

Tek kolunu beline saran Kaya'nın sesini işittiğinde anında gülümseyen Ender, sırtını adamın göğsüne yasladı. An itibariyle hiçbir şey düşünmek istemiyordu. "Ben de yanına gelecektim, tam."

"Sıkıldın mı?" Kaya, boştaki eliyle kadının elini kavrarken kulağına doğru fısıldamıştı.

Ender kıkırdadı. Başını hafifçe geri atıp adamla göz göze gelmeye çalışmıştı, ardından. "Hayır ama sen sıkılmış gibisin biraz."

"Yani..." Deyip dudaklarını büken Kaya, etrafta kısaca gözlerini gezdirdi. "Pek benlik bir ortam değil, biliyorsun."

"Bak, şimdi Yıldız'la Kerim'in bir sürprizi varmış. Keyfin yerine gelir belki, izledikten sonra." Dedi Ender, adamdan ayrılıp kıkırdayarak adama doğru dönerken. "Sonra da duruma göre kaçarız belki, evimize."

Yarım Kalan ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin