İz Bırakanlar |3|

435 36 55
                                    

İyi Okumalar.

"Niye haber vermedin geleceğini?" Kaya gülerek kardeşine sarıldığında güçlükle mırıldanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Niye haber vermedin geleceğini?" Kaya gülerek kardeşine sarıldığında güçlükle mırıldanmıştı.

Şahika adamdan ayrılmadan yapay bir tebessümle karşılık vermişti. "Sürpriz yapmak istedim, fena mı oldu?"

"Korkulur senden."

Şahika kaşları havada omzunu silkti. Gözleri de girişten belli belirsiz görünen salondaydı. Merakla tekrar adama odaklandı. "Misafirin mi vardı?"

"Yabancı değil." Kaya birden iki kadını aynı ortama sokmanın iyi bir fikir olup olmayacağını düşünse de, her şeyin geçmişte kaldığı görüşüne sıkı sıkı tutunuyordu. Bir nefes çekti içine, gülümsemeye gayret etti. "Geçsene..."

Bu sırada Ender de eşyalarını toplamıştı. Kendinden önce parfümü ortamı doldururken hâlâ kapı önünde sohbet eden iki kardeşin dikkatini de çekmeyi başarmıştı. Şahika görüş açısına giren kadınla tüm kaslarının gerildiğini hissetti.

"Ender?"

Ender kadının rahatsız olduğunun farkında keyifle gülümsedi. "Şahika."

"Ortak bir projemiz vardı da..." Diyerek birbirini süzen iki kadına karşı manasız bir açıklama yapma girişiminde bulundu, Kaya. Kardeşinin bakışları hâlâ Ender'in üzerindeydi. Kaşlarını çattı, boğazını temizledi. "Biz de onun üzerine çalışıyorduk."

"Bölmedim umarım ben sizi?" Şahika sahte mahçup bir ifadeyle abisine döndüğünde Ender gözlerini devirmekten kendini alamamıştı.

"Bitmişti zaten işimiz." Dedi Ender, daha fazla kadına tahammül edemeyeceğinin farkında. "Ben artık gideyim Kaya. Misafirin de geldi, zaten."

"Konuşacaktık?" Kaya kendisine engel olamadan mırıldandığında, kardeşinin gözleri kısılı bakışlarıyla karşılaşmıştı. Boğazını temizledi.

Ender adama karşı samimi bir şekilde gülümseyip her iki gözünü de kırptı. Amacı kadını rahatsız etmekti ancak adama da ters bir tavır sergilemek istemiyordu. "Sonra artık."

"O zaman ben seni geçireyim."

Kaya da aynı ifadeyle kadına karşılık verdiğinde Şahika, içinde tehlike çanlarının çaldığını duyumsamıştı. Bıkkın bir nefes vermemek için, hâlâ kendisinin de orada olduğunu vurgular bir tonda mırıldandı. "İyi akşamlar, Ender'cim."

Ender kadına başını salladı, kadının tersi yönünde dış kapıya yöneldi. Kaya da hemen peşinden gelmiş, kapıyı ikisinin arkasından hafifçe kapattıktan hemen sonra mırıldanmıştı.
"Haberim yoktu Ender, geleceğinden. Bugün için en azından..."

"Olabilirdi de Kaya." Dedi Ender, adamın özür diler hâli şaşkınlıkla duraksamasına neden olurken. "Bana açıklama yapmak zorunda değilsin."

Kaya başını salladı. Aralarındaki tuhaf sessizlik, birkaç dakika öncesini anımsamasına neden olmuştu. Ender'in bakışları da kendisi hariç her yere değiyordu. Daha fazla ne kadını ne de kendisini germek istemiyordu. "Yarın şirkette görüşürüz o zaman."

Yarım Kalan ŞarapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin