26 - İntikam Hırsı

268 27 40
                                    

HERKESE SELAM! NABERSİNİZ LAN??

Oğlum ben çok iyiyim. ÇOK AMA ÇOK İYİYİM ameliyat oldum dün ama buna rağmen gayet iyiyim çünküüü BU BÖLÜMÜ ATTIM LAN!

Arkadaşlar ben kitap yazarak hayatta kalıyorum cidden. İnsanlar suya bağlıdır ben yazarlığa bağlıyım çünkü bu bölümü yazarken cidden yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.

BEKLEDİĞİNİZE DEĞDİ VE TOPLAM 3500 KELİMELİK BÖLÜMLE GELDİM 4K'LIK BÖLÜMLE GELMEK İSTERDİM AMA SAÇMALAMAK İSTEMEDİM.

Bölüm sınırı yok yavrucuklar takılın istediğiniz gibi ama bakın ben sınavdan çıktım o kadar beni mutlu etmek için bence bi bölüm için fazla oy ve vote alırız hm??

ABİ BÖLÜM EFSANE OLDU BAYILDIM!

NEYSE NEYSE BÖLÜM ÇOK GÜZEL.

Bölüm sonu Türk damarım tuttu yani Türk Jk göreceksiniz ŞKLVDSĞVKDSĞVDS şaka maka öyle arkadaşlar yanii.

VE OLAYLAR DAHA YENİ BAŞLIYOR HAYIRDIR MESSİ MESSİ?!?!?

Ben sizi öpüyorum ve bölüme yolluyorum ve mükemmel bir bölümle sizi bırakıyorummm.




Hayat bize izlememiz için daima ama daima başka yollar gösterir, seçme hakkını da bize verirdi. Ya kalbin ya aklındı. İki yoldan birini seçmen gerekirdi.

Eğer ki kalbini seçersen, duygularını seçmiş olurdun. Sevgi gelirdi bunların başında. Sevgiden sonra öfke duygusu gelirdi. Sevgi duygusu ağır basarsa o olay alttan alınırdı ama eğer ki öfke ağır basarsa beraberinde kıskançlığı, üzüntüyü, en ağır öfkeyi, siniri, kırgınlığı ve hak edilirse nefret duygusu beraberinde gelirdi bunların.

Eğer ki aklını seçersen, mantığını seçmiş olurdun. Bunla beraber hiç bir duyguyu umursamadan, vicdanının sesini yok sayarak devam ederdin. Duygular yok olurdu, kırgınlığın ve öfken bir kenara çekilir, mantığın önünde secde ederdi. Ve mantık etrafı hiç bir şey dinlemeden aleve verir, vicdanın ses tellerini kesip kenarı çekilirdi.

Zaten mantığımızı kullanmamızda kırgınlığın veya öfkenin veyahut ikisinin de ağır basması gerekir. Ama önemli olan mantığı kullanırken bu iki duygudan destek alıp ayağa kalkmak, beraberinde tüm duyguları ezmek gerekirdi.

Şu an ne yapacağımı bilmiyordum. Dışardan kurşun sesleri yükselirken korkuyla bir Taehyung'a bir de Min Yoongi'ye bakıp duruyordum. Ne yapacağımı veyahut ne düşüneceğimi gram bilmiyordum.

Düşüncelerim, duygularım ve mantığım çelişkideydi.

Taehyung hızla Min Yoongi'ye döndü ve "Kimin adamları?" dedi sert sesle. Sesi o kadar sert çıkmıştı ki bu yutkunmama sebep olmuştu. Kalbim ağzımda atıyordu korkuyla.

Min Yoongi'ye döndüğümde tableti ile ilgilendiğini gördüm. Hızla bir kaç yere bastıktan sonra derin bir nefes verip başını kaldırdı. "Park kardeşler."

Park Sooyun ve Park Bogum.

Korkuyla nefesimi alıp Taehyung'a baktım. O an ikimiz aynı anda birbirimize döndüğümüzde göz göze gelmemiz bir olurken titrek bir nefes verdim. O an Taehyung hızlıca beni kendine çekti ve kulağıma yaklaştı. "Korkma, ben yanındayım. Ben yanındayken hiç bir şeyden korkmana gerek yok çünkü ne arkandayım ne önündeyim, ben senin yanındayım Jungkook. Şimdi o titreyen ellerini, titreyen nefesini ve titreyen bacaklarını durduracağım."

Marriage For Money - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin