Herkese annyeong! Naber? Ben aynı fic falan.
Bugüün Taehyung'un solo şarkısı Slow Dancing çıktı. Çok güzel bir şarkı ve MV de çok güzel. Sizden de küçük bir isteğim var. Şarkıyı açıp arkadan dinlerken böyle işlerinizi haledebilirsiniz. İnstagramdan veya buradan linkleşip listelere girebiliriz. Taehyungumuzu mutlu etmek isteriz sonuçta, değil mi?
Ayrıca Slow Dancing gerçekten çok güzel bir şarkı. Ben çok beğendim. #TeamTaehyung Hadi army!
Bölüme geçersek küçük bir yakınlaşma sahnemiz var. Ehehehehe.
Bu yakınlaşma sahnesi ileride tabii ki daha da çok olacak çünkü biz bir adım attık. Doğrusu şöyle Taehyung bir adım attı ve Jungkook'un adım atmasını bekliyeceğiz. Eğer Jungkook da bir adım atarsa Taehyung koşar. Bu kadar nett.
Çok mu spoiler verdim aw PLKPMVDSPIDBMJD.
O zaman sıkı sıkı kemerleri bağlayın, bomba gibi bir bölüme geçiyoruzz!
Oyuna daldığımdan zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Bir saatte toplam iki maça girmiş ve iki zorlu maçta da kazanmıştım. Eh, iyiyim derken yalan söylemiyordum.
Mobile Legends zorlu bir LOL oyunu. Ayrıca benim favorim çünkü acayip iyi karakterler vardı! Çoğunlukla savaşçı karakterleri alırdım ve favorim her zaman Hilda olmuştu. Yıkıp geçiyordu!
Daha önce Mobile Legends oyununu çoğunlukla bilgisayarda veya telefonda oynuyordum ve şimdi oyun konsolunda oynamak daha iyiydi. Böylelikle hem bir çok savaş taktiğini daha iyi uyguluyordum, hem de zorlu maçları daha iyi geçiyordum!
Şimdi ise bir üçüncü maçın sonlarındaydım. Rusya ile savaşıyordum ve karakterleri feci iyiydi! Fakat benim kitabımda vazgeçmek diye bir adım yoktu, ben isterdim ve başarırdım.
Hızla bir karakteri infaz ederken arkadan gelen saldırı ile gözlerim kocaman açıldı. "Anan sikeyim, arkayı kollamayı unuttum!"
Hemen yardım çağrı istedim ve anında takımdan biri arkamdaki kişiyi halletti. O sırada tekrar karşı takımın en güçlü karakterine dönüp onu alt etmeye çalıştım.
"Geber işte amına kodumun, neyine halen yaşıyorsun!"
Hızlı hızlı üzerine ilerlerken bir kaç hareket ile öldürdüğümde televizyona doğru orta parmak çektim. "Ne oldu yarram!"
Alaylı bir kahkaha atarken çoktan üsse ışınlanmıştım. Tekrardan koridora girdim. Koridor boş gözüküyordu ama haritada bir kişinin orada olduğunu gösteriyordu.
"Neredesin..? Neredesin..?"
Kendi kendime mırıldanırken bir anda çalılıkların arasından gelen mermiler ile hızla mermilerin geldiği yöne doğru saldırdım.
"Ahh! Ihmm hadi! Ahmm hadii!"
"Has siktir..."
Duyduğum derin ses ile hızla başımı kapıya çevirdim. Taehyung bir eli ile kasıklarını okşarken diğer eli ile duvara tutunmuştu.
Has siktir, onu etkilemiştim!
Tüm kanın yanaklarıma hücum ettiğini elmacık kemiklerimin kaşınmasından anladım. Hızla oyundan çıktığım gibi ayağa kalktım. Bugün onla ikinci günümdü. Ben çoğunlukla babam geldiğinde ona sarılır ve bana günün nasıl geçtiğini anlatırdı. Ama Taehyung ile nasıl yapacağımı bilmiyordum ve bu yüzden ayakta, bir elimde oyun konsolu ile dikildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marriage For Money - Taekook
Fiksi PenggemarJungkook, babasının para karşılığı evlendirdiği mafya Kim Taehyung'a aşık olarak büyük bir nane yemişti... •Argo •Yaş farkı •Ağır smut