11 - Kucak Meselesi

1K 79 47
                                    

Herkese merhaba! Naber? Ben aynı fic falan.

Bu bölüm hastalıktan geberirken yazılmıştır 🤙

Şaka maka mada faka bugün bok gibiydim. Öncelikle çok az kişiye söylediğim bir hastalığım, birde normal hastalığım var. Ayrıca bugün ailemle bayağı bir kavga ettik ve az kalsın yasak yiyordum. (Yemedim ama yoksa bölümü nah atardım.)

JUNGKOOKUN YAŞINI ON SEKİZ HAYAL EDİN NEOLUR

Bölüm kısa oldu ya 2400 kelime oldu 😔 Ben 3k kelime bekliyordum ama olmadı maalesef. Birde bölümü iki günde yazdım daha bekletmemek için hızla atayım dedim.

Ee siz napıyorsunuz nasılsınız? Hasta mısınız? Günleriniz nasıl geçiyor? Okul nasıl gidiyor?

Bu bölüm Taehyung 🍷

Neyse o zaman ben sizi daha çok bekletmeyeyim. Bomba gibi bir bölüme hazır olun!

Anlımı omzuna yaslarken gözlerimi kapattım. "Bedenimin dokunuşlarına ihtiyacı var."

Dudaklarımdan kelimeler ihtiyaç dolu bir sesle dökülürken beynim dediklerimi algılamıyordu. Vücudumun ihtiyaç duyduğu haz, kasıklarımdaki sıvıyla kendini belli ediyordu. Sanki kasıklarıma bir sürü iğne batıyor ve bu beni zorluyordu.

Kasıklarımdaki sızının geçmesi lazımdı ve bunu geçirebilecek tek kişi şu an kucağında oturduğum Taehyung'du.

Derin bir nefes aldım ve başımı Taehyung'un göğsüne yasladım. Kalçalarımın arasında sıcak ve sert baskısı yerini yoklarken "Taehyung..." dedim nefes nefese. "...rahatlamak istiyorum, ne olur yardım et."

İhtiyaç dolu sesle kısık bir şekilde konuşmama rağmen banyoda sesim çok net duyulmuştu. Taehyung ellerini kalçama indirdi ve iki eli ile kalçalarımı sıkı sıkıya kavrayıp beni sertçe kendine sürterek kasıklarına çekti.

Anlımı göğsüne çarptırıp boğuk bir şekilde inlerken Taehyung "Ohh." diye inledi. Derin inlemesi tüm kaslarımı gererken bedenim heyecandan kasıldı ve gevşedi. Tanrım bu nasıl bir histi böyle?

Derin bir nefes aldım ve başımı kaldırıp Taehyung'un gözlerine baktım ihtiyaçla. Taehyung da bakışlarımı hissetmiş gibi bakışlarıma bakışlarını kenetlediğinde sertçe yutkunduğunı fark ettim.

Taehyung kalçamdaki ellerini daha da sıkılaştırıp beni sertçe kendine bastırdığında başın geri düştü. Şehvet bu kadar güzel bir duyguyken nasıl günah olabilirdi?

Kalçalarımı iki yana ayırıp deliğimi sıcak ve sert baskısının ucuna sürttüğünde nefesim kesildi. Kalbim o an cidden durdu sandım.

"Tae-Taehyung- Mmhh..." diye inlememle cümlem kesildi. İlk içime girecek diye telaş ve heyecan yapsam da o beni suyun da yardımıyla kucağında sertçe kaydırmıştı. Hazzı vücudumun her yanında hissediyordum.

"Güzelim mmhh sıcacıksın..." Taehyung'un derin ve boğul sesi kulağıma dolduğunda mümkünmüş gibi daha da tahrik oldum.

Ben, Taehyung'un hareketleri ve yardımıyla onun kucağında sekip sürtünürken o ise arada kendini bana ittiriyor, kabarık ve sert aletinin ucunu deliğime hizalayıp beni penisinin üzerinde kaydırıyordu. Hissettiğim haz ve şehvet, bünyemin kaldırabileceği bir duygu değildi.

Tekrardan Taehyung beni kendine bastırdığında uçlarda olduğumu fark ettim. Dudaklarım bir an olsun kapanmıyor, kalçamdaki elleriyle bana yön vererek onun kucağında sürtünmeme yardım ediyordu.

Kanım fonurdayarak kaynıyor, damarlarımda aktığını hissedebiliyordum. Bu derin haz beni öyle bir etkiliyordu ki, deliğimin kasılıp gevşediğini bile hissedebiliyordum.

Marriage For Money - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin